Nou detinguts en València en una forta baralla de bar amb llançament de taules, cadires i botelles

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el dissabte passat de nit a nou hòmens d’entre 19 i 42 anys com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària, després d’agredir-se mútuament en un bar del districte de Trànsits de València on, a l’arribada dels efectius, estaven llançant-se cadires, taburets, botelles, taules i material de l’establiment.

 

Part dels ara detinguts així com dos persones, que estaven en el bar i que no participaven en la baralla, van resultar ferits com a conseqüència dels fets, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla suposadament es va iniciar quan part d’un grup va començar a increpar a diverses dones que anaven en l’altre i que no els van contestar al que els preguntaven.

 

Els fets van ocórrer la nit de dissabte quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un bar del districte de Trànsits on, pel que pareix, hi havia una forta baralla entre un grup numerós de persones.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar com un grup d’hòmens estaven llançant-se taules, taburets, botelles i mobiliari de l’establiment, encara que van conseguir separar a les dos parts i els van traure a l’exterior. L’establiment va quedar regirat i amb danys materials.

 

Segons la Policia, part dels participants en la baralla presumptament van començar a increpar a unes dones que es trobaven amb altres persones en el bar i, al no atendre’ls o contestar-los al que els estaven preguntant, un d’ells hauria colpejat per l’esquena a un dels hòmens de l’altre grup, la qual cosa va originar la baralla.

 

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a alguns dels presumptes participants, ja que presentaven ferides que requerien sutura per a la seua curació. A més, un home i una dona que no havien participat en la baralla van resultar ferits en impactar-los objectes del bar que havien sigut llançats per la resta.

 

Després de realitzar diverses comprovacions, els agents van detindre als nou hòmens com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària. Els detinguts, sis d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.