17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Nou ferits, entre ells quatre menors, en un incendi en València

València incendi

Els fets s’han poroduït en el carrer de l’Enginyer José Sirera | Google Maps

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat ha informat este dissabte d’un incedi en una casa del carrer de l’Enginyer José Sirera de València. En el succés, han resultat ferides un total de nou persones.

 

El CICU ha rebut l’avís de l’incendi cap a les 18.30 hores i, ràpidament, ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat de Transport No Assistit (TNA). En arribar, l’equip sanitari ha hagut d’atendre a nou persones per intoxicació de fum.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Entre les víctimes es troben tres xiquetes de 8, 14 i 16 anys, tres dones de 41, 54 i 84 anys, un xiquet de 12 anys i dos hómens de 41 i 46 anys.

 

Després de rebre assistència sanitària, les tres xiquetes, les tres dones i el xiquet han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València i els dos hómens a l’Hospital Doctor Peset de la mateixa ciutat. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual de les víctimes. 

Últimes notícies

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.