Una parella estafa al pare del xic 2.600 euros en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una parella, un xic de 21 anys i una xica de 22, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de fer compres per una quantitat total de 2.640 euros en diferents pàgines web, carregant-les en la targeta de crèdit del pare del sospitós, sense el consentiment d’este. 

 

Els agents van poder saber que la víctima hauria rebut en el seu compte bancari fins a 26 càrrecs fraudulents, fets en diferents pàgines web, la majoria de venda de roba i algunes d’elles estrangeres. Este no hauria perdut la seua targeta ni l’havia usat per a fer cap compra o pagament telemàtic, pel que els investigadors van considerar que podria tractar-se d’una estafa.

 

Les investigacions del Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria de Gandia van permetre localitzar als presumptes autors dels càrrecs fraudulents, sent el fill el de la víctima i la seua parella. A més, els policies també van saber que les compres fetes amb la targeta del pare havien sigut entregades en una casa de la localitat on vivien els sospitosos.

 

Per tot això, la parella va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.