El pare de la desapareguda Wafaa: «Et trobem a faltar i t’esperem»

Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent

Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent | Instagram

 

Este divendres passat, en la localitat de la Pobla Llarga, en la comarca de la Ribera Alta (València), centenars de persones s’han concentrat en la plaça del País Valencià per a retre homenatge a Wafaa Sebbah, desapareguda des del 17 de novembre de l’any passat.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, uns 200 veïns de la localitat, familiars, amics i autoritats, s’han donat cita per a reclamar que busquen a la jove. El pare, que també estava en la concentració, portava un cartell amb fotos de la seua filla amb la frase «Wafaa, et trobem a faltar i t’esperem. 24 de gener de 2020».

 

La mare de la desapareguda ha agraït a tota la gent que els dona suport en un moment molt dur per a la família, també per als membres del consistori del municipi, com l’alcaldessa i la regidora dels Servicis Socials, que han llegit un manifest en el que expliquen que van a lluitar fins a trobar-la: «Et sentim amb nosaltres, confiem en la investigació, no pararem de demanar que et busquen fins que tornes amb la teua família, al teu poble». Des de l’Ajuntament han assegurat que, mentres no es tinguen notícies de la xica, es manifestaran cada dia 17 fins que la troben.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.