14.3 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

El pare de les xiquetes de Tenerife va enviar un paquet i una nota a la seua nòvia

 

Continúa la búsqueda d’Olivia de 6 anys i Anna de 1 en Tenerife amb noves informacions relevants en este cas. Segons ha revelat el programa “Espejo Público”, Tomás Gimeno, el pare de les menors desaparegudes i principal sospitós, va enviar un misteriós paquet amb una nota a la seua actual parella el mateix dia de la desaparició.

En la nota hi havia un missatge que deia: “No ho òbrigues fins a mitjanit”. Tot feia indicar que era un missatge romàntic o almenys és el que pensava l’actual parella de Gimeno, ja que res feia pensar tot el que estava passant.

Que seria el que tenia eixa caixa?

Quan arriba l’hora les 00.00 h, va obrir la caixa pensant que hi hauria un anell, unes flors, uns bitllets de viatge (el que podria pensar una parella de forma romàntica)…, però no es tractava de res d’això, eren diversos feixos de bitllets que sumaven “diversos milers d’euros”, segons ha apuntat Nacho Abad, col·laborador del programa i qui ha revelat la informació.

Així mateix, Abad ha informat que la parella de Tomás Gimeno no va ser l’única a rebre una nota de comiat abans que se li perdés el parador. Amics i familiars del pare de les xiquetes haurien rebut missatges de text.

Fins i tot els pares de Gimeno, segons Nacho Abad, reberen un cotxe amb els papers de traspàs per regala’l-se’l el mateix dia de la desaparició.

La setmana pròxima tindrà lloc la búsqueda amb sonar de les menudes Anna i Olivia

Fa 23 dies que hi ha un dispositiu de búsqueda d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes en Tenerife de la mà del seu pare, esta setmana que ve incorporarà previsiblement un sonar, han informat a Efe fonts de la búsqueda.

Amb l’ajuda d’este dispositiu la Guàrdia Civil intentarà rastrejar el fons marí en la zona on va ser trobada buida i a la deriva l’embarcació de Tomás Gimeno, enfront del Puertito de Güímar, una zona de gran profunditat en la qual ja han treballat membres del grup d’activitats subaquàtiques (GEAS).

 

L’angoixant carta de la mare de les xiquetes de Tenerife

La mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, ja no pot més. En una carta publicada en Instagram assenyala que després de tres setmanes no li ixen les paraules: “Ja no tinc forces, això és una tortura, però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles”. En ella, Beatriz Zimmerman demana que no se cesse en els esforços per trobar a les petites, pese a l’abatiment que ella mateixa està sofrint.

“Tres setmanes… ja no em surten gairebé les paraules … jo també vull desaparéixer … ja no tinc forces… això és una tortura… Però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles… el que més em fa mal és pensar que no puc saber com estan… no poder parlar… no saber quan les veuré…”, comença la carta d’una mare desesperada després de tres setmanes, des del passat 27 d’abril, quan les seves filles i el seu ex marit, Tomás Gimeno, van desaparèixer sense deixar rastre.

Assenyala que el que més li fa mal és no poder saber com estan les seues filles ni quan les tornarà a veure, per la qual cosa ha insistit en la petició de difondre les imatges de les petites per tot el món. “Per favor no parem de compartir les imatges per tot el món”, suplica.

“No oblidem que la perseverança i continuïtat és el que aconsegueix finalment els resultats. Sé que tots han les seues vides, els seus problemes i de continuar escoltant coses tristes els posarà més tristes però, s’imaginen que gràcies a tots els esforços les trobem? Tots junts podem si actuem com una gran família”, conclou.

 

<

>

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.