Una pediatra de la capital ha sigut condemnada per l'Audiència Provincial de València a dos anys de presó per un delicte d'estafa i un altre de falsedat per injectar sèrum fisiològic a xiquets, fent creure als pares que realment els estava injectant vacunes. Per estes falses vacunes cobrava quantitats que oscil·laven entre els 60 i els 1.200 euros segons ha informat el Poder Judicial en un comunicat. La funcionària pública va enganyar als seus pacients quan treballava en el centre de Salut de Carlet i en l'Hospital de La Ribera d'Alzira, ha sigut inhabilitada per a exercir qualsevol professió amb relació amb la medicina durant dos anys i tres mesos. Els fets van ocórrer entre 2007 i 2011, quan la doctora recomanava les vacunes als pares per a previndre de malalties com la varicel·la, el xarampió o el virus del papil·loma humà. Suposadament oferia la medicina a un preu inferior del qual pagarien si havien d'adquirir-la en una farmàcia; encara que en altres ocasions els prescrivia les vacunes per a xiquets que patien bronquitis o asma.
Últimes notícies
Esports
Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial
Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.
Ciència i tecnologia
Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat
Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.
Economia
L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%
L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.
Societat
València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic
Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.
Successos
Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache
Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.
Política
Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE
Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.
Educació
La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món
La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.
Successos
Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial
La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios







