Una parella apareix morta en el llit de la seua casa a Llucena (Castelló)

 

El municipi castellonenc de Llucena del Cid està de dol: dos dels seus veïns van morir aquest dimarts -pel que sembla i segons les primeres investigacions- després d’intoxicar-se amb el monòxid de carboni d’un braser mal apagat. Van ser els familiars els qui es van trobar a la parella, tendida en el llit, ja morts.

La troballa del matrimoni d’uns 50 anys va tindre lloc ahir a la nit quan la germana de l’home va ser fins a la seua casa al no tindre notícies d’ells en tot el dia. Quan va entrar, passades les deu de la nit es va trobar els dos cossos tendits en el llit i ràpidament van avisar als metges de guàrdia del centre de salut, que tan sols van poder certificar la seua mort.

L’alcalde de Llucena, David Monferrer, ha explicat que es decretaran dos dies de dol en el municipi i que la població ha de conscienciar-se sobre el correcte ús dels sistemes de calefacció a casa perquè tot sembla apuntar al fet que la defunció del matrimoni s’ha degut a la mala combustió d’un braser.

La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies de la defunció. La investigació la porta l’equip territorial de la Policia Judicial de Vinaròs i s’està a l’espera dels resultats que dictamine l’autòpsia, confirmen fonts de la benemèrita.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.