17.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Una parella apareix morta en el llit de la seua casa a Llucena (Castelló)

 

El municipi castellonenc de Llucena del Cid està de dol: dos dels seus veïns van morir aquest dimarts -pel que sembla i segons les primeres investigacions- després d’intoxicar-se amb el monòxid de carboni d’un braser mal apagat. Van ser els familiars els qui es van trobar a la parella, tendida en el llit, ja morts.

La troballa del matrimoni d’uns 50 anys va tindre lloc ahir a la nit quan la germana de l’home va ser fins a la seua casa al no tindre notícies d’ells en tot el dia. Quan va entrar, passades les deu de la nit es va trobar els dos cossos tendits en el llit i ràpidament van avisar als metges de guàrdia del centre de salut, que tan sols van poder certificar la seua mort.

L’alcalde de Llucena, David Monferrer, ha explicat que es decretaran dos dies de dol en el municipi i que la població ha de conscienciar-se sobre el correcte ús dels sistemes de calefacció a casa perquè tot sembla apuntar al fet que la defunció del matrimoni s’ha degut a la mala combustió d’un braser.

La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies de la defunció. La investigació la porta l’equip territorial de la Policia Judicial de Vinaròs i s’està a l’espera dels resultats que dictamine l’autòpsia, confirmen fonts de la benemèrita.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.