Una parella detinguda per segrestar i amenaçar a un treballador que els ha reformat la casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella, un home i a una dona de 37 i 40, com a presumptes autors d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces, després de retindre en sa casa al contractista que els feia la reforma, amenaçant-lo en matar-lo si no els retornava els diners d’esta.

 

Els fets han passat este matí de dimecres, cap a les 11.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Xirivella, a on unes persones retenien en la seua vivenda a una altra amenaçant-li de mort. 

 

Els policies han anat fins allí i han trobat a un home que ha manifestat ser el company de treball de la víctima i que esta li havia telefonat, ja que el tenien retingut en la casa amenaçant-ho de mort. En eixe moment ha eixit al carrer una dona manifestant que era la clienta i que ella i el seu home tenien problemes amb el contractista que els havia estafat 9000 euros, pel que els agents han entrat a casa per a poder aclarir els fets.

 

Els detinguts han furtat el mòbil a la víctima

Per a accedir a la casa, va haver d’obrir amb clau i dins han trobat a dos hòmens, i el contractista ha manifestat que en un moment donat l’altre home li havia furtat el seu telèfon, observant els agents com el sospitós el tenia en la seua mà.

 

La patrulla ha sabut que la víctima havia acudit a casa de la parella, ja que li volien comentar alguns punts de la reforma i una volta allí han tancat la porta amb clau perquè no poguera eixir, començant a amenaçar-li, molt agressius, exigint els diners que li havien pagat per la reforma. 

 

Finalment, els policies després de fer una sèrie de comprovacions, han detingut a la parella com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces. Durant el temps que la patrulla policial ha estat en la casa, el sospitós no ha deixat d’insultar i amenaçar a la víctima, que es trobava molt espantada. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.