18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El pare de les xiquetes de Tenerife va enviar un paquet i una nota a la seua nòvia

 

Continúa la búsqueda d’Olivia de 6 anys i Anna de 1 en Tenerife amb noves informacions relevants en este cas. Segons ha revelat el programa “Espejo Público”, Tomás Gimeno, el pare de les menors desaparegudes i principal sospitós, va enviar un misteriós paquet amb una nota a la seua actual parella el mateix dia de la desaparició.

En la nota hi havia un missatge que deia: “No ho òbrigues fins a mitjanit”. Tot feia indicar que era un missatge romàntic o almenys és el que pensava l’actual parella de Gimeno, ja que res feia pensar tot el que estava passant.

Que seria el que tenia eixa caixa?

Quan arriba l’hora les 00.00 h, va obrir la caixa pensant que hi hauria un anell, unes flors, uns bitllets de viatge (el que podria pensar una parella de forma romàntica)…, però no es tractava de res d’això, eren diversos feixos de bitllets que sumaven “diversos milers d’euros”, segons ha apuntat Nacho Abad, col·laborador del programa i qui ha revelat la informació.

Així mateix, Abad ha informat que la parella de Tomás Gimeno no va ser l’única a rebre una nota de comiat abans que se li perdés el parador. Amics i familiars del pare de les xiquetes haurien rebut missatges de text.

Fins i tot els pares de Gimeno, segons Nacho Abad, reberen un cotxe amb els papers de traspàs per regala’l-se’l el mateix dia de la desaparició.

La setmana pròxima tindrà lloc la búsqueda amb sonar de les menudes Anna i Olivia

Fa 23 dies que hi ha un dispositiu de búsqueda d’Anna i Olivia, les xiquetes desaparegudes en Tenerife de la mà del seu pare, esta setmana que ve incorporarà previsiblement un sonar, han informat a Efe fonts de la búsqueda.

Amb l’ajuda d’este dispositiu la Guàrdia Civil intentarà rastrejar el fons marí en la zona on va ser trobada buida i a la deriva l’embarcació de Tomás Gimeno, enfront del Puertito de Güímar, una zona de gran profunditat en la qual ja han treballat membres del grup d’activitats subaquàtiques (GEAS).

 

L’angoixant carta de la mare de les xiquetes de Tenerife

La mare d’Anna i Olivia, les dos xiquetes desaparegudes a Tenerife, ja no pot més. En una carta publicada en Instagram assenyala que després de tres setmanes no li ixen les paraules: “Ja no tinc forces, això és una tortura, però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles”. En ella, Beatriz Zimmerman demana que no se cesse en els esforços per trobar a les petites, pese a l’abatiment que ella mateixa està sofrint.

“Tres setmanes… ja no em surten gairebé les paraules … jo també vull desaparéixer … ja no tinc forces… això és una tortura… Però no podem rendir-nos… les xiquetes em necessiten i jo a elles… el que més em fa mal és pensar que no puc saber com estan… no poder parlar… no saber quan les veuré…”, comença la carta d’una mare desesperada després de tres setmanes, des del passat 27 d’abril, quan les seves filles i el seu ex marit, Tomás Gimeno, van desaparèixer sense deixar rastre.

Assenyala que el que més li fa mal és no poder saber com estan les seues filles ni quan les tornarà a veure, per la qual cosa ha insistit en la petició de difondre les imatges de les petites per tot el món. “Per favor no parem de compartir les imatges per tot el món”, suplica.

“No oblidem que la perseverança i continuïtat és el que aconsegueix finalment els resultats. Sé que tots han les seues vides, els seus problemes i de continuar escoltant coses tristes els posarà més tristes però, s’imaginen que gràcies a tots els esforços les trobem? Tots junts podem si actuem com una gran família”, conclou.

 

<

>

Últimes notícies

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.

Guido Rodríguez: hauria firmat més de sis mesos, però hi ha temps per a tot

El migcampista argentí, presentat com a nou jugador del València, va explicar que l'acord per sis mesos va respondre a la falta de temps en el mercat i va deixar oberta la seua continuïtat. Va assegurar ambició per a ajudar a mirar cap amunt en la classificació.