Detingut en Orihuela per atracar una gasolinera amb un ganivet de grans dimensions

El lladre va amenaçar a la treballadora amb un ganivet de grans dimensions | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 29 anys que, segons la Prefectura, acabava d’atracar amb un ganivet de grans dimensions una gasolinera, a on, presumptament va conseguir apropiar-se de més de 850 euros.

 

Els fets es van produir a última hora de la vesprada, quan la treballadora d’una gasolinera de la ciutat d’Orihuela es trobava en l’oficina fent el recompte de la recaptació. En eixe moment, va entrar un home que es trobava molt nerviós i alterat, es va arrimar a la xica, li va posar un ganivet a l’altura del pit i li va demanar que li donara tots els diners. La víctima li va entregar els diners en efectiu que tenia en eixe moment, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

L’atracador era un client habitual

A pesar d’intentar tapar la seua cara amb una caputxa, la treballadora va poder reconéixer a l’assaltant com un client habitual, pel que quan van arribar dos patrulles de la Policia Nacional, els va donar les dades del presumpte atracador.

 

Després de vore els vídeos de la gasolinera, els agents van conseguir identificar plenament a l’assaltant i van posar en marxa un dispositiu especial al voltant de sa casa, amb el que es va conseguir en menys de dos hores la seua localització i detenció.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials per delictes contra el patrimoni, ha sigut imputat per un delicte de robatori amb violència i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.
FILMOTECA D'ESTIU