2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Robatori de pel·lícula en el Port de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el Port de València a un xic de 34 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprés pels agents a l’interior d’un vaixell alié a la seua propietat, quan es trobava en el pantalà a la deriva i amb els amarraments tallats. 

 

Els fets van ocórrer el dissabte, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al pantalà central del Port de València, on pel que sembla hi havia un home amb un ganivet a l’interior d’un vaixell en moviment.

 

Pel que sembla moments previs, un empleat del Port de València va observar com un vaixell es trobava a la deriva enmig del pantalà amb els amarraments tallats, per la qual cosa es va dirigir a ell amb la seua llanxa motora per a veure el que ocorria.

 

Pillat ‘in fraganti’ amb un ganivet de grans dimensions

En arribar a l’embarcació, va observar un ganivet de serra de grans dimensions i va escoltar sorolls en el seu interior, per la qual cosa ràpidament va alertar a la Policia. Immediatament, els agents es van dirigir al Port i allí es van traslladar amb llanxa a l’embarcació localitzant en el seu interior a un home amb un ganivet.

 

En ser sorprés pels policies, el jove va reconèixer que no era el propietari del vaixell i que volia anar-se’n amb ell a Eivissa. A més, els agents van esbrinar que el sospitós va retirar les defenses i la lona de l’embarcació, de manera que podria haver fugit a alta mar amb el vaixell sostret. No obstant això, gràcies a la col·laboració ciutadana i la perícia dels agents, l’home va ser detingut com a presumpte autor de robatori amb força. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Gelades i pujada de màximes amb vent molt fort a l’interior de Castelló

El dimecres es preveu cel poc nuvolós, gelades locals i ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen i el dijous repuntaran també les mínimes.

Avaria en la catenària d’Ángel Guimerá provoca retards i supressions en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en la catenària d'Ángel Guimerá obliga a operar en via única i causa retards generalitzats i supressions en les línies 3, 5, 7 i 9. La fallada es va detectar a l'inici del servici.

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.