14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Pillada amb un revólver quan intentava entrar dins de l’Ajuntament de València

L’Ajuntament de València | Europa Press

 

Una dona, de 62 anys, intentà entrar este dimecres en l’Ajuntament de València amb un revólver del calibre 38 en el bolso. La Policia Local, en el moment del registre previ, li va incautar l’arma. Va ser la dona qui va avisar als agents de què el portava i que venia a l’Ajuntament a fer un tràmit del mateix.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la dona volia fer una «gestió administrativa relacionada amb la documentació del revólver» en el mateix consistori. Els agents del control d’accés li van incautar l’arma i li van demanar la documentació, ja que està prohibit anar per ahí amb una arma de foc.

 

La Policia va informar a la dona de què haguera hagut d’anar a les dependències de la Unitat d’Intervenció Cnetral d’Armes i Explosius (ICAU), situada en les dependències de la Guàrdia Civil del districte de Patraix per a fer qualsevol tràmit administratiu relacionat amb la documentació d’una arma.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.