Detingut en Orihuela per atracar una gasolinera amb un ganivet de grans dimensions

El lladre va amenaçar a la treballadora amb un ganivet de grans dimensions | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 29 anys que, segons la Prefectura, acabava d’atracar amb un ganivet de grans dimensions una gasolinera, a on, presumptament va conseguir apropiar-se de més de 850 euros.

 

Els fets es van produir a última hora de la vesprada, quan la treballadora d’una gasolinera de la ciutat d’Orihuela es trobava en l’oficina fent el recompte de la recaptació. En eixe moment, va entrar un home que es trobava molt nerviós i alterat, es va arrimar a la xica, li va posar un ganivet a l’altura del pit i li va demanar que li donara tots els diners. La víctima li va entregar els diners en efectiu que tenia en eixe moment, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

L’atracador era un client habitual

A pesar d’intentar tapar la seua cara amb una caputxa, la treballadora va poder reconéixer a l’assaltant com un client habitual, pel que quan van arribar dos patrulles de la Policia Nacional, els va donar les dades del presumpte atracador.

 

Després de vore els vídeos de la gasolinera, els agents van conseguir identificar plenament a l’assaltant i van posar en marxa un dispositiu especial al voltant de sa casa, amb el que es va conseguir en menys de dos hores la seua localització i detenció.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials per delictes contra el patrimoni, ha sigut imputat per un delicte de robatori amb violència i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles

Les Falles esquiven el mal temps i ja lluïxen el seu art efímer i satíric per tota València

Després de dies d'incertesa per la pluja i el vent, les Falles de 2026 han plantat quasi 770 monuments i esperen el veredicte del jurat esta vesprada.

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.