Robatori de pel·lícula en el Port de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el Port de València a un xic de 34 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprés pels agents a l’interior d’un vaixell alié a la seua propietat, quan es trobava en el pantalà a la deriva i amb els amarraments tallats. 

 

Els fets van ocórrer el dissabte, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al pantalà central del Port de València, on pel que sembla hi havia un home amb un ganivet a l’interior d’un vaixell en moviment.

 

Pel que sembla moments previs, un empleat del Port de València va observar com un vaixell es trobava a la deriva enmig del pantalà amb els amarraments tallats, per la qual cosa es va dirigir a ell amb la seua llanxa motora per a veure el que ocorria.

 

Pillat ‘in fraganti’ amb un ganivet de grans dimensions

En arribar a l’embarcació, va observar un ganivet de serra de grans dimensions i va escoltar sorolls en el seu interior, per la qual cosa ràpidament va alertar a la Policia. Immediatament, els agents es van dirigir al Port i allí es van traslladar amb llanxa a l’embarcació localitzant en el seu interior a un home amb un ganivet.

 

En ser sorprés pels policies, el jove va reconèixer que no era el propietari del vaixell i que volia anar-se’n amb ell a Eivissa. A més, els agents van esbrinar que el sospitós va retirar les defenses i la lona de l’embarcació, de manera que podria haver fugit a alta mar amb el vaixell sostret. No obstant això, gràcies a la col·laboració ciutadana i la perícia dels agents, l’home va ser detingut com a presumpte autor de robatori amb força. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.