11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

El pare de les xiquetes de Tenerife va enviar un paquet i una nota a la seua nòvia

 

Continúa la búsqueda d’Olivia de 6 anys i Anna de 1 en Tenerife amb noves informacions relevants en este cas. Segons ha revelat el programa “Espejo Público”, Tomás Gimeno, el pare de les menors desaparegudes i principal sospitós, va enviar un misteriós paquet amb una nota a la seua actual parella el mateix dia de la desaparició.

En la nota hi havia un missatge que deia: “No ho òbrigues fins a mitjanit”. Tot feia indicar que era un missatge romàntic o almenys és el que pensava l’actual parella de Gimeno, ja que res feia pensar tot el que estava passant.

Que seria el que tenia eixa caixa?

Quan arriba l’hora les 00.00 h, va obrir la caixa pensant que hi hauria un anell, unes flors, uns bitllets de viatge (el que podria pensar una parella de forma romàntica)…, però no es tractava de res d’això, eren diversos feixos de bitllets que sumaven “diversos milers d’euros”, segons ha apuntat Nacho Abad, col·laborador del programa i qui ha revelat la informació.

Així mateix, Abad ha informat que la parella de Tomás Gimeno no va ser l’única a rebre una nota de comiat abans que se li perdés el parador. Amics i familiars del pare de les xiquetes haurien rebut missatges de text.

Fins i tot els pares de Gimeno, segons Nacho Abad, reberen un cotxe amb els papers de traspàs per regala’l-se’l el mateix dia de la desaparició.

La setmana pròxima tindrà lloc la búsqueda amb sonar de les menudes Anna i Olivia

Fa 23 dies que hi ha un dispositiu de búsqueda d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes en Tenerife de la mà del seu pare, esta setmana que ve incorporarà previsiblement un sonar, han informat a Efe fonts de la búsqueda.

Amb l’ajuda d’este dispositiu la Guàrdia Civil intentarà rastrejar el fons marí en la zona on va ser trobada buida i a la deriva l’embarcació de Tomás Gimeno, enfront del Puertito de Güímar, una zona de gran profunditat en la qual ja han treballat membres del grup d’activitats subaquàtiques (GEAS).

 

L’angoixant carta de la mare de les xiquetes de Tenerife

La mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, ja no pot més. En una carta publicada en Instagram assenyala que després de tres setmanes no li ixen les paraules: “Ja no tinc forces, això és una tortura, però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles”. En ella, Beatriz Zimmerman demana que no se cesse en els esforços per trobar a les petites, pese a l’abatiment que ella mateixa està sofrint.

“Tres setmanes… ja no em surten gairebé les paraules … jo també vull desaparéixer … ja no tinc forces… això és una tortura… Però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles… el que més em fa mal és pensar que no puc saber com estan… no poder parlar… no saber quan les veuré…”, comença la carta d’una mare desesperada després de tres setmanes, des del passat 27 d’abril, quan les seves filles i el seu ex marit, Tomás Gimeno, van desaparèixer sense deixar rastre.

Assenyala que el que més li fa mal és no poder saber com estan les seues filles ni quan les tornarà a veure, per la qual cosa ha insistit en la petició de difondre les imatges de les petites per tot el món. “Per favor no parem de compartir les imatges per tot el món”, suplica.

“No oblidem que la perseverança i continuïtat és el que aconsegueix finalment els resultats. Sé que tots han les seues vides, els seus problemes i de continuar escoltant coses tristes els posarà més tristes però, s’imaginen que gràcies a tots els esforços les trobem? Tots junts podem si actuem com una gran família”, conclou.

 

<

>

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.