Un mes sense notícies de Wafaa, la xica desapareguda en Carcaixent

Ahir feia un mes des de què Waffaa, de 19 anys, va desaparéixer en Carcaixent, en la Ribera (València), i ni la seua família ni els seus amics saben res d’ella. La pista de la xica, que tot i que vivia en Carcaixent estava empadronada en la Pobla Llarga, en la mateixa comarca, es va perdre quan va eixir de la casa a on estava vivint amb un amic.

 

La setmana passada, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, afirmava que es tracta d’una «desaparició no voluntària», al contrari de la hipòtesi que es plantejaven els investigadors en un principi. A més a més, Fulgencio va afirmar que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo i, per tant, amb Jorge Ignacio P. J., tot i la proximitat dels escenaris.

 

Segons arreplega ‘Las Provincias’, veïns de Carcaixent i la Pobla Llarga viuen en una contínua preocupació per conéixer el parador de Wafaa. Una veïna de la segona localitat mencionada afirma que «la família ho està passant molt mal perquè els dies s’acumulen i no tenen notícies de Wafaa».

 

La mateixa veïna confia en què la investigació de la Guàrdia Civil els puga donar bones notícies en breu i que «ens han recomanat mutisme i tranquil·litat i és el que anem a fer per a no entorpir la investigació», conclou.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.