10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Dos passatgers sense bitllet agredeixen a un vigilant de Renfe a Bunyol

Un vigilant de seguretat va ser agredit mentre es trobava prestant els seus serveis en l’estació de Renfe de Bunyol-València per dos passatgers que viatjaven sense bitllet i als quals l’afectat va obligar a baixar del tren.

Aquests, davant un moment de descuit del vigilant, li van colpejar en diferents ocasions al cap amb una pedra, provocant-li hematomes i pèrdua de visió en tots dos ulls a causa de la inflamació.

El sector de Seguretat i Serveis Auxiliars UGT FeSMC-PV condemna l’agressió patida per aquest company. És lamentable que en aquesta mena de serveis prevalga més l’apartat econòmic, exposant un sol vigilant de seguretat contractat per torn, amb els riscos que com s’ha demostrat, pot suposar per al personal de seguretat privada adscrit a Renfe.

En aquest sentit, el sindicat exigirà en els pròxims dies tant a l’inspector del servei de RENFE, com a l’organisme de prevenció de l’empresa una avaluació de riscos amb caràcter urgent.

També se sol·licitarà una reunió amb RENFE, amb la finalitat de traslladar-li les mancances en matèria de protecció i seguretat dels treballadors que presten servei en aquest centre de treball, exposant-li la necessitat de realitzar-lo en parella, no permetent que en centres on hi ha un major grau de perillositat deixen exposat un sol vigilant per torn. El primer sempre és la protecció i la integritat física, tant dels usuaris com dels treballadors.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.