Pega una pallissa al seu fill a València i el deixa sense parla


A mesura que van passant els dies, es van coneixent noves dades sobre l’agressió d’un pare al seu fill de 13 anys, que li va agredir per no voler dutxar-se i que després de quatre dies ingressat en l’UCI pediàtrica de l’Hospital la Fe de València, ja està en planta.

La mare del menor ha explicat en ‘Antena 3 Noticias’, que el xic “tenia el crani destrossat, el meu fill ha perdut la parla i té un llarg camí de rehabilitació«.

Davant la negativa del menor a dutxar-se, l’home va actuar de manera violenta, encara que segons la seua versió simplement li va espentar i el menor es va donar un mal colp al cap. El presumpte agressor no va comunicar l’agressió fins 12 hores després. A la mare, de la qual porta 10 anys separat, li va contar que el xiquet tenia l’ull morat i que s’havia donat un mal colp.

Els danys en el cervell del menor són irreversibles per a la seua capacitat de comunicació i no pot parlar.
La mare va interposar la denúncia divendres passat davant la Policia Nacional de València.

El pare del menor, de 54 anys, condemnat prèviament per maltractaments cap a la mare, ha sigut arrestat i ha passat a la disposició del jutjat número 7 de València. El jutge ha acordat el seu ingrés a la presó provisional.

Últimes notícies

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.