13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Una parella estafa al pare del xic 2.600 euros en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, capital de la Safor (València), a una parella, un xic de 21 anys i una xica de 22, com a presumptes autors d’un delicte d’estafa, després de fer compres per una quantitat total de 2.640 euros en diferents pàgines web, carregant-les en la targeta de crèdit del pare del sospitós, sense el consentiment d’este. 

 

Els agents van poder saber que la víctima hauria rebut en el seu compte bancari fins a 26 càrrecs fraudulents, fets en diferents pàgines web, la majoria de venda de roba i algunes d’elles estrangeres. Este no hauria perdut la seua targeta ni l’havia usat per a fer cap compra o pagament telemàtic, pel que els investigadors van considerar que podria tractar-se d’una estafa.

 

Les investigacions del Grup de Delictes Tecnològics de la Comissaria de Gandia van permetre localitzar als presumptes autors dels càrrecs fraudulents, sent el fill el de la víctima i la seua parella. A més, els policies també van saber que les compres fetes amb la targeta del pare havien sigut entregades en una casa de la localitat on vivien els sospitosos.

 

Per tot això, la parella va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa. Els arrestats, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.