Dos passatgers sense bitllet agredeixen a un vigilant de Renfe a Bunyol

Un vigilant de seguretat va ser agredit mentre es trobava prestant els seus serveis en l’estació de Renfe de Bunyol-València per dos passatgers que viatjaven sense bitllet i als quals l’afectat va obligar a baixar del tren.

Aquests, davant un moment de descuit del vigilant, li van colpejar en diferents ocasions al cap amb una pedra, provocant-li hematomes i pèrdua de visió en tots dos ulls a causa de la inflamació.

El sector de Seguretat i Serveis Auxiliars UGT FeSMC-PV condemna l’agressió patida per aquest company. És lamentable que en aquesta mena de serveis prevalga més l’apartat econòmic, exposant un sol vigilant de seguretat contractat per torn, amb els riscos que com s’ha demostrat, pot suposar per al personal de seguretat privada adscrit a Renfe.

En aquest sentit, el sindicat exigirà en els pròxims dies tant a l’inspector del servei de RENFE, com a l’organisme de prevenció de l’empresa una avaluació de riscos amb caràcter urgent.

També se sol·licitarà una reunió amb RENFE, amb la finalitat de traslladar-li les mancances en matèria de protecció i seguretat dels treballadors que presten servei en aquest centre de treball, exposant-li la necessitat de realitzar-lo en parella, no permetent que en centres on hi ha un major grau de perillositat deixen exposat un sol vigilant per torn. El primer sempre és la protecció i la integritat física, tant dels usuaris com dels treballadors.

Últimes notícies

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.

PP i Vox bloquegen la tramitació de la taxa turística en Les Corts Valencianes

PP i Vox han unit forces en Les Corts per a impedir la tramitació de dos proposicions de llei del PSPV-PSOE i Compromís que buscaven implantar una taxa turística en la Comunitat Valenciana. El ple sí ha aprovat iniciatives sobre indemnitzacions a agricultors i defensa del sector citrícola.

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.

El Ciutat de València tanca la temporada amb 386.026 espectadors i una mitjana superior a 20.000 per partit

El Ciutat de València ha reunit 386.026 espectadors en la temporada 25-26, amb una mitjana d'una mica més de 20.300 aficionats per partit del Llevant en LaLiga EA Sports.

El guàrdia civil de Dolores va matar a la seua dona i fill mentres dormien i després es va suïcidar

La investigació confirma que el guàrdia civil de Dolores va disparar a la seua dona i fill quan estaven en el llit, sense possibilitat de defensa, i després es va suïcidar en el passadís.