Una parella estafa al pare del xic 2.600 euros en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una parella, un xic de 21 anys i una xica de 22, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de fer compres per una quantitat total de 2.640 euros en diferents pàgines web, carregant-les en la targeta de crèdit del pare del sospitós, sense el consentiment d’este. 

 

Els agents van poder saber que la víctima hauria rebut en el seu compte bancari fins a 26 càrrecs fraudulents, fets en diferents pàgines web, la majoria de venda de roba i algunes d’elles estrangeres. Este no hauria perdut la seua targeta ni l’havia usat per a fer cap compra o pagament telemàtic, pel que els investigadors van considerar que podria tractar-se d’una estafa.

 

Les investigacions del Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria de Gandia van permetre localitzar als presumptes autors dels càrrecs fraudulents, sent el fill el de la víctima i la seua parella. A més, els policies també van saber que les compres fetes amb la targeta del pare havien sigut entregades en una casa de la localitat on vivien els sospitosos.

 

Per tot això, la parella va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.