Dos passatgers sense bitllet agredeixen a un vigilant de Renfe a Bunyol

Un vigilant de seguretat va ser agredit mentre es trobava prestant els seus serveis en l’estació de Renfe de Bunyol-València per dos passatgers que viatjaven sense bitllet i als quals l’afectat va obligar a baixar del tren.

Aquests, davant un moment de descuit del vigilant, li van colpejar en diferents ocasions al cap amb una pedra, provocant-li hematomes i pèrdua de visió en tots dos ulls a causa de la inflamació.

El sector de Seguretat i Serveis Auxiliars UGT FeSMC-PV condemna l’agressió patida per aquest company. És lamentable que en aquesta mena de serveis prevalga més l’apartat econòmic, exposant un sol vigilant de seguretat contractat per torn, amb els riscos que com s’ha demostrat, pot suposar per al personal de seguretat privada adscrit a Renfe.

En aquest sentit, el sindicat exigirà en els pròxims dies tant a l’inspector del servei de RENFE, com a l’organisme de prevenció de l’empresa una avaluació de riscos amb caràcter urgent.

També se sol·licitarà una reunió amb RENFE, amb la finalitat de traslladar-li les mancances en matèria de protecció i seguretat dels treballadors que presten servei en aquest centre de treball, exposant-li la necessitat de realitzar-lo en parella, no permetent que en centres on hi ha un major grau de perillositat deixen exposat un sol vigilant per torn. El primer sempre és la protecció i la integritat física, tant dels usuaris com dels treballadors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.