Es deixa oblidat la bossa després de ser sorpresa intentant robar en un comerç de Petrer

Un intent frustrat de furt en un comerç de Petrer va acabar de la forma més inesperada en deixar-se oblidat la bossa la dona que intentava sostraure productes. Els fets van succeir dimecres passat.

La veu d’alarma la va donar una clienta que en aqueix moment es trobava en l’establiment i va ser la que va sorprendre la presumpta autora, que va marxar de manera precipitada sense adonar-se que havia deixat les seues pertinences entre les quals es trobava la documentació amb la seua identitat.

Va ser el propietari de l’establiment, situat en el barri de la Frontera, qui va donar avís a la Policia Local que va traslladar a les seues patrulles al lloc. L’autora de l’intent de furt, es va deixar oblidat la bossa i una bossa amb roba. Es tracta d’una persona amb antecedents per fets anteriors contra el patrimoni i, per tant, coneguda de la Policia Local per haver sigut detinguda en diverses ocasions.

La Policia trasllat a les seues dependències per a custodiar els objectes personals de la presumpta autora, a més de donar avís de l’esdevingut a la Policia Nacional perquè en prengueu coneixement.

Últimes notícies

La nova senda d’estabilitat deixa la Comunitat Valenciana sense 542 milions entre 2027 i 2029

La reedició de la senda d’estabilitat per al període 2027-2029, que el Congrés previsiblement tornarà a rebutjar, elimina el marge de dèficit autonòmic del 0,1 % del PIB i lleva 542 milions a la Comunitat Valenciana.

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.