Els locals d’oci d’Alacant demanen al TSJCV la suspensió de les mesures ‘anticovid’

 

L’Associació de Locals de Restauració i Oci d’Alacant (Alroa) ha reclamat al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) que suspenga la resolució de la Conselleria de Sanitat que arreplega les noves mesures ‘anticovid’.

 

«Hem demanat, amb caràcter d’urgència, la mesura cautelar provisionalíssima de la suspensió de l’execució de les mesures», asseguren des de l’Associació, que denuncia les dures mesures imposades al sector, com el tancament de l’oci nocturn i el tancament dels locals d’hostaleria a la una de la matinada.

 

Des d’Alroa, defenen la suspensió cautelar de la resolució perquè «produïx uns danys de reparació difícil i fins i tot impossible». A demés asseguren que, si es dona per nul·la, «la situació jurídica de la majoria dels locals no es voria afectada per la resolució judicial».

 

A demés, «no existix en la resolució, ni en cap relacionada amb esta, del mateix Govern de la Generalitat ni del Govern d’Espanya cap mesura que preveja mecanismes de caràcter compensatoris econòmics o assistencials, ni per als treballadors ni per als empresaris del sector».

Últimes notícies

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.