8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Pablo Motos vol eliminar la seua imatge negativa als mitjans

Pablo Motos i Marta Sánchez

Pablo Motos entrevistant a Marta Sánchez | Twitter @El_Hormiguero
 

Des de fa anys se sap que Pablo Motos està molt implicat en mantindre en forma tant el seu cos com la seua ment, però que ara vulga millorar la imatge que tenen alguns mitjans d’ell és una notícia molt sorprenent.

 

Últimament el presentador d’Antena 3 ha estat rebent crítiques a partir d’alguns dels seus comentaris amb to masclista i del tracte que diversos convidats han rebut per la seua part. Ara, Pablo Motos està obsessionat amb este fet i vol disminuir la imatge negativa que ha anat adquirint al llarg dels anys.

 

Per esta raó ha volgut contractar amb una empresa que està especialitzada en imatge i comunicació per tal d’aconseguir millorar la seua reputació, a més d’intentar atreure més audiència pel seu programa estrella a Antena 3, ‘El Hormiguero’.

 

El seu programa el preocupa molt

La preocupació que té Pablo Motos és molt clara: vol mantindre el prestigi que ha anat guanyant any rere any gràcies a la seua àmplia experiència i continuar sent un dels comunicadors amb més èxit de la televisió.

 

El presentador també té clar que la seua fama influix molt en ‘El Hormiguero’ que molta gent considera que és l’únic programa en el seu horari que promociona la cultura i que té uns nivells d’audiència elevats.

 

Amb la qual cosa Pablo Motos ha volgut contractar els serveis especialitzats en reputació, ja que el que vol continuar sent una figura pública referent de la televisió gràcies a les seues entrevistes al programa d’Antena 3.

En 'El Hormiguero', Pablo ha practicado hasta boxeo.

En ‘El Hormiguero’, Pablo Motos fins i tot ha practicat boxa. | Cedida
 

Ja ha treballat el seu físic

El passat divendres 31 d’agost va ser l’aniversari de Pablo Motos, 53 anys, i va quedar demostrat que es cuida molt. El presentador mateix ha dit públicament que li agrada anar a una clínica d’estètica a Madrid amb freqüència per mirar quin tipus de retoc pot fer-se.

 

A més a més, Pablo Motos té molta disciplina en la seua dieta i a l’hora de fer exercici, com ho va fer durant el repte de la revista Men’s Health i es van veure uns resultats molt espectaculars en el cos del presentador després d’estos mesos de rutina. 

 

Pablo Motos sempre compartix les seues experiències amb el ‘fitness’ amb els convidats de ‘El Hormiguero’ els quals acaben molt sorpresos en vore l’estat físic tan bo que té el presentador.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.