Operació Azud: detingut l’empresari valencià Federico Ferrando

Un dels empresaris detinguts durant la investigació del cas Azud, és Federico Ferrando Giner -germà de l’expresident de la patronal Rafael Ferrando-. Este empresari participava en algunes societats al costat de Jaime Febrer, el principal investigat per eixa causa. Entre les empreses en les quals compartien consell està Promomar i Baldesur XXI.

La investigació continua en marxa i se succeeixen els registres en diferents despatxos per a aclarir totes les perquisicions d’un cas que busseja en la possible connexió entre polítics del PP i del PSPV amb l’empresari Jaime Febrer, que presumptament hauria pagat comissions a canvi de favors urbanístics.

Una operació que ha derivat en la detenció de l’exregidor del PP a l’Ajuntament de València, Alfonso Grau així de com al fins ara subdelegat de Govern en la Comunitat Valenciana Rafael Rubio, que va ser edil del Consistori valencià durant l’etapa investigada. També està detingut el responsable dels serveis jurídics de Divalterra, José Luis Vera.
 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.