Un pare mata al seu fill, de 12 anys, i se suïcida en Cabanes

 

Esta matinada de diumenge un pare, de 40 anys, ha matat a un dels seus fills, de 12 anys, i ha deixat greument ferida a la seua altra filla, de 10 anys, en la localitat de Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Després d’apunyalar-los, el pare s’ha suïcidat saltant al carrer des de sa cassa.

 

Segons explica ‘Levante EMV’, els fets han passat esta matinada, cap a les 03.30 hores, quan el pare ha apunyalat als menors. El xiquet de 12 anys ha mort en l’acte per les ferides mentres que la filla està ingressada en estat greu per una punyalada en el pit en l’hospital General de Castelló.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però no han pogut fer per salvar la vida del xiquet ni del pare, que estava mort enmig del carrer després d’haver-se tirat al buit des de sa casa. A demés, els equips mèdics han assistit a la mare, de 39 anys, qui presentava un atac d’ansietat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.