Mor un home ofegat a Alacant i un altre és assistit per semi ofegament

 

Mor un home ofegat a Alacant i un altre és assistit per semi ofegament

El CICU rebia este matí, entorn de les 11.45 hores i quasi simultàniament, sengles avisos mitjançant els quals se sol·licitava la seua intervenció per a assistir a dos banyistes inconscients, a la ciutat d’Alacant.

El primer dels avisos entrava a les 11.44 hores i s’indicava que havien rescatat a un home inconscient de l’aigua, en la piscina d’una urbanització del carrer Arpó.

El CICU ha mobilitzat una unitat del SAMU i una unitat de SVB.

Una vegada allí, l’equip mèdic del SAMU ha realitzat la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques d’estabilització i han aconseguit revertir la parada cardiorespiratòria en l’home, de 80 anys.

Posteriorment, el banyista ha sigut traslladat amb símptomes d’ofegament i parada cardíaca recuperada, a l’hospital Universitari Sant Joan d’Alacant, en l’ambulància de suport vital avançat.

Tres minuts més tard del primer avís, a les 11:47 hores, s’alertava de nou al CICU que havien tret a un altre home inconscient de l’aigua, en esta ocasió a la platja, a l’altura de l’avinguda Niça de la capital alacantina.

Membres del servei de Socorrisme han iniciat la reanimació cardiopulmonar bàsica al banyista.

Fins al lloc s’ha desplaçat una altra unitat del SAMU, l’equip mèdic del qual ha continuat amb les maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a l’home, així com altres tècniques per a recuperar les seues constants vitals, però no ha sigut possible, havia mort.

L’autòpsia revelarà les causes de l’ofegament d’este banyista, l’edat del qual es desconeix.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.