Xic li obri la galta amb un cendrer a un altre xic en un pub de València

Tipos de adicciones

L’agressor ha usat la tapadora d’un cendrer per a obrir-li el pòmul a la víctima  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un local d’oci de València a un xic de 19 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, segons pareix, agredir a un altre xic amb la tapa d’un cendrer en la cara. La víctima va ser assistida pels servicis sanitaris i va ser traslladada a un hospital de València, a on li van diagnosticar «ferida incisa en el pòmul dret: ferida incisa profunda d’uns set centímetres molt profunda que requerix sutura per plans i amb visualització de l’os». Els policies van requisar una tapa d’un cendrer.

 

Els fets han passat cap a les set del matí, quan els agents que estaven patrullant van ser avisats per a que es dirigiren a un local d’oci del districte de Marítim de València, a on s’havia produït una baralla i un xic tenia un tall profund en la cara.

 

Immediatament, els policies van acudir al lloc dels fets, a on van vore com personal sanitari sanitaris estava atenent a un xic que, posteriorment, van traslladar a un hospital de València. A més, van descobrir que, moments abans, havia sigut agredit per un grup de jóvens, que estaven en la terrassa del local, i que havia sigut retingut pels vigilants de seguretat.

  

Els agents van saber que els responsables de la seguretat s’havien interposat en la baralla i que un havia vist com un xic li passava un objecte als altres i que, estos últims, intentaven tirar-lo. Eixe objecte era una tapa de cendrer, amb la que s’havia agredit a la víctima, presumptament. Els mateixos vigilants la van guardar i, poc després, la van entregar a la policia.

 

Finalment, després de diverses comprovacions, els policies van detindre a un dels xics del grup com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.