Una parella detinguda per segrestar i amenaçar a un treballador que els ha reformat la casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella, un home i a una dona de 37 i 40, com a presumptes autors d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces, després de retindre en sa casa al contractista que els feia la reforma, amenaçant-lo en matar-lo si no els retornava els diners d’esta.

 

Els fets han passat este matí de dimecres, cap a les 11.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Xirivella, a on unes persones retenien en la seua vivenda a una altra amenaçant-li de mort. 

 

Els policies han anat fins allí i han trobat a un home que ha manifestat ser el company de treball de la víctima i que esta li havia telefonat, ja que el tenien retingut en la casa amenaçant-ho de mort. En eixe moment ha eixit al carrer una dona manifestant que era la clienta i que ella i el seu home tenien problemes amb el contractista que els havia estafat 9000 euros, pel que els agents han entrat a casa per a poder aclarir els fets.

 

Els detinguts han furtat el mòbil a la víctima

Per a accedir a la casa, va haver d’obrir amb clau i dins han trobat a dos hòmens, i el contractista ha manifestat que en un moment donat l’altre home li havia furtat el seu telèfon, observant els agents com el sospitós el tenia en la seua mà.

 

La patrulla ha sabut que la víctima havia acudit a casa de la parella, ja que li volien comentar alguns punts de la reforma i una volta allí han tancat la porta amb clau perquè no poguera eixir, començant a amenaçar-li, molt agressius, exigint els diners que li havien pagat per la reforma. 

 

Finalment, els policies després de fer una sèrie de comprovacions, han detingut a la parella com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces. Durant el temps que la patrulla policial ha estat en la casa, el sospitós no ha deixat d’insultar i amenaçar a la víctima, que es trobava molt espantada. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.