Una persona mor en l’incendi d’una casa en Almassora

 

Una persona ha mort este diumenge en l’incendi d’una casa unifamiliar en la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló a través del seu compte en Twitter.

 

Efectius de bombers s’havien mobilitzat durant la vesprada per a rescatar a una persona que es trobava tombada en el balcó de la casa després de declarar-se un incendi en la ximenera de la vivenda.

 

 

Els bombers han accedit al lloc a través d’un vehicle d’intervenció en altura. No obstant això, la persona es trobava morta, segons han confirmat efectius del  Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per a conéixer les causes de l’incendi.

Últimes notícies

Control dels palomares i més vigilància d’aus per a frenar la malaltia de Newcastle

Agricultura ha establit noves mesures contra la malaltia de Newcastle a la Comunitat Valenciana, amb més control dels palomares, mostrejos en explotacions avícoles i vigilància d’aus silvestres.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.