Una parella estafa al pare del xic 2.600 euros en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una parella, un xic de 21 anys i una xica de 22, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de fer compres per una quantitat total de 2.640 euros en diferents pàgines web, carregant-les en la targeta de crèdit del pare del sospitós, sense el consentiment d’este. 

 

Els agents van poder saber que la víctima hauria rebut en el seu compte bancari fins a 26 càrrecs fraudulents, fets en diferents pàgines web, la majoria de venda de roba i algunes d’elles estrangeres. Este no hauria perdut la seua targeta ni l’havia usat per a fer cap compra o pagament telemàtic, pel que els investigadors van considerar que podria tractar-se d’una estafa.

 

Les investigacions del Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria de Gandia van permetre localitzar als presumptes autors dels càrrecs fraudulents, sent el fill el de la víctima i la seua parella. A més, els policies també van saber que les compres fetes amb la targeta del pare havien sigut entregades en una casa de la localitat on vivien els sospitosos.

 

Per tot això, la parella va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.