Una parella apareix morta en el llit de la seua casa a Llucena (Castelló)

 

El municipi castellonenc de Llucena del Cid està de dol: dos dels seus veïns van morir aquest dimarts -pel que sembla i segons les primeres investigacions- després d’intoxicar-se amb el monòxid de carboni d’un braser mal apagat. Van ser els familiars els qui es van trobar a la parella, tendida en el llit, ja morts.

La troballa del matrimoni d’uns 50 anys va tindre lloc ahir a la nit quan la germana de l’home va ser fins a la seua casa al no tindre notícies d’ells en tot el dia. Quan va entrar, passades les deu de la nit es va trobar els dos cossos tendits en el llit i ràpidament van avisar als metges de guàrdia del centre de salut, que tan sols van poder certificar la seua mort.

L’alcalde de Llucena, David Monferrer, ha explicat que es decretaran dos dies de dol en el municipi i que la població ha de conscienciar-se sobre el correcte ús dels sistemes de calefacció a casa perquè tot sembla apuntar al fet que la defunció del matrimoni s’ha degut a la mala combustió d’un braser.

La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies de la defunció. La investigació la porta l’equip territorial de la Policia Judicial de Vinaròs i s’està a l’espera dels resultats que dictamine l’autòpsia, confirmen fonts de la benemèrita.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.