20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Una oferta de treball encén les xarxes socials: «Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot»

Denuncia de una oferta de empleo en las redes

Denúncia d’una oferta de treball a les xarxes | CrexPeople

 

 

  

L’oferta per a un lloc de cambrera en un pub d’Aranjuez, ha aconseguit encendre les xarxes socials. I és que l’oferta pot ser considerada ‘il·lícita’ per atemptar contra la dignitat de la persona i vulnerar els valors i drets reconeguts en la Constitució. Segons informa ‘IDEAL’ la indignant oferta, s’ha donat a conéixer a través del tuit que Rubén Sánchez, portaveu de Facua publicava en el seu perfil personal de Twitter.

 

«Cambrera per a pub a Aranjuez. Busquem cambrera per als caps de setmana», a primera vista no mostra res que puga provocar malestar entre els lectors de l’oferta, però l’oferta precisa entre els requisits de la candidata el següent:

  

  

«Busquem a una xica d’entre 25 i 35 anys, alta, deu ser sexy i atractiva. Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot. Solament cambrera pub sense altres serveis. Horari de 19 a 2. Cridar per Whatsapp o manar forma contacte i foto per a entrevista.»

 

 

Estos actes empresarials, encara que puguen semblar aïllats s’han produït en més d’una ocasió, com fa uns mesos saltava també a les xarxes socials quan en una entrevista via Whatsapp el propietari de l’establiment comentava a la interessada en l’oferta de cambrera, el següent: «Tindries inconvenient a portar escot?».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.