12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Pega una pallissa al seu fill a València i el deixa sense parla


A mesura que van passant els dies, es van coneixent noves dades sobre l’agressió d’un pare al seu fill de 13 anys, que li va agredir per no voler dutxar-se i que després de quatre dies ingressat en l’UCI pediàtrica de l’Hospital la Fe de València, ja està en planta.

La mare del menor ha explicat en ‘Antena 3 Noticias’, que el xic “tenia el crani destrossat, el meu fill ha perdut la parla i té un llarg camí de rehabilitació“.

Davant la negativa del menor a dutxar-se, l’home va actuar de manera violenta, encara que segons la seua versió simplement li va espentar i el menor es va donar un mal colp al cap. El presumpte agressor no va comunicar l’agressió fins 12 hores després. A la mare, de la qual porta 10 anys separat, li va contar que el xiquet tenia l’ull morat i que s’havia donat un mal colp.

Els danys en el cervell del menor són irreversibles per a la seua capacitat de comunicació i no pot parlar.
La mare va interposar la denúncia divendres passat davant la Policia Nacional de València.

El pare del menor, de 54 anys, condemnat prèviament per maltractaments cap a la mare, ha sigut arrestat i ha passat a la disposició del jutjat número 7 de València. El jutge ha acordat el seu ingrés a la presó provisional.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.