Una pediatra de la capital ha sigut condemnada per l'Audiència Provincial de València a dos anys de presó per un delicte d'estafa i un altre de falsedat per injectar sèrum fisiològic a xiquets, fent creure als pares que realment els estava injectant vacunes. Per estes falses vacunes cobrava quantitats que oscil·laven entre els 60 i els 1.200 euros segons ha informat el Poder Judicial en un comunicat. La funcionària pública va enganyar als seus pacients quan treballava en el centre de Salut de Carlet i en l'Hospital de La Ribera d'Alzira, ha sigut inhabilitada per a exercir qualsevol professió amb relació amb la medicina durant dos anys i tres mesos. Els fets van ocórrer entre 2007 i 2011, quan la doctora recomanava les vacunes als pares per a previndre de malalties com la varicel·la, el xarampió o el virus del papil·loma humà. Suposadament oferia la medicina a un preu inferior del qual pagarien si havien d'adquirir-la en una farmàcia; encara que en altres ocasions els prescrivia les vacunes per a xiquets que patien bronquitis o asma.
Últimes notícies
Successos
Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt
Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.
Política
El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026
El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.
Oratge
Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya
Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.
Societat
Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt
Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.
Educació
Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord
Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.
Salut
El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu
L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.
Medi ambient
Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes
Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.
Espanya
Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana
Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.








