Una parella detinguda per segrestar i amenaçar a un treballador que els ha reformat la casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella, un home i a una dona de 37 i 40, com a presumptes autors d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces, després de retindre en sa casa al contractista que els feia la reforma, amenaçant-lo en matar-lo si no els retornava els diners d’esta.

 

Els fets han passat este matí de dimecres, cap a les 11.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Xirivella, a on unes persones retenien en la seua vivenda a una altra amenaçant-li de mort. 

 

Els policies han anat fins allí i han trobat a un home que ha manifestat ser el company de treball de la víctima i que esta li havia telefonat, ja que el tenien retingut en la casa amenaçant-ho de mort. En eixe moment ha eixit al carrer una dona manifestant que era la clienta i que ella i el seu home tenien problemes amb el contractista que els havia estafat 9000 euros, pel que els agents han entrat a casa per a poder aclarir els fets.

 

Els detinguts han furtat el mòbil a la víctima

Per a accedir a la casa, va haver d’obrir amb clau i dins han trobat a dos hòmens, i el contractista ha manifestat que en un moment donat l’altre home li havia furtat el seu telèfon, observant els agents com el sospitós el tenia en la seua mà.

 

La patrulla ha sabut que la víctima havia acudit a casa de la parella, ja que li volien comentar alguns punts de la reforma i una volta allí han tancat la porta amb clau perquè no poguera eixir, començant a amenaçar-li, molt agressius, exigint els diners que li havien pagat per la reforma. 

 

Finalment, els policies després de fer una sèrie de comprovacions, han detingut a la parella com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces. Durant el temps que la patrulla policial ha estat en la casa, el sospitós no ha deixat d’insultar i amenaçar a la víctima, que es trobava molt espantada. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.