Un mes sense notícies de Wafaa, la xica desapareguda en Carcaixent

Ahir feia un mes des de què Waffaa, de 19 anys, va desaparéixer en Carcaixent, en la Ribera (València), i ni la seua família ni els seus amics saben res d’ella. La pista de la xica, que tot i que vivia en Carcaixent estava empadronada en la Pobla Llarga, en la mateixa comarca, es va perdre quan va eixir de la casa a on estava vivint amb un amic.

 

La setmana passada, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, afirmava que es tracta d’una «desaparició no voluntària», al contrari de la hipòtesi que es plantejaven els investigadors en un principi. A més a més, Fulgencio va afirmar que no està «res clar que tinga algun tipo de relació» amb el cas de Marta Calvo i, per tant, amb Jorge Ignacio P. J., tot i la proximitat dels escenaris.

 

Segons arreplega ‘Las Provincias’, veïns de Carcaixent i la Pobla Llarga viuen en una contínua preocupació per conéixer el parador de Wafaa. Una veïna de la segona localitat mencionada afirma que «la família ho està passant molt mal perquè els dies s’acumulen i no tenen notícies de Wafaa».

 

La mateixa veïna confia en què la investigació de la Guàrdia Civil els puga donar bones notícies en breu i que «ens han recomanat mutisme i tranquil·litat i és el que anem a fer per a no entorpir la investigació», conclou.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Celta de Vigo remunta al València a Mestalla amb un 2-3 agònic

El Celta de Vigo va voltejar el gol inicial de Guido Rodríguez amb una gran segona part i es va emportar un 2-3 de Mestalla malgrat el sofriment final en l'afegit.

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.