Una parella detinguda per segrestar i amenaçar a un treballador que els ha reformat la casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella, un home i a una dona de 37 i 40, com a presumptes autors d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces, després de retindre en sa casa al contractista que els feia la reforma, amenaçant-lo en matar-lo si no els retornava els diners d’esta.

 

Els fets han passat este matí de dimecres, cap a les 11.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Xirivella, a on unes persones retenien en la seua vivenda a una altra amenaçant-li de mort. 

 

Els policies han anat fins allí i han trobat a un home que ha manifestat ser el company de treball de la víctima i que esta li havia telefonat, ja que el tenien retingut en la casa amenaçant-ho de mort. En eixe moment ha eixit al carrer una dona manifestant que era la clienta i que ella i el seu home tenien problemes amb el contractista que els havia estafat 9000 euros, pel que els agents han entrat a casa per a poder aclarir els fets.

 

Els detinguts han furtat el mòbil a la víctima

Per a accedir a la casa, va haver d’obrir amb clau i dins han trobat a dos hòmens, i el contractista ha manifestat que en un moment donat l’altre home li havia furtat el seu telèfon, observant els agents com el sospitós el tenia en la seua mà.

 

La patrulla ha sabut que la víctima havia acudit a casa de la parella, ja que li volien comentar alguns punts de la reforma i una volta allí han tancat la porta amb clau perquè no poguera eixir, començant a amenaçar-li, molt agressius, exigint els diners que li havien pagat per la reforma. 

 

Finalment, els policies després de fer una sèrie de comprovacions, han detingut a la parella com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces. Durant el temps que la patrulla policial ha estat en la casa, el sospitós no ha deixat d’insultar i amenaçar a la víctima, que es trobava molt espantada. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.