El pare de les xiquetes de Tenerife va enviar un paquet i una nota a la seua nòvia

 

Continúa la búsqueda d’Olivia de 6 anys i Anna de 1 en Tenerife amb noves informacions relevants en este cas. Segons ha revelat el programa «Espejo Público», Tomás Gimeno, el pare de les menors desaparegudes i principal sospitós, va enviar un misteriós paquet amb una nota a la seua actual parella el mateix dia de la desaparició.

En la nota hi havia un missatge que deia: «No ho òbrigues fins a mitjanit». Tot feia indicar que era un missatge romàntic o almenys és el que pensava l’actual parella de Gimeno, ja que res feia pensar tot el que estava passant.

Que seria el que tenia eixa caixa?

Quan arriba l’hora les 00.00 h, va obrir la caixa pensant que hi hauria un anell, unes flors, uns bitllets de viatge (el que podria pensar una parella de forma romàntica)…, però no es tractava de res d’això, eren diversos feixos de bitllets que sumaven «diversos milers d’euros», segons ha apuntat Nacho Abad, col·laborador del programa i qui ha revelat la informació.

Així mateix, Abad ha informat que la parella de Tomás Gimeno no va ser l’única a rebre una nota de comiat abans que se li perdés el parador. Amics i familiars del pare de les xiquetes haurien rebut missatges de text.

Fins i tot els pares de Gimeno, segons Nacho Abad, reberen un cotxe amb els papers de traspàs per regala’l-se’l el mateix dia de la desaparició.

La setmana pròxima tindrà lloc la búsqueda amb sonar de les menudes Anna i Olivia

Fa 23 dies que hi ha un dispositiu de búsqueda d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes en Tenerife de la mà del seu pare, esta setmana que ve incorporarà previsiblement un sonar, han informat a Efe fonts de la búsqueda.

Amb l’ajuda d’este dispositiu la Guàrdia Civil intentarà rastrejar el fons marí en la zona on va ser trobada buida i a la deriva l’embarcació de Tomás Gimeno, enfront del Puertito de Güímar, una zona de gran profunditat en la qual ja han treballat membres del grup d’activitats subaquàtiques (GEAS).

 

L’angoixant carta de la mare de les xiquetes de Tenerife

La mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, ja no pot més. En una carta publicada en Instagram assenyala que després de tres setmanes no li ixen les paraules: «Ja no tinc forces, això és una tortura, però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles». En ella, Beatriz Zimmerman demana que no se cesse en els esforços per trobar a les petites, pese a l’abatiment que ella mateixa està sofrint.

«Tres setmanes… ja no em surten gairebé les paraules … jo també vull desaparéixer … ja no tinc forces… això és una tortura… Però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles… el que més em fa mal és pensar que no puc saber com estan… no poder parlar… no saber quan les veuré…», comença la carta d’una mare desesperada després de tres setmanes, des del passat 27 d’abril, quan les seves filles i el seu ex marit, Tomás Gimeno, van desaparèixer sense deixar rastre.

Assenyala que el que més li fa mal és no poder saber com estan les seues filles ni quan les tornarà a veure, per la qual cosa ha insistit en la petició de difondre les imatges de les petites per tot el món. «Per favor no parem de compartir les imatges per tot el món», suplica.

«No oblidem que la perseverança i continuïtat és el que aconsegueix finalment els resultats. Sé que tots han les seues vides, els seus problemes i de continuar escoltant coses tristes els posarà més tristes però, s’imaginen que gràcies a tots els esforços les trobem? Tots junts podem si actuem com una gran família», conclou.

 

<

>

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.