Una pediatra de València condemnada a dos anys de presó per injectar sèrum fisiològic en lloc de vacunes

Una pediatra de la capital ha sigut condemnada per l'Audiència Provincial de València a dos anys de presó per un delicte d'estafa i un altre de falsedat per injectar sèrum fisiològic a xiquets, fent creure als pares que realment els estava injectant vacunes. Per estes falses vacunes cobrava quantitats que oscil·laven entre els 60 i els 1.200 euros segons ha informat el Poder Judicial en un comunicat. La funcionària pública va enganyar als seus pacients quan treballava en el centre de Salut de Carlet i en l'Hospital de La Ribera d'Alzira, ha sigut inhabilitada per a exercir qualsevol professió amb relació amb la medicina durant dos anys i tres mesos. Els fets van ocórrer entre 2007 i 2011, quan la doctora recomanava les vacunes als pares per a previndre de malalties com la varicel·la, el xarampió o el virus del papil·loma humà. Suposadament oferia la medicina a un preu inferior del qual pagarien si havien d'adquirir-la en una farmàcia; encara que en altres ocasions els prescrivia les vacunes per a xiquets que patien bronquitis o asma.

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.