16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Nou detinguts en València en una forta baralla de bar amb llançament de taules, cadires i botelles

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el dissabte passat de nit a nou hòmens d’entre 19 i 42 anys com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària, després d’agredir-se mútuament en un bar del districte de Trànsits de València on, a l’arribada dels efectius, estaven llançant-se cadires, taburets, botelles, taules i material de l’establiment.

 

Part dels ara detinguts així com dos persones, que estaven en el bar i que no participaven en la baralla, van resultar ferits com a conseqüència dels fets, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla suposadament es va iniciar quan part d’un grup va començar a increpar a diverses dones que anaven en l’altre i que no els van contestar al que els preguntaven.

 

Els fets van ocórrer la nit de dissabte quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un bar del districte de Trànsits on, pel que pareix, hi havia una forta baralla entre un grup numerós de persones.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar com un grup d’hòmens estaven llançant-se taules, taburets, botelles i mobiliari de l’establiment, encara que van conseguir separar a les dos parts i els van traure a l’exterior. L’establiment va quedar regirat i amb danys materials.

 

Segons la Policia, part dels participants en la baralla presumptament van començar a increpar a unes dones que es trobaven amb altres persones en el bar i, al no atendre’ls o contestar-los al que els estaven preguntant, un d’ells hauria colpejat per l’esquena a un dels hòmens de l’altre grup, la qual cosa va originar la baralla.

 

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a alguns dels presumptes participants, ja que presentaven ferides que requerien sutura per a la seua curació. A més, un home i una dona que no havien participat en la baralla van resultar ferits en impactar-los objectes del bar que havien sigut llançats per la resta.

 

Després de realitzar diverses comprovacions, els agents van detindre als nou hòmens com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària. Els detinguts, sis d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.