Una parella detinguda per vendre droga des de sa casa en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un pis de venda de droga en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a on s’han confiscat de 135 grams de cocaïna, 30 d’haixix, 3.000 euros, dos telèfons mòbils, una balança de precisió, un disc dur i una agenda amb anotacions.

 

En l’actuació, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, els agents han detingut a una parella, un home i una dona de 43 i 42 anys respectivament, sense antecedents policials. Les investigacions es van iniciar a causa d’una informació sobre un pis en esta localitat, en el que s’estaria venent substàncies estupefaents a la menuda.

 

Durant les perquisicions, els policies van saber que els habitants de la casa era una parella que venia les substàncies des de la seua propietat al llarg de tot el dia, amb una «gran afluència» de compradors que comptava amb «aiguaders» en els voltants per a vigilar la possible presència policial.

 

Finalment, els agents van fer un registre domiciliari en el que van detindre a la parella, sense antecedents policials, i que ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.