Un pare mata al seu fill, de 12 anys, i se suïcida en Cabanes

 

Esta matinada de diumenge un pare, de 40 anys, ha matat a un dels seus fills, de 12 anys, i ha deixat greument ferida a la seua altra filla, de 10 anys, en la localitat de Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Després d’apunyalar-los, el pare s’ha suïcidat saltant al carrer des de sa cassa.

 

Segons explica ‘Levante EMV’, els fets han passat esta matinada, cap a les 03.30 hores, quan el pare ha apunyalat als menors. El xiquet de 12 anys ha mort en l’acte per les ferides mentres que la filla està ingressada en estat greu per una punyalada en el pit en l’hospital General de Castelló.

 

Fins al lloc dels fets s’han mobilitzat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU), però no han pogut fer per salvar la vida del xiquet ni del pare, que estava mort enmig del carrer després d’haver-se tirat al buit des de sa casa. A demés, els equips mèdics han assistit a la mare, de 39 anys, qui presentava un atac d’ansietat.

Últimes notícies

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.