Una persona mor en l’incendi d’una casa en Almassora

 

Una persona ha mort este diumenge en l’incendi d’una casa unifamiliar en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló a través del seu compte en Twitter.

 

Efectius de bombers s’havien mobilitzat durant la vesprada per a rescatar a una persona que es trobava tombada en el balcó de la casa després de declarar-se un incendi en la ximenera de la vivenda.

 

 

Els bombers han accedit al lloc a través d’un vehicle d’intervenció en altura. No obstant això, la persona es trobava morta, segons han confirmat efectius del  Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per a conéixer les causes de l’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.