Un pare mata al seu fill, de 12 anys, i se suïcida en Cabanes

 

Esta matinada de diumenge un pare, de 40 anys, ha matat a un dels seus fills, de 12 anys, i ha deixat greument ferida a la seua altra filla, de 10 anys, en la localitat de Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Després d’apunyalar-los, el pare s’ha suïcidat saltant al carrer des de sa cassa.

 

Segons explica ‘Levante EMV’, els fets han passat esta matinada, cap a les 03.30 hores, quan el pare ha apunyalat als menors. El xiquet de 12 anys ha mort en l’acte per les ferides mentres que la filla està ingressada en estat greu per una punyalada en el pit en l’hospital General de Castelló.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però no han pogut fer per salvar la vida del xiquet ni del pare, que estava mort enmig del carrer després d’haver-se tirat al buit des de sa casa. A demés, els equips mèdics han assistit a la mare, de 39 anys, qui presentava un atac d’ansietat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.