Una parella estafa al pare del xic 2.600 euros en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una parella, un xic de 21 anys i una xica de 22, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de fer compres per una quantitat total de 2.640 euros en diferents pàgines web, carregant-les en la targeta de crèdit del pare del sospitós, sense el consentiment d’este. 

 

Els agents van poder saber que la víctima hauria rebut en el seu compte bancari fins a 26 càrrecs fraudulents, fets en diferents pàgines web, la majoria de venda de roba i algunes d’elles estrangeres. Este no hauria perdut la seua targeta ni l’havia usat per a fer cap compra o pagament telemàtic, pel que els investigadors van considerar que podria tractar-se d’una estafa.

 

Les investigacions del Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria de Gandia van permetre localitzar als presumptes autors dels càrrecs fraudulents, sent el fill el de la víctima i la seua parella. A més, els policies també van saber que les compres fetes amb la targeta del pare havien sigut entregades en una casa de la localitat on vivien els sospitosos.

 

Per tot això, la parella va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.