Operació Azud: detingut l’empresari valencià Federico Ferrando

Un dels empresaris detinguts durant la investigació del cas Azud, és Federico Ferrando Giner -germà de l’expresident de la patronal Rafael Ferrando-. Este empresari participava en algunes societats al costat de Jaime Febrer, el principal investigat per eixa causa. Entre les empreses en les quals compartien consell està Promomar i Baldesur XXI.

La investigació continua en marxa i se succeeixen els registres en diferents despatxos per a aclarir totes les perquisicions d’un cas que busseja en la possible connexió entre polítics del PP i del PSPV amb l’empresari Jaime Febrer, que presumptament hauria pagat comissions a canvi de favors urbanístics.

Una operació que ha derivat en la detenció de l’exregidor del PP a l’Ajuntament de València, Alfonso Grau així de com al fins ara subdelegat de Govern en la Comunitat Valenciana Rafael Rubio, que va ser edil del Consistori valencià durant l’etapa investigada. També està detingut el responsable dels serveis jurídics de Divalterra, José Luis Vera.
 

Últimes notícies

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.