Xic li obri la galta amb un cendrer a un altre xic en un pub de València

Tipos de adicciones

L’agressor ha usat la tapadora d’un cendrer per a obrir-li el pòmul a la víctima  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un local d’oci de València a un xic de 19 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, segons pareix, agredir a un altre xic amb la tapa d’un cendrer en la cara. La víctima va ser assistida pels servicis sanitaris i va ser traslladada a un hospital de València, a on li van diagnosticar «ferida incisa en el pòmul dret: ferida incisa profunda d’uns set centímetres molt profunda que requerix sutura per plans i amb visualització de l’os». Els policies van requisar una tapa d’un cendrer.

 

Els fets han passat cap a les set del matí, quan els agents que estaven patrullant van ser avisats per a que es dirigiren a un local d’oci del districte de Marítim de València, a on s’havia produït una baralla i un xic tenia un tall profund en la cara.

 

Immediatament, els policies van acudir al lloc dels fets, a on van vore com personal sanitari sanitaris estava atenent a un xic que, posteriorment, van traslladar a un hospital de València. A més, van descobrir que, moments abans, havia sigut agredit per un grup de jóvens, que estaven en la terrassa del local, i que havia sigut retingut pels vigilants de seguretat.

  

Els agents van saber que els responsables de la seguretat s’havien interposat en la baralla i que un havia vist com un xic li passava un objecte als altres i que, estos últims, intentaven tirar-lo. Eixe objecte era una tapa de cendrer, amb la que s’havia agredit a la víctima, presumptament. Els mateixos vigilants la van guardar i, poc després, la van entregar a la policia.

 

Finalment, després de diverses comprovacions, els policies van detindre a un dels xics del grup com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.