Un mes sense notícies de Wafaa, la xica desapareguda en Carcaixent

Ahir feia un mes des de què Waffaa, de 19 anys, va desaparéixer en Carcaixent, en la Ribera (València), i ni la seua família ni els seus amics saben res d’ella. La pista de la xica, que tot i que vivia en Carcaixent estava empadronada en la Pobla Llarga, en la mateixa comarca, es va perdre quan va eixir de la casa a on estava vivint amb un amic.

 

La setmana passada, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, afirmava que es tracta d’una «desaparició no voluntària», al contrari de la hipòtesi que es plantejaven els investigadors en un principi. A més a més, Fulgencio va afirmar que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo i, per tant, amb Jorge Ignacio P. J., tot i la proximitat dels escenaris.

 

Segons arreplega ‘Las Provincias’, veïns de Carcaixent i la Pobla Llarga viuen en una contínua preocupació per conéixer el parador de Wafaa. Una veïna de la segona localitat mencionada afirma que «la família ho està passant molt mal perquè els dies s’acumulen i no tenen notícies de Wafaa».

 

La mateixa veïna confia en què la investigació de la Guàrdia Civil els puga donar bones notícies en breu i que «ens han recomanat mutisme i tranquil·litat i és el que anem a fer per a no entorpir la investigació», conclou.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan

El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.

La boira causa quatre abastos amb deu ferits i tala l’AP-7 a Moncofa

Quatre accidents per abast en l'AP-7 a l'altura de Moncofa i Xilxes han deixat deu ferits i han obligat a tallar la via en sentit València per boira intensa.

Mor el tècnic que va validar el primer És-Alert durant la DANA

Ha mort Miguel Mollà Ramos, tècnic d'Emergències de 55 anys que va validar el primer missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Va morir per un infart.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha exigit al Consell respostes per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus després de conéixer-se noves dades. Compromís dona suport a una comissió i proposa més controls i transparència.

La comissió d’investigació de Les Corts sobre les VPP d’Alacant es constituirà el 5 de març

Les Corts va fixar que la comissió que analitzarà presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant es constituirà el 5 de març després del ple. Els grups tindran fins al 2 de març per a designar als seus representants.

La jutgessa de Catarroja demana a les parts pronunciar-se sobre la pròrroga de la instrucció de la DANA, que venç el 30 d’abril

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha demanat a les parts la seua postura sobre ampliar sis mesos la instrucció, que venç el 30 d'abril. També ordena acarar crides i rep la identificació de set agents que van atendre avisos el 29-O.

Compromís titlla d’infàmia l’obertura de juí oral a Mónica Oltra i el PSPV lamenta la seua persecució

L'Audiència Provincial ha ordenat obrir juí oral contra Mónica Oltra i dotze exmembres del seu equip. Compromís ho ha titllat d'infàmia i el PSPV ha lamentat la seua persecució.

Baleària eleva un 16% la facturació en 2025 i aconseguix 801 milions

Baleària ha augmentat un 16% la seua facturació en 2025, fins a 801 milions, amb 6,5 milions de passatgers i 1,6 milions de vehicles. El benefici ha sigut de 63 milions (+152%) i l'impuls internacional ha crescut un 68%, amb el nord d'Àfrica igualant el pes de Balears.