El pare de la desapareguda Wafaa: «Et trobem a faltar i t’esperem»

Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent

Wafa, la xica desapareguda en Carcaixent | Instagram

 

Este divendres passat, en la localitat de la Pobla Llarga, en la comarca de la Ribera Alta (València), centenars de persones s’han concentrat en la plaça del País Valencià per a retre homenatge a Wafaa Sebbah, desapareguda des del 17 de novembre de l’any passat.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, uns 200 veïns de la localitat, familiars, amics i autoritats, s’han donat cita per a reclamar que busquen a la jove. El pare, que també estava en la concentració, portava un cartell amb fotos de la seua filla amb la frase «Wafaa, et trobem a faltar i t’esperem. 24 de gener de 2020».

 

La mare de la desapareguda ha agraït a tota la gent que els dona suport en un moment molt dur per a la família, també per als membres del consistori del municipi, com l’alcaldessa i la regidora dels Servicis Socials, que han llegit un manifest en el que expliquen que van a lluitar fins a trobar-la: «Et sentim amb nosaltres, confiem en la investigació, no pararem de demanar que et busquen fins que tornes amb la teua família, al teu poble». Des de l’Ajuntament han assegurat que, mentres no es tinguen notícies de la xica, es manifestaran cada dia 17 fins que la troben.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.