11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Un mes sense notícies de Wafaa, la xica desapareguda en Carcaixent

Ahir feia un mes des de què Waffaa, de 19 anys, va desaparéixer en Carcaixent, en la Ribera (València), i ni la seua família ni els seus amics saben res d’ella. La pista de la xica, que tot i que vivia en Carcaixent estava empadronada en la Pobla Llarga, en la mateixa comarca, es va perdre quan va eixir de la casa a on estava vivint amb un amic.

 

La setmana passada, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, afirmava que es tracta d’una «desaparició no voluntària», al contrari de la hipòtesi que es plantejaven els investigadors en un principi. A més a més, Fulgencio va afirmar que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo i, per tant, amb Jorge Ignacio P. J., tot i la proximitat dels escenaris.

 

Segons arreplega ‘Las Provincias’, veïns de Carcaixent i la Pobla Llarga viuen en una contínua preocupació per conéixer el parador de Wafaa. Una veïna de la segona localitat mencionada afirma que «la família ho està passant molt mal perquè els dies s’acumulen i no tenen notícies de Wafaa».

 

La mateixa veïna confia en què la investigació de la Guàrdia Civil els puga donar bones notícies en breu i que «ens han recomanat mutisme i tranquil·litat i és el que anem a fer per a no entorpir la investigació», conclou.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.