12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Pega una pallissa al seu fill a València i el deixa sense parla


A mesura que van passant els dies, es van coneixent noves dades sobre l’agressió d’un pare al seu fill de 13 anys, que li va agredir per no voler dutxar-se i que després de quatre dies ingressat en l’UCI pediàtrica de l’Hospital la Fe de València, ja està en planta.

La mare del menor ha explicat en ‘Antena 3 Noticias’, que el xic “tenia el crani destrossat, el meu fill ha perdut la parla i té un llarg camí de rehabilitació“.

Davant la negativa del menor a dutxar-se, l’home va actuar de manera violenta, encara que segons la seua versió simplement li va espentar i el menor es va donar un mal colp al cap. El presumpte agressor no va comunicar l’agressió fins 12 hores després. A la mare, de la qual porta 10 anys separat, li va contar que el xiquet tenia l’ull morat i que s’havia donat un mal colp.

Els danys en el cervell del menor són irreversibles per a la seua capacitat de comunicació i no pot parlar.
La mare va interposar la denúncia divendres passat davant la Policia Nacional de València.

El pare del menor, de 54 anys, condemnat prèviament per maltractaments cap a la mare, ha sigut arrestat i ha passat a la disposició del jutjat número 7 de València. El jutge ha acordat el seu ingrés a la presó provisional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs