14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Pablo Motos vol eliminar la seua imatge negativa als mitjans

Pablo Motos i Marta Sánchez

Pablo Motos entrevistant a Marta Sánchez | Twitter @El_Hormiguero
 

Des de fa anys se sap que Pablo Motos està molt implicat en mantindre en forma tant el seu cos com la seua ment, però que ara vulga millorar la imatge que tenen alguns mitjans d’ell és una notícia molt sorprenent.

 

Últimament el presentador d’Antena 3 ha estat rebent crítiques a partir d’alguns dels seus comentaris amb to masclista i del tracte que diversos convidats han rebut per la seua part. Ara, Pablo Motos està obsessionat amb este fet i vol disminuir la imatge negativa que ha anat adquirint al llarg dels anys.

 

Per esta raó ha volgut contractar amb una empresa que està especialitzada en imatge i comunicació per tal d’aconseguir millorar la seua reputació, a més d’intentar atreure més audiència pel seu programa estrella a Antena 3, ‘El Hormiguero’.

 

El seu programa el preocupa molt

La preocupació que té Pablo Motos és molt clara: vol mantindre el prestigi que ha anat guanyant any rere any gràcies a la seua àmplia experiència i continuar sent un dels comunicadors amb més èxit de la televisió.

 

El presentador també té clar que la seua fama influix molt en ‘El Hormiguero’ que molta gent considera que és l’únic programa en el seu horari que promociona la cultura i que té uns nivells d’audiència elevats.

 

Amb la qual cosa Pablo Motos ha volgut contractar els serveis especialitzats en reputació, ja que el que vol continuar sent una figura pública referent de la televisió gràcies a les seues entrevistes al programa d’Antena 3.

En 'El Hormiguero', Pablo ha practicado hasta boxeo.

En ‘El Hormiguero’, Pablo Motos fins i tot ha practicat boxa. | Cedida
 

Ja ha treballat el seu físic

El passat divendres 31 d’agost va ser l’aniversari de Pablo Motos, 53 anys, i va quedar demostrat que es cuida molt. El presentador mateix ha dit públicament que li agrada anar a una clínica d’estètica a Madrid amb freqüència per mirar quin tipus de retoc pot fer-se.

 

A més a més, Pablo Motos té molta disciplina en la seua dieta i a l’hora de fer exercici, com ho va fer durant el repte de la revista Men’s Health i es van veure uns resultats molt espectaculars en el cos del presentador després d’estos mesos de rutina. 

 

Pablo Motos sempre compartix les seues experiències amb el ‘fitness’ amb els convidats de ‘El Hormiguero’ els quals acaben molt sorpresos en vore l’estat físic tan bo que té el presentador.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.