Una pediatra de la capital ha sigut condemnada per l'Audiència Provincial de València a dos anys de presó per un delicte d'estafa i un altre de falsedat per injectar sèrum fisiològic a xiquets, fent creure als pares que realment els estava injectant vacunes. Per estes falses vacunes cobrava quantitats que oscil·laven entre els 60 i els 1.200 euros segons ha informat el Poder Judicial en un comunicat. La funcionària pública va enganyar als seus pacients quan treballava en el centre de Salut de Carlet i en l'Hospital de La Ribera d'Alzira, ha sigut inhabilitada per a exercir qualsevol professió amb relació amb la medicina durant dos anys i tres mesos. Els fets van ocórrer entre 2007 i 2011, quan la doctora recomanava les vacunes als pares per a previndre de malalties com la varicel·la, el xarampió o el virus del papil·loma humà. Suposadament oferia la medicina a un preu inferior del qual pagarien si havien d'adquirir-la en una farmàcia; encara que en altres ocasions els prescrivia les vacunes per a xiquets que patien bronquitis o asma.
Una pediatra de València condemnada a dos anys de presó per injectar sèrum fisiològic en lloc de vacunes
Últimes notícies
Esports
El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte
El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.
Esports
El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza
El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.
Oratge
Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València
El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.
Successos
Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades
La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.
Successos
Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros
La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.
Successos
Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord
Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.
Esports
Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria
El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.
Esports
Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente
El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.







