Nou detinguts en València en una forta baralla de bar amb llançament de taules, cadires i botelles

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el dissabte passat de nit a nou hòmens d’entre 19 i 42 anys com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària, després d’agredir-se mútuament en un bar del districte de Trànsits de València on, a l’arribada dels efectius, estaven llançant-se cadires, taburets, botelles, taules i material de l’establiment.

 

Part dels ara detinguts així com dos persones, que estaven en el bar i que no participaven en la baralla, van resultar ferits com a conseqüència dels fets, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla suposadament es va iniciar quan part d’un grup va començar a increpar a diverses dones que anaven en l’altre i que no els van contestar al que els preguntaven.

 

Els fets van ocórrer la nit de dissabte quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un bar del districte de Trànsits on, pel que pareix, hi havia una forta baralla entre un grup numerós de persones.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar com un grup d’hòmens estaven llançant-se taules, taburets, botelles i mobiliari de l’establiment, encara que van conseguir separar a les dos parts i els van traure a l’exterior. L’establiment va quedar regirat i amb danys materials.

 

Segons la Policia, part dels participants en la baralla presumptament van començar a increpar a unes dones que es trobaven amb altres persones en el bar i, al no atendre’ls o contestar-los al que els estaven preguntant, un d’ells hauria colpejat per l’esquena a un dels hòmens de l’altre grup, la qual cosa va originar la baralla.

 

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a alguns dels presumptes participants, ja que presentaven ferides que requerien sutura per a la seua curació. A més, un home i una dona que no havien participat en la baralla van resultar ferits en impactar-los objectes del bar que havien sigut llançats per la resta.

 

Després de realitzar diverses comprovacions, els agents van detindre als nou hòmens com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària. Els detinguts, sis d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.