Pablo Motos vol eliminar la seua imatge negativa als mitjans

Pablo Motos i Marta Sánchez

Pablo Motos entrevistant a Marta Sánchez | Twitter @El_Hormiguero
 

Des de fa anys se sap que Pablo Motos està molt implicat en mantindre en forma tant el seu cos com la seua ment, però que ara vulga millorar la imatge que tenen alguns mitjans d’ell és una notícia molt sorprenent.

 

Últimament el presentador d’Antena 3 ha estat rebent crítiques a partir d’alguns dels seus comentaris amb to masclista i del tracte que diversos convidats han rebut per la seua part. Ara, Pablo Motos està obsessionat amb este fet i vol disminuir la imatge negativa que ha anat adquirint al llarg dels anys.

 

Per esta raó ha volgut contractar amb una empresa que està especialitzada en imatge i comunicació per tal d’aconseguir millorar la seua reputació, a més d’intentar atreure més audiència pel seu programa estrella a Antena 3, ‘El Hormiguero’.

 

El seu programa el preocupa molt

La preocupació que té Pablo Motos és molt clara: vol mantindre el prestigi que ha anat guanyant any rere any gràcies a la seua àmplia experiència i continuar sent un dels comunicadors amb més èxit de la televisió.

 

El presentador també té clar que la seua fama influix molt en ‘El Hormiguero’ que molta gent considera que és l’únic programa en el seu horari que promociona la cultura i que té uns nivells d’audiència elevats.

 

Amb la qual cosa Pablo Motos ha volgut contractar els serveis especialitzats en reputació, ja que el que vol continuar sent una figura pública referent de la televisió gràcies a les seues entrevistes al programa d’Antena 3.

En 'El Hormiguero', Pablo ha practicado hasta boxeo.

En ‘El Hormiguero’, Pablo Motos fins i tot ha practicat boxa. | Cedida
 

Ja ha treballat el seu físic

El passat divendres 31 d’agost va ser l’aniversari de Pablo Motos, 53 anys, i va quedar demostrat que es cuida molt. El presentador mateix ha dit públicament que li agrada anar a una clínica d’estètica a Madrid amb freqüència per mirar quin tipus de retoc pot fer-se.

 

A més a més, Pablo Motos té molta disciplina en la seua dieta i a l’hora de fer exercici, com ho va fer durant el repte de la revista Men’s Health i es van veure uns resultats molt espectaculars en el cos del presentador després d’estos mesos de rutina. 

 

Pablo Motos sempre compartix les seues experiències amb el ‘fitness’ amb els convidats de ‘El Hormiguero’ els quals acaben molt sorpresos en vore l’estat físic tan bo que té el presentador.

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.