8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

El pare de les xiquetes de Tenerife va enviar un paquet i una nota a la seua nòvia

 

Continúa la búsqueda d’Olivia de 6 anys i Anna de 1 en Tenerife amb noves informacions relevants en este cas. Segons ha revelat el programa “Espejo Público”, Tomás Gimeno, el pare de les menors desaparegudes i principal sospitós, va enviar un misteriós paquet amb una nota a la seua actual parella el mateix dia de la desaparició.

En la nota hi havia un missatge que deia: “No ho òbrigues fins a mitjanit”. Tot feia indicar que era un missatge romàntic o almenys és el que pensava l’actual parella de Gimeno, ja que res feia pensar tot el que estava passant.

Que seria el que tenia eixa caixa?

Quan arriba l’hora les 00.00 h, va obrir la caixa pensant que hi hauria un anell, unes flors, uns bitllets de viatge (el que podria pensar una parella de forma romàntica)…, però no es tractava de res d’això, eren diversos feixos de bitllets que sumaven “diversos milers d’euros”, segons ha apuntat Nacho Abad, col·laborador del programa i qui ha revelat la informació.

Així mateix, Abad ha informat que la parella de Tomás Gimeno no va ser l’única a rebre una nota de comiat abans que se li perdés el parador. Amics i familiars del pare de les xiquetes haurien rebut missatges de text.

Fins i tot els pares de Gimeno, segons Nacho Abad, reberen un cotxe amb els papers de traspàs per regala’l-se’l el mateix dia de la desaparició.

La setmana pròxima tindrà lloc la búsqueda amb sonar de les menudes Anna i Olivia

Fa 23 dies que hi ha un dispositiu de búsqueda d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes en Tenerife de la mà del seu pare, esta setmana que ve incorporarà previsiblement un sonar, han informat a Efe fonts de la búsqueda.

Amb l’ajuda d’este dispositiu la Guàrdia Civil intentarà rastrejar el fons marí en la zona on va ser trobada buida i a la deriva l’embarcació de Tomás Gimeno, enfront del Puertito de Güímar, una zona de gran profunditat en la qual ja han treballat membres del grup d’activitats subaquàtiques (GEAS).

 

L’angoixant carta de la mare de les xiquetes de Tenerife

La mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, ja no pot més. En una carta publicada en Instagram assenyala que després de tres setmanes no li ixen les paraules: “Ja no tinc forces, això és una tortura, però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles”. En ella, Beatriz Zimmerman demana que no se cesse en els esforços per trobar a les petites, pese a l’abatiment que ella mateixa està sofrint.

“Tres setmanes… ja no em surten gairebé les paraules … jo també vull desaparéixer … ja no tinc forces… això és una tortura… Però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles… el que més em fa mal és pensar que no puc saber com estan… no poder parlar… no saber quan les veuré…”, comença la carta d’una mare desesperada després de tres setmanes, des del passat 27 d’abril, quan les seves filles i el seu ex marit, Tomás Gimeno, van desaparèixer sense deixar rastre.

Assenyala que el que més li fa mal és no poder saber com estan les seues filles ni quan les tornarà a veure, per la qual cosa ha insistit en la petició de difondre les imatges de les petites per tot el món. “Per favor no parem de compartir les imatges per tot el món”, suplica.

“No oblidem que la perseverança i continuïtat és el que aconsegueix finalment els resultats. Sé que tots han les seues vides, els seus problemes i de continuar escoltant coses tristes els posarà més tristes però, s’imaginen que gràcies a tots els esforços les trobem? Tots junts podem si actuem com una gran família”, conclou.

 

<

>

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.