20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Una oferta de treball encén les xarxes socials: «Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot»

Denuncia de una oferta de empleo en las redes

Denúncia d’una oferta de treball a les xarxes | CrexPeople

 

 

  

L’oferta per a un lloc de cambrera en un pub d’Aranjuez, ha aconseguit encendre les xarxes socials. I és que l’oferta pot ser considerada ‘il·lícita’ per atemptar contra la dignitat de la persona i vulnerar els valors i drets reconeguts en la Constitució. Segons informa ‘IDEAL’ la indignant oferta, s’ha donat a conéixer a través del tuit que Rubén Sánchez, portaveu de Facua publicava en el seu perfil personal de Twitter.

 

«Cambrera per a pub a Aranjuez. Busquem cambrera per als caps de setmana», a primera vista no mostra res que puga provocar malestar entre els lectors de l’oferta, però l’oferta precisa entre els requisits de la candidata el següent:

  

  

«Busquem a una xica d’entre 25 i 35 anys, alta, deu ser sexy i atractiva. Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot. Solament cambrera pub sense altres serveis. Horari de 19 a 2. Cridar per Whatsapp o manar forma contacte i foto per a entrevista.»

 

 

Estos actes empresarials, encara que puguen semblar aïllats s’han produït en més d’una ocasió, com fa uns mesos saltava també a les xarxes socials quan en una entrevista via Whatsapp el propietari de l’establiment comentava a la interessada en l’oferta de cambrera, el següent: «Tindries inconvenient a portar escot?».

 

Últimes notícies

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.

Urtasun defén que les llibreries són espais de dinamització i ciutadania crítica

El ministre de Cultura ha reivindicat en el XXVII Congrés de Llibreries el paper de les llibreries com a nodes comunitaris que fomenten pensament lliure. La trobada aborda bibliodiversidad, novetats de Todostuslibros.com i el debat sobre l'IVA cultural.

Morant advertix que cap oligarca tecnològic està per damunt de la sobirania d’un poble

La ministra Diana Morant ha defés que cap empresa, tampoc els anomenats oligarques tecnològics, pot situar-se per damunt de les lleis i la sobirania. Ha respost així al missatge de Pável Dúrov després de l'anunci de restringir l'accés de menors de 16 a les xarxes socials.

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.

La ministra d’Igualtat sosté que el masclisme és transversal i que cap entitat és immune

Ana Redondo ha defés que el masclisme és transversal i que el decisiu és com es reacciona. Ha reivindicat la resposta immediata del PSOE en el cas Salazar, ha marcat diferències amb el PP i ha optat per la prudència davant la sentència del TJUE.