Una oferta de treball encén les xarxes socials: «Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot»

Denuncia de una oferta de empleo en las redes

Denúncia d’una oferta de treball a les xarxes | CrexPeople

 

 

  

L’oferta per a un lloc de cambrera en un pub d’Aranjuez, ha aconseguit encendre les xarxes socials. I és que l’oferta pot ser considerada ‘il·lícita’ per atemptar contra la dignitat de la persona i vulnerar els valors i drets reconeguts en la Constitució. Segons informa ‘IDEAL’ la indignant oferta, s’ha donat a conéixer a través del tuit que Rubén Sánchez, portaveu de Facua publicava en el seu perfil personal de Twitter.

 

«Cambrera per a pub a Aranjuez. Busquem cambrera per als caps de setmana», a primera vista no mostra res que puga provocar malestar entre els lectors de l’oferta, però l’oferta precisa entre els requisits de la candidata el següent:

  

  

«Busquem a una xica d’entre 25 i 35 anys, alta, deu ser sexy i atractiva. Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot. Solament cambrera pub sense altres serveis. Horari de 19 a 2. Cridar per Whatsapp o manar forma contacte i foto per a entrevista.»

 

 

Estos actes empresarials, encara que puguen semblar aïllats s’han produït en més d’una ocasió, com fa uns mesos saltava també a les xarxes socials quan en una entrevista via Whatsapp el propietari de l’establiment comentava a la interessada en l’oferta de cambrera, el següent: «Tindries inconvenient a portar escot?».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.