Una parella detinguda per vendre droga des de sa casa en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un pis de venda de droga en Manises, en la comarca de l’Horta (València), a on s’han confiscat de 135 grams de cocaïna, 30 d’haixix, 3.000 euros, dos telèfons mòbils, una balança de precisió, un disc dur i una agenda amb anotacions.

 

En l’actuació, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, els agents han detingut a una parella, un home i una dona de 43 i 42 anys respectivament, sense antecedents policials. Les investigacions es van iniciar a causa d’una informació sobre un pis en esta localitat, en el que s’estaria venent substàncies estupefaents a la menuda.

 

Durant les perquisicions, els policies van saber que els habitants de la casa era una parella que venia les substàncies des de la seua propietat al llarg de tot el dia, amb una «gran afluència» de compradors que comptava amb «aiguaders» en els voltants per a vigilar la possible presència policial.

 

Finalment, els agents van fer un registre domiciliari en el que van detindre a la parella, sense antecedents policials, i que ja ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.