12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Pablo Motos vol eliminar la seua imatge negativa als mitjans

Pablo Motos i Marta Sánchez

Pablo Motos entrevistant a Marta Sánchez | Twitter @El_Hormiguero
 

Des de fa anys se sap que Pablo Motos està molt implicat en mantindre en forma tant el seu cos com la seua ment, però que ara vulga millorar la imatge que tenen alguns mitjans d’ell és una notícia molt sorprenent.

 

Últimament el presentador d’Antena 3 ha estat rebent crítiques a partir d’alguns dels seus comentaris amb to masclista i del tracte que diversos convidats han rebut per la seua part. Ara, Pablo Motos està obsessionat amb este fet i vol disminuir la imatge negativa que ha anat adquirint al llarg dels anys.

 

Per esta raó ha volgut contractar amb una empresa que està especialitzada en imatge i comunicació per tal d’aconseguir millorar la seua reputació, a més d’intentar atreure més audiència pel seu programa estrella a Antena 3, ‘El Hormiguero’.

 

El seu programa el preocupa molt

La preocupació que té Pablo Motos és molt clara: vol mantindre el prestigi que ha anat guanyant any rere any gràcies a la seua àmplia experiència i continuar sent un dels comunicadors amb més èxit de la televisió.

 

El presentador també té clar que la seua fama influix molt en ‘El Hormiguero’ que molta gent considera que és l’únic programa en el seu horari que promociona la cultura i que té uns nivells d’audiència elevats.

 

Amb la qual cosa Pablo Motos ha volgut contractar els serveis especialitzats en reputació, ja que el que vol continuar sent una figura pública referent de la televisió gràcies a les seues entrevistes al programa d’Antena 3.

En 'El Hormiguero', Pablo ha practicado hasta boxeo.

En ‘El Hormiguero’, Pablo Motos fins i tot ha practicat boxa. | Cedida
 

Ja ha treballat el seu físic

El passat divendres 31 d’agost va ser l’aniversari de Pablo Motos, 53 anys, i va quedar demostrat que es cuida molt. El presentador mateix ha dit públicament que li agrada anar a una clínica d’estètica a Madrid amb freqüència per mirar quin tipus de retoc pot fer-se.

 

A més a més, Pablo Motos té molta disciplina en la seua dieta i a l’hora de fer exercici, com ho va fer durant el repte de la revista Men’s Health i es van veure uns resultats molt espectaculars en el cos del presentador després d’estos mesos de rutina. 

 

Pablo Motos sempre compartix les seues experiències amb el ‘fitness’ amb els convidats de ‘El Hormiguero’ els quals acaben molt sorpresos en vore l’estat físic tan bo que té el presentador.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.