Una parella apareix morta en el llit de la seua casa a Llucena (Castelló)

 

El municipi castellonenc de Llucena del Cid està de dol: dos dels seus veïns van morir aquest dimarts -pel que sembla i segons les primeres investigacions- després d’intoxicar-se amb el monòxid de carboni d’un braser mal apagat. Van ser els familiars els qui es van trobar a la parella, tendida en el llit, ja morts.

La troballa del matrimoni d’uns 50 anys va tindre lloc ahir a la nit quan la germana de l’home va ser fins a la seua casa al no tindre notícies d’ells en tot el dia. Quan va entrar, passades les deu de la nit es va trobar els dos cossos tendits en el llit i ràpidament van avisar als metges de guàrdia del centre de salut, que tan sols van poder certificar la seua mort.

L’alcalde de Llucena, David Monferrer, ha explicat que es decretaran dos dies de dol en el municipi i que la població ha de conscienciar-se sobre el correcte ús dels sistemes de calefacció a casa perquè tot sembla apuntar al fet que la defunció del matrimoni s’ha degut a la mala combustió d’un braser.

La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies de la defunció. La investigació la porta l’equip territorial de la Policia Judicial de Vinaròs i s’està a l’espera dels resultats que dictamine l’autòpsia, confirmen fonts de la benemèrita.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.