16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El nou projecte d’Aitana: el seu primer perfum

Aitana Ocaña, anuncia el lanzamiento de su primera fragancia

Aitana Ocaña anuncia el llançament del seu primer perfum | Cedida

 

Els perfums són un indispensable a l’hora de fer un regal. Sense cap tipus de dubte, durant la temporada nadalenca és quan es disparen les vendes de colònies i perfums, ja que es convertixen en un regal elemental. I això ho saben les famoses, com Aitana Ocaña que vol conquistar altres territoris a part del de la música i ha presentat la seua pròpia fragància.

 

Per una altra banda, aquesta tardor una editorial ha confiat en el seu talent i Aitana ha pogut publicar el seu llibre ‘La tinta de mis ojos’, ple d’esbossos acompanyats per diversos fragments del diari personal de la concursant més xicoteta de la darrera edició d’‘Operación Triunfo’. En ell volia deixar patent la seua part més íntima, tanmateix, el que realment va aconseguir va ser causar molt enrenou amb el plagi d’una de les il·lustracions que apareixen al llibre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Perfume Aitana (@perfumeaitana) el

 

El nou perfum d’Aitana: una essència «captivadora»

El nom del nou perfum de l’ex-concursant d’‘OT 2017’ encara no està disponible i tampoc se sap la data exacta de la seua arribada a les botigues. No obstant això, ja ha estat presentat a les xarxes socials, a través de les històries que ha publicat Aitana, i la fragància té el seu propi compte d’Instagram.

 

Al perfil de la fragància de la cantant es pot llegir que es definix com «la captivadora essència d’Aitana». Ara per ara només es crida l’atenció la línia gràfica plena del color roig i una temàtica que sembla estar relacionada amb el món cinematogràfic, amb un logo que és una claqueta i un vídeo publicat en tres parts que es titula: ‘llums’, ‘càmera’, ‘acció’.

 

Aitana, embajadora de la marca Stradivarius

Aitana, ambaixadora de la marca Stradivarius | Instagram @aitanax

 

Aitana, un segell de moda actual

L’artista és imparable, envoltada per molts projectes. A més a més del seu nou repte, Aitana és ambaixadora de diverses marques de moda com Stradivarius, Ghd Spain i Rimmel London. Tot i tenir tots aquests plans en marxa i que semble que la jove cantant ha deixat de banda la seua carrera musical, no és així. Sense anar massa enrere, aquest estiu el seu single ‘Teléfono’ s’ha convertit en una de les cançons d’aquest estiu.

Últimes notícies

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.