Xic li obri la galta amb un cendrer a un altre xic en un pub de València

Tipos de adicciones

L’agressor ha usat la tapadora d’un cendrer per a obrir-li el pòmul a la víctima  | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un local d’oci de València a un xic de 19 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, segons pareix, agredir a un altre xic amb la tapa d’un cendrer en la cara. La víctima va ser assistida pels servicis sanitaris i va ser traslladada a un hospital de València, a on li van diagnosticar «ferida incisa en el pòmul dret: ferida incisa profunda d’uns set centímetres molt profunda que requerix sutura per plans i amb visualització de l’os». Els policies van requisar una tapa d’un cendrer.

 

Els fets han passat cap a les set del matí, quan els agents que estaven patrullant van ser avisats per a que es dirigiren a un local d’oci del districte de Marítim de València, a on s’havia produït una baralla i un xic tenia un tall profund en la cara.

 

Immediatament, els policies van acudir al lloc dels fets, a on van vore com personal sanitari sanitaris estava atenent a un xic que, posteriorment, van traslladar a un hospital de València. A més, van descobrir que, moments abans, havia sigut agredit per un grup de jóvens, que estaven en la terrassa del local, i que havia sigut retingut pels vigilants de seguretat.

  

Els agents van saber que els responsables de la seguretat s’havien interposat en la baralla i que un havia vist com un xic li passava un objecte als altres i que, estos últims, intentaven tirar-lo. Eixe objecte era una tapa de cendrer, amb la que s’havia agredit a la víctima, presumptament. Els mateixos vigilants la van guardar i, poc després, la van entregar a la policia.

 

Finalment, després de diverses comprovacions, els policies van detindre a un dels xics del grup com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.