13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un pare mata al seu fill, de 12 anys, i se suïcida en Cabanes

 

Esta matinada de diumenge un pare, de 40 anys, ha matat a un dels seus fills, de 12 anys, i ha deixat greument ferida a la seua altra filla, de 10 anys, en la localitat de Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Després d’apunyalar-los, el pare s’ha suïcidat saltant al carrer des de sa cassa.

 

Segons explica ‘Levante EMV’, els fets han passat esta matinada, cap a les 03.30 hores, quan el pare ha apunyalat als menors. El xiquet de 12 anys ha mort en l’acte per les ferides mentres que la filla està ingressada en estat greu per una punyalada en el pit en l’hospital General de Castelló.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però no han pogut fer per salvar la vida del xiquet ni del pare, que estava mort enmig del carrer després d’haver-se tirat al buit des de sa casa. A demés, els equips mèdics han assistit a la mare, de 39 anys, qui presentava un atac d’ansietat.

Últimes notícies

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.