El nou projecte d’Aitana: el seu primer perfum

Aitana Ocaña, anuncia el lanzamiento de su primera fragancia

Aitana Ocaña anuncia el llançament del seu primer perfum | Cedida

 

Els perfums són un indispensable a l’hora de fer un regal. Sense cap tipus de dubte, durant la temporada nadalenca és quan es disparen les vendes de colònies i perfums, ja que es convertixen en un regal elemental. I això ho saben les famoses, com Aitana Ocaña que vol conquistar altres territoris a part del de la música i ha presentat la seua pròpia fragància.

 

Per una altra banda, aquesta tardor una editorial ha confiat en el seu talent i Aitana ha pogut publicar el seu llibre ‘La tinta de mis ojos’, ple d’esbossos acompanyats per diversos fragments del diari personal de la concursant més xicoteta de la darrera edició d’‘Operación Triunfo’. En ell volia deixar patent la seua part més íntima, tanmateix, el que realment va aconseguir va ser causar molt enrenou amb el plagi d’una de les il·lustracions que apareixen al llibre.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de Perfume Aitana (@perfumeaitana) el

 

El nou perfum d’Aitana: una essència «captivadora»

El nom del nou perfum de l’ex-concursant d’‘OT 2017’ encara no està disponible i tampoc se sap la data exacta de la seua arribada a les botigues. No obstant això, ja ha estat presentat a les xarxes socials, a través de les històries que ha publicat Aitana, i la fragància té el seu propi compte d’Instagram.

 

Al perfil de la fragància de la cantant es pot llegir que es definix com «la captivadora essència d’Aitana». Ara per ara només es crida l’atenció la línia gràfica plena del color roig i una temàtica que sembla estar relacionada amb el món cinematogràfic, amb un logo que és una claqueta i un vídeo publicat en tres parts que es titula: ‘llums’, ‘càmera’, ‘acció’.

 

Aitana, embajadora de la marca Stradivarius

Aitana, ambaixadora de la marca Stradivarius | Instagram @aitanax

 

Aitana, un segell de moda actual

L’artista és imparable, envoltada per molts projectes. A més a més del seu nou repte, Aitana és ambaixadora de diverses marques de moda com Stradivarius, Ghd Spain i Rimmel London. Tot i tenir tots aquests plans en marxa i que semble que la jove cantant ha deixat de banda la seua carrera musical, no és així. Sense anar massa enrere, aquest estiu el seu single ‘Teléfono’ s’ha convertit en una de les cançons d’aquest estiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.