Detingut en Orihuela per atracar una gasolinera amb un ganivet de grans dimensions

El lladre va amenaçar a la treballadora amb un ganivet de grans dimensions | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 29 anys que, segons la Prefectura, acabava d’atracar amb un ganivet de grans dimensions una gasolinera, a on, presumptament va conseguir apropiar-se de més de 850 euros.

 

Els fets es van produir a última hora de la vesprada, quan la treballadora d’una gasolinera de la ciutat d’Orihuela es trobava en l’oficina fent el recompte de la recaptació. En eixe moment, va entrar un home que es trobava molt nerviós i alterat, es va arrimar a la xica, li va posar un ganivet a l’altura del pit i li va demanar que li donara tots els diners. La víctima li va entregar els diners en efectiu que tenia en eixe moment, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

L’atracador era un client habitual

A pesar d’intentar tapar la seua cara amb una caputxa, la treballadora va poder reconéixer a l’assaltant com un client habitual, pel que quan van arribar dos patrulles de la Policia Nacional, els va donar les dades del presumpte atracador.

 

Després de vore els vídeos de la gasolinera, els agents van conseguir identificar plenament a l’assaltant i van posar en marxa un dispositiu especial al voltant de sa casa, amb el que es va conseguir en menys de dos hores la seua localització i detenció.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials per delictes contra el patrimoni, ha sigut imputat per un delicte de robatori amb violència i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Orihuela.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.