Nou detinguts en València en una forta baralla de bar amb llançament de taules, cadires i botelles

 

Agents de la Policia Nacional van detindre el dissabte passat de nit a nou hòmens d’entre 19 i 42 anys com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària, després d’agredir-se mútuament en un bar del districte de Trànsits de València on, a l’arribada dels efectius, estaven llançant-se cadires, taburets, botelles, taules i material de l’establiment.

 

Part dels ara detinguts així com dos persones, que estaven en el bar i que no participaven en la baralla, van resultar ferits com a conseqüència dels fets, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat. La baralla suposadament es va iniciar quan part d’un grup va començar a increpar a diverses dones que anaven en l’altre i que no els van contestar al que els preguntaven.

 

Els fets van ocórrer la nit de dissabte quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a què es dirigiren a un bar del districte de Trànsits on, pel que pareix, hi havia una forta baralla entre un grup numerós de persones.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van observar com un grup d’hòmens estaven llançant-se taules, taburets, botelles i mobiliari de l’establiment, encara que van conseguir separar a les dos parts i els van traure a l’exterior. L’establiment va quedar regirat i amb danys materials.

 

Segons la Policia, part dels participants en la baralla presumptament van començar a increpar a unes dones que es trobaven amb altres persones en el bar i, al no atendre’ls o contestar-los al que els estaven preguntant, un d’ells hauria colpejat per l’esquena a un dels hòmens de l’altre grup, la qual cosa va originar la baralla.

 

Els policies van sol·licitar assistència sanitària per a alguns dels presumptes participants, ja que presentaven ferides que requerien sutura per a la seua curació. A més, un home i una dona que no havien participat en la baralla van resultar ferits en impactar-los objectes del bar que havien sigut llançats per la resta.

 

Després de realitzar diverses comprovacions, els agents van detindre als nou hòmens com a presumptes autors d’un delicte de baralla tumultuària. Els detinguts, sis d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.