Es deixa oblidat la bossa després de ser sorpresa intentant robar en un comerç de Petrer

Un intent frustrat de furt en un comerç de Petrer va acabar de la forma més inesperada en deixar-se oblidat la bossa la dona que intentava sostraure productes. Els fets van succeir dimecres passat.

La veu d’alarma la va donar una clienta que en aqueix moment es trobava en l’establiment i va ser la que va sorprendre la presumpta autora, que va marxar de manera precipitada sense adonar-se que havia deixat les seues pertinences entre les quals es trobava la documentació amb la seua identitat.

Va ser el propietari de l’establiment, situat en el barri de la Frontera, qui va donar avís a la Policia Local que va traslladar a les seues patrulles al lloc. L’autora de l’intent de furt, es va deixar oblidat la bossa i una bossa amb roba. Es tracta d’una persona amb antecedents per fets anteriors contra el patrimoni i, per tant, coneguda de la Policia Local per haver sigut detinguda en diverses ocasions.

La Policia trasllat a les seues dependències per a custodiar els objectes personals de la presumpta autora, a més de donar avís de l’esdevingut a la Policia Nacional perquè en prengueu coneixement.

Últimes notícies

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.