Pega una pallissa al seu fill a València i el deixa sense parla


A mesura que van passant els dies, es van coneixent noves dades sobre l’agressió d’un pare al seu fill de 13 anys, que li va agredir per no voler dutxar-se i que després de quatre dies ingressat en l’UCI pediàtrica de l’Hospital la Fe de València, ja està en planta.

La mare del menor ha explicat en ‘Antena 3 Noticias’, que el xic “tenia el crani destrossat, el meu fill ha perdut la parla i té un llarg camí de rehabilitació«.

Davant la negativa del menor a dutxar-se, l’home va actuar de manera violenta, encara que segons la seua versió simplement li va espentar i el menor es va donar un mal colp al cap. El presumpte agressor no va comunicar l’agressió fins 12 hores després. A la mare, de la qual porta 10 anys separat, li va contar que el xiquet tenia l’ull morat i que s’havia donat un mal colp.

Els danys en el cervell del menor són irreversibles per a la seua capacitat de comunicació i no pot parlar.
La mare va interposar la denúncia divendres passat davant la Policia Nacional de València.

El pare del menor, de 54 anys, condemnat prèviament per maltractaments cap a la mare, ha sigut arrestat i ha passat a la disposició del jutjat número 7 de València. El jutge ha acordat el seu ingrés a la presó provisional.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.