Dos passatgers sense bitllet agredeixen a un vigilant de Renfe a Bunyol

Un vigilant de seguretat va ser agredit mentre es trobava prestant els seus serveis en l’estació de Renfe de Bunyol-València per dos passatgers que viatjaven sense bitllet i als quals l’afectat va obligar a baixar del tren.

Aquests, davant un moment de descuit del vigilant, li van colpejar en diferents ocasions al cap amb una pedra, provocant-li hematomes i pèrdua de visió en tots dos ulls a causa de la inflamació.

El sector de Seguretat i Serveis Auxiliars UGT FeSMC-PV condemna l’agressió patida per aquest company. És lamentable que en aquesta mena de serveis prevalga més l’apartat econòmic, exposant un sol vigilant de seguretat contractat per torn, amb els riscos que com s’ha demostrat, pot suposar per al personal de seguretat privada adscrit a Renfe.

En aquest sentit, el sindicat exigirà en els pròxims dies tant a l’inspector del servei de RENFE, com a l’organisme de prevenció de l’empresa una avaluació de riscos amb caràcter urgent.

També se sol·licitarà una reunió amb RENFE, amb la finalitat de traslladar-li les mancances en matèria de protecció i seguretat dels treballadors que presten servei en aquest centre de treball, exposant-li la necessitat de realitzar-lo en parella, no permetent que en centres on hi ha un major grau de perillositat deixen exposat un sol vigilant per torn. El primer sempre és la protecció i la integritat física, tant dels usuaris com dels treballadors.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.