16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Xic li obri la galta amb un cendrer a un altre xic en un pub de València

Tipos de adicciones

L’agressor ha usat la tapadora d’un cendrer per a obrir-li el pòmul a la víctima  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un local d’oci de València a un xic de 19 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, segons pareix, agredir a un altre xic amb la tapa d’un cendrer en la cara. La víctima va ser assistida pels servicis sanitaris i va ser traslladada a un hospital de València, a on li van diagnosticar «ferida incisa en el pòmul dret: ferida incisa profunda d’uns set centímetres molt profunda que requerix sutura per plans i amb visualització de l’os». Els policies van requisar una tapa d’un cendrer.

 

Els fets han passat cap a les set del matí, quan els agents que estaven patrullant van ser avisats per a que es dirigiren a un local d’oci del districte de Marítim de València, a on s’havia produït una baralla i un xic tenia un tall profund en la cara.

 

Immediatament, els policies van acudir al lloc dels fets, a on van vore com personal sanitari sanitaris estava atenent a un xic que, posteriorment, van traslladar a un hospital de València. A més, van descobrir que, moments abans, havia sigut agredit per un grup de jóvens, que estaven en la terrassa del local, i que havia sigut retingut pels vigilants de seguretat.

  

Els agents van saber que els responsables de la seguretat s’havien interposat en la baralla i que un havia vist com un xic li passava un objecte als altres i que, estos últims, intentaven tirar-lo. Eixe objecte era una tapa de cendrer, amb la que s’havia agredit a la víctima, presumptament. Els mateixos vigilants la van guardar i, poc després, la van entregar a la policia.

 

Finalment, després de diverses comprovacions, els policies van detindre a un dels xics del grup com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.