Detingut en Orihuela per atracar una gasolinera amb un ganivet de grans dimensions

El lladre va amenaçar a la treballadora amb un ganivet de grans dimensions | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 29 anys que, segons la Prefectura, acabava d’atracar amb un ganivet de grans dimensions una gasolinera, a on, presumptament va conseguir apropiar-se de més de 850 euros.

 

Els fets es van produir a última hora de la vesprada, quan la treballadora d’una gasolinera de la ciutat d’Orihuela es trobava en l’oficina fent el recompte de la recaptació. En eixe moment, va entrar un home que es trobava molt nerviós i alterat, es va arrimar a la xica, li va posar un ganivet a l’altura del pit i li va demanar que li donara tots els diners. La víctima li va entregar els diners en efectiu que tenia en eixe moment, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

L’atracador era un client habitual

A pesar d’intentar tapar la seua cara amb una caputxa, la treballadora va poder reconéixer a l’assaltant com un client habitual, pel que quan van arribar dos patrulles de la Policia Nacional, els va donar les dades del presumpte atracador.

 

Després de vore els vídeos de la gasolinera, els agents van conseguir identificar plenament a l’assaltant i van posar en marxa un dispositiu especial al voltant de sa casa, amb el que es va conseguir en menys de dos hores la seua localització i detenció.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials per delictes contra el patrimoni, ha sigut imputat per un delicte de robatori amb violència i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.