Una parella detinguda per segrestar i amenaçar a un treballador que els ha reformat la casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella, un home i a una dona de 37 i 40, com a presumptes autors d’un delicte de detenció il·legal i un altre d’amenaces, després de retindre en sa casa al contractista que els feia la reforma, amenaçant-lo en matar-lo si no els retornava els diners d’esta.

 

Els fets han passat este matí de dimecres, cap a les 11.30 hores, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa de Xirivella, a on unes persones retenien en la seua vivenda a una altra amenaçant-li de mort. 

 

Els policies han anat fins allí i han trobat a un home que ha manifestat ser el company de treball de la víctima i que esta li havia telefonat, ja que el tenien retingut en la casa amenaçant-ho de mort. En eixe moment ha eixit al carrer una dona manifestant que era la clienta i que ella i el seu home tenien problemes amb el contractista que els havia estafat 9000 euros, pel que els agents han entrat a casa per a poder aclarir els fets.

 

Els detinguts han furtat el mòbil a la víctima

Per a accedir a la casa, va haver d’obrir amb clau i dins han trobat a dos hòmens, i el contractista ha manifestat que en un moment donat l’altre home li havia furtat el seu telèfon, observant els agents com el sospitós el tenia en la seua mà.

 

La patrulla ha sabut que la víctima havia acudit a casa de la parella, ja que li volien comentar alguns punts de la reforma i una volta allí han tancat la porta amb clau perquè no poguera eixir, començant a amenaçar-li, molt agressius, exigint els diners que li havien pagat per la reforma. 

 

Finalment, els policies després de fer una sèrie de comprovacions, han detingut a la parella com a presumpta autora dels delictes de detenció il·legal i amenaces. Durant el temps que la patrulla policial ha estat en la casa, el sospitós no ha deixat d’insultar i amenaçar a la víctima, que es trobava molt espantada. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.