Una oferta de treball encén les xarxes socials: «Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot»

Denuncia de una oferta de empleo en las redes

Denúncia d’una oferta de treball a les xarxes | CrexPeople

 

 

  

L’oferta per a un lloc de cambrera en un pub d’Aranjuez, ha aconseguit encendre les xarxes socials. I és que l’oferta pot ser considerada ‘il·lícita’ per atemptar contra la dignitat de la persona i vulnerar els valors i drets reconeguts en la Constitució. Segons informa ‘IDEAL’ la indignant oferta, s’ha donat a conéixer a través del tuit que Rubén Sánchez, portaveu de Facua publicava en el seu perfil personal de Twitter.

 

«Cambrera per a pub a Aranjuez. Busquem cambrera per als caps de setmana», a primera vista no mostra res que puga provocar malestar entre els lectors de l’oferta, però l’oferta precisa entre els requisits de la candidata el següent:

  

  

«Busquem a una xica d’entre 25 i 35 anys, alta, deu ser sexy i atractiva. Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot. Solament cambrera pub sense altres serveis. Horari de 19 a 2. Cridar per Whatsapp o manar forma contacte i foto per a entrevista.»

 

 

Estos actes empresarials, encara que puguen semblar aïllats s’han produït en més d’una ocasió, com fa uns mesos saltava també a les xarxes socials quan en una entrevista via Whatsapp el propietari de l’establiment comentava a la interessada en l’oferta de cambrera, el següent: «Tindries inconvenient a portar escot?».

 

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.