El pare de la desapareguda Wafaa: «Et trobem a faltar i t’esperem»

Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent

Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent | Instagram

 

Este divendres passat, en la localitat de la Pobla Llarga, en la comarca de la Ribera Alta (València), centenars de persones s’han concentrat en la plaça del País Valencià per a retre homenatge a Wafaa Sebbah, desapareguda des del 17 de novembre de l’any passat.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, uns 200 veïns de la localitat, familiars, amics i autoritats, s’han donat cita per a reclamar que busquen a la jove. El pare, que també estava en la concentració, portava un cartell amb fotos de la seua filla amb la frase «Wafaa, et trobem a faltar i t’esperem. 24 de gener de 2020».

 

La mare de la desapareguda ha agraït a tota la gent que els dona suport en un moment molt dur per a la família, també per als membres del consistori del municipi, com l’alcaldessa i la regidora dels Servicis Socials, que han llegit un manifest en el que expliquen que van a lluitar fins a trobar-la: «Et sentim amb nosaltres, confiem en la investigació, no pararem de demanar que et busquen fins que tornes amb la teua família, al teu poble». Des de l’Ajuntament han assegurat que, mentres no es tinguen notícies de la xica, es manifestaran cada dia 17 fins que la troben.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.
FILMOTECA D'ESTIU