8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Una parella apareix morta en el llit de la seua casa a Llucena (Castelló)

 

El municipi castellonenc de Llucena del Cid està de dol: dos dels seus veïns van morir aquest dimarts -pel que sembla i segons les primeres investigacions- després d’intoxicar-se amb el monòxid de carboni d’un braser mal apagat. Van ser els familiars els qui es van trobar a la parella, tendida en el llit, ja morts.

La troballa del matrimoni d’uns 50 anys va tindre lloc ahir a la nit quan la germana de l’home va ser fins a la seua casa al no tindre notícies d’ells en tot el dia. Quan va entrar, passades les deu de la nit es va trobar els dos cossos tendits en el llit i ràpidament van avisar als metges de guàrdia del centre de salut, que tan sols van poder certificar la seua mort.

L’alcalde de Llucena, David Monferrer, ha explicat que es decretaran dos dies de dol en el municipi i que la població ha de conscienciar-se sobre el correcte ús dels sistemes de calefacció a casa perquè tot sembla apuntar al fet que la defunció del matrimoni s’ha degut a la mala combustió d’un braser.

La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies de la defunció. La investigació la porta l’equip territorial de la Policia Judicial de Vinaròs i s’està a l’espera dels resultats que dictamine l’autòpsia, confirmen fonts de la benemèrita.

Últimes notícies

Schareina conquista l’etapa marató i s’ensenyorix del lideratge del Dakar

Tosha Schareina es va imposar en els 417 km cronometrats amb 4h31:56, va encadenar la seua segona victòria i lidera el Dakar empatat a temps amb Ricky Brabec. Honda va copar el podi amb Howes tercer en una jornada de navegació exigent.

Bernabé acusa a Feijóo d’obrir la veda de mentir en la DANA i li insta a donar la cara

Pilar Bernabé ha responsabilitzat a Alberto Núñez Feijóo d'activar la ‘maquinària de la mentida’ durant la DANA. Li ha demanat que declare en persona i demane perdó.

Les mínimes han baixat de 0 en nombrosos punts i han arribat a -7,1 °C a Ademuz

Les temperatures mínimes d'este dimecres han descendit de 0 °C en bona part de l'interior de la Comunitat. Ademuz ha marcat -7,1 °C, el registre més baix de la jornada.

Alacant atén 87 persones sense llar en dos nits amb el dispositiu per fred

El dispositiu especial activat per l'Ajuntament ha donat recer a 87 persones durant les nits del 5 i 6 de gener en el CAUS. La mesura seguirà en principi fins al dijous i pot prolongar-se si persistixen les baixes temperatures.

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.