Nou detinguts en València en una forta baralla de bar amb llançament de taules, cadires i botelles

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el dissabte passat de nit a nou hòmens d’entre 19 i 42 anys com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària, després d’agredir-se mútuament en un bar del districte de Trànsits de València on, a l’arribada dels efectius, estaven llançant-se cadires, taburets, botelles, taules i material de l’establiment.

 

Part dels ara detinguts així com dos persones, que estaven en el bar i que no participaven en la baralla, van resultar ferits com a conseqüència dels fets, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla suposadament es va iniciar quan part d’un grup va començar a increpar a diverses dones que anaven en l’altre i que no els van contestar al que els preguntaven.

 

Els fets van ocórrer la nit de dissabte quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un bar del districte de Trànsits on, pel que pareix, hi havia una forta baralla entre un grup numerós de persones.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar com un grup d’hòmens estaven llançant-se taules, taburets, botelles i mobiliari de l’establiment, encara que van conseguir separar a les dos parts i els van traure a l’exterior. L’establiment va quedar regirat i amb danys materials.

 

Segons la Policia, part dels participants en la baralla presumptament van començar a increpar a unes dones que es trobaven amb altres persones en el bar i, al no atendre’ls o contestar-los al que els estaven preguntant, un d’ells hauria colpejat per l’esquena a un dels hòmens de l’altre grup, la qual cosa va originar la baralla.

 

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a alguns dels presumptes participants, ja que presentaven ferides que requerien sutura per a la seua curació. A més, un home i una dona que no havien participat en la baralla van resultar ferits en impactar-los objectes del bar que havien sigut llançats per la resta.

 

Després de realitzar diverses comprovacions, els agents van detindre als nou hòmens com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària. Els detinguts, sis d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.