Detingut en Orihuela per atracar una gasolinera amb un ganivet de grans dimensions

El lladre va amenaçar a la treballadora amb un ganivet de grans dimensions | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 29 anys que, segons la Prefectura, acabava d’atracar amb un ganivet de grans dimensions una gasolinera, a on, presumptament va conseguir apropiar-se de més de 850 euros.

 

Els fets es van produir a última hora de la vesprada, quan la treballadora d’una gasolinera de la ciutat d’Orihuela es trobava en l’oficina fent el recompte de la recaptació. En eixe moment, va entrar un home que es trobava molt nerviós i alterat, es va arrimar a la xica, li va posar un ganivet a l’altura del pit i li va demanar que li donara tots els diners. La víctima li va entregar els diners en efectiu que tenia en eixe moment, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

L’atracador era un client habitual

A pesar d’intentar tapar la seua cara amb una caputxa, la treballadora va poder reconéixer a l’assaltant com un client habitual, pel que quan van arribar dos patrulles de la Policia Nacional, els va donar les dades del presumpte atracador.

 

Després de vore els vídeos de la gasolinera, els agents van conseguir identificar plenament a l’assaltant i van posar en marxa un dispositiu especial al voltant de sa casa, amb el que es va conseguir en menys de dos hores la seua localització i detenció.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials per delictes contra el patrimoni, ha sigut imputat per un delicte de robatori amb violència i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.