13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Una pediatra de València condemnada a dos anys de presó per injectar sèrum fisiològic en lloc de vacunes

Una pediatra de la capital ha sigut condemnada per l'Audiència Provincial de València a dos anys de presó per un delicte d'estafa i un altre de falsedat per injectar sèrum fisiològic a xiquets, fent creure als pares que realment els estava injectant vacunes. Per estes falses vacunes cobrava quantitats que oscil·laven entre els 60 i els 1.200 euros segons ha informat el Poder Judicial en un comunicat. La funcionària pública va enganyar als seus pacients quan treballava en el centre de Salut de Carlet i en l'Hospital de La Ribera d'Alzira, ha sigut inhabilitada per a exercir qualsevol professió amb relació amb la medicina durant dos anys i tres mesos. Els fets van ocórrer entre 2007 i 2011, quan la doctora recomanava les vacunes als pares per a previndre de malalties com la varicel·la, el xarampió o el virus del papil·loma humà. Suposadament oferia la medicina a un preu inferior del qual pagarien si havien d'adquirir-la en una farmàcia; encara que en altres ocasions els prescrivia les vacunes per a xiquets que patien bronquitis o asma.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.