Pablo Motos vol eliminar la seua imatge negativa als mitjans

Pablo Motos i Marta Sánchez

Pablo Motos entrevistant a Marta Sánchez | Twitter @El_Hormiguero
 

Des de fa anys se sap que Pablo Motos està molt implicat en mantindre en forma tant el seu cos com la seua ment, però que ara vulga millorar la imatge que tenen alguns mitjans d’ell és una notícia molt sorprenent.

 

Últimament el presentador d’Antena 3 ha estat rebent crítiques a partir d’alguns dels seus comentaris amb to masclista i del tracte que diversos convidats han rebut per la seua part. Ara, Pablo Motos està obsessionat amb este fet i vol disminuir la imatge negativa que ha anat adquirint al llarg dels anys.

 

Per esta raó ha volgut contractar amb una empresa que està especialitzada en imatge i comunicació per tal d’aconseguir millorar la seua reputació, a més d’intentar atreure més audiència pel seu programa estrella a Antena 3, ‘El Hormiguero’.

 

El seu programa el preocupa molt

La preocupació que té Pablo Motos és molt clara: vol mantindre el prestigi que ha anat guanyant any rere any gràcies a la seua àmplia experiència i continuar sent un dels comunicadors amb més èxit de la televisió.

 

El presentador també té clar que la seua fama influix molt en ‘El Hormiguero’ que molta gent considera que és l’únic programa en el seu horari que promociona la cultura i que té uns nivells d’audiència elevats.

 

Amb la qual cosa Pablo Motos ha volgut contractar els serveis especialitzats en reputació, ja que el que vol continuar sent una figura pública referent de la televisió gràcies a les seues entrevistes al programa d’Antena 3.

En 'El Hormiguero', Pablo ha practicado hasta boxeo.

En ‘El Hormiguero’, Pablo Motos fins i tot ha practicat boxa. | Cedida
 

Ja ha treballat el seu físic

El passat divendres 31 d’agost va ser l’aniversari de Pablo Motos, 53 anys, i va quedar demostrat que es cuida molt. El presentador mateix ha dit públicament que li agrada anar a una clínica d’estètica a Madrid amb freqüència per mirar quin tipus de retoc pot fer-se.

 

A més a més, Pablo Motos té molta disciplina en la seua dieta i a l’hora de fer exercici, com ho va fer durant el repte de la revista Men’s Health i es van veure uns resultats molt espectaculars en el cos del presentador després d’estos mesos de rutina. 

 

Pablo Motos sempre compartix les seues experiències amb el ‘fitness’ amb els convidats de ‘El Hormiguero’ els quals acaben molt sorpresos en vore l’estat físic tan bo que té el presentador.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.