Un mes sense notícies de Wafaa, la xica desapareguda en Carcaixent

Ahir feia un mes des de què Waffaa, de 19 anys, va desaparéixer en Carcaixent, en la Ribera (València), i ni la seua família ni els seus amics saben res d’ella. La pista de la xica, que tot i que vivia en Carcaixent estava empadronada en la Pobla Llarga, en la mateixa comarca, es va perdre quan va eixir de la casa a on estava vivint amb un amic.

 

La setmana passada, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, afirmava que es tracta d’una «desaparició no voluntària», al contrari de la hipòtesi que es plantejaven els investigadors en un principi. A més a més, Fulgencio va afirmar que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo i, per tant, amb Jorge Ignacio P. J., tot i la proximitat dels escenaris.

 

Segons arreplega ‘Las Provincias’, veïns de Carcaixent i la Pobla Llarga viuen en una contínua preocupació per conéixer el parador de Wafaa. Una veïna de la segona localitat mencionada afirma que «la família ho està passant molt mal perquè els dies s’acumulen i no tenen notícies de Wafaa».

 

La mateixa veïna confia en què la investigació de la Guàrdia Civil els puga donar bones notícies en breu i que «ens han recomanat mutisme i tranquil·litat i és el que anem a fer per a no entorpir la investigació», conclou.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.