Pega una pallissa al seu fill a València i el deixa sense parla


A mesura que van passant els dies, es van coneixent noves dades sobre l’agressió d’un pare al seu fill de 13 anys, que li va agredir per no voler dutxar-se i que després de quatre dies ingressat en l’UCI pediàtrica de l’Hospital la Fe de València, ja està en planta.

La mare del menor ha explicat en ‘Antena 3 Noticias’, que el xic “tenia el crani destrossat, el meu fill ha perdut la parla i té un llarg camí de rehabilitació“.

Davant la negativa del menor a dutxar-se, l’home va actuar de manera violenta, encara que segons la seua versió simplement li va espentar i el menor es va donar un mal colp al cap. El presumpte agressor no va comunicar l’agressió fins 12 hores després. A la mare, de la qual porta 10 anys separat, li va contar que el xiquet tenia l’ull morat i que s’havia donat un mal colp.

Els danys en el cervell del menor són irreversibles per a la seua capacitat de comunicació i no pot parlar.
La mare va interposar la denúncia divendres passat davant la Policia Nacional de València.

El pare del menor, de 54 anys, condemnat prèviament per maltractaments cap a la mare, ha sigut arrestat i ha passat a la disposició del jutjat número 7 de València. El jutge ha acordat el seu ingrés a la presó provisional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.