Una oferta de treball encén les xarxes socials: «Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot»

Denuncia de una oferta de empleo en las redes

Denúncia d’una oferta de treball a les xarxes | CrexPeople

 

 

  

L’oferta per a un lloc de cambrera en un pub d’Aranjuez, ha aconseguit encendre les xarxes socials. I és que l’oferta pot ser considerada ‘il·lícita’ per atemptar contra la dignitat de la persona i vulnerar els valors i drets reconeguts en la Constitució. Segons informa ‘IDEAL’ la indignant oferta, s’ha donat a conéixer a través del tuit que Rubén Sánchez, portaveu de Facua publicava en el seu perfil personal de Twitter.

 

«Cambrera per a pub a Aranjuez. Busquem cambrera per als caps de setmana», a primera vista no mostra res que puga provocar malestar entre els lectors de l’oferta, però l’oferta precisa entre els requisits de la candidata el següent:

  

  

«Busquem a una xica d’entre 25 i 35 anys, alta, deu ser sexy i atractiva. Mínim 95 de pit. Vestir sexy tipus MINI i escot. Solament cambrera pub sense altres serveis. Horari de 19 a 2. Cridar per Whatsapp o manar forma contacte i foto per a entrevista.»

 

 

Estos actes empresarials, encara que puguen semblar aïllats s’han produït en més d’una ocasió, com fa uns mesos saltava també a les xarxes socials quan en una entrevista via Whatsapp el propietari de l’establiment comentava a la interessada en l’oferta de cambrera, el següent: «Tindries inconvenient a portar escot?».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.