Dos passatgers sense bitllet agredeixen a un vigilant de Renfe a Bunyol

Un vigilant de seguretat va ser agredit mentre es trobava prestant els seus serveis en l’estació de Renfe de Bunyol-València per dos passatgers que viatjaven sense bitllet i als quals l’afectat va obligar a baixar del tren.

Aquests, davant un moment de descuit del vigilant, li van colpejar en diferents ocasions al cap amb una pedra, provocant-li hematomes i pèrdua de visió en tots dos ulls a causa de la inflamació.

El sector de Seguretat i Serveis Auxiliars UGT FeSMC-PV condemna l’agressió patida per aquest company. És lamentable que en aquesta mena de serveis prevalga més l’apartat econòmic, exposant un sol vigilant de seguretat contractat per torn, amb els riscos que com s’ha demostrat, pot suposar per al personal de seguretat privada adscrit a Renfe.

En aquest sentit, el sindicat exigirà en els pròxims dies tant a l’inspector del servei de RENFE, com a l’organisme de prevenció de l’empresa una avaluació de riscos amb caràcter urgent.

També se sol·licitarà una reunió amb RENFE, amb la finalitat de traslladar-li les mancances en matèria de protecció i seguretat dels treballadors que presten servei en aquest centre de treball, exposant-li la necessitat de realitzar-lo en parella, no permetent que en centres on hi ha un major grau de perillositat deixen exposat un sol vigilant per torn. El primer sempre és la protecció i la integritat física, tant dels usuaris com dels treballadors.

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.