9.2 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Una parella detinguda per vendre droga des de sa casa en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un pis de venda de droga en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a on s’han confiscat de 135 grams de cocaïna, 30 d’haixix, 3.000 euros, dos telèfons mòbils, una balança de precisió, un disc dur i una agenda amb anotacions.

 

En l’actuació, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, els agents han detingut a una parella, un home i una dona de 43 i 42 anys respectivament, sense antecedents policials. Les investigacions es van iniciar a causa d’una informació sobre un pis en esta localitat, en el que s’estaria venent substàncies estupefaents a la menuda.

 

Durant les perquisicions, els policies van saber que els habitants de la casa era una parella que venia les substàncies des de la seua propietat al llarg de tot el dia, amb una «gran afluència» de compradors que comptava amb «aiguaders» en els voltants per a vigilar la possible presència policial.

 

Finalment, els agents van fer un registre domiciliari en el que van detindre a la parella, sense antecedents policials, i que ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.