Robatori de pel·lícula en el Port de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el Port de València a un xic de 34 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprés pels agents a l’interior d’un vaixell alié a la seua propietat, quan es trobava en el pantalà a la deriva i amb els amarraments tallats. 

 

Els fets van ocórrer el dissabte, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al pantalà central del Port de València, on pel que sembla hi havia un home amb un ganivet a l’interior d’un vaixell en moviment.

 

Pel que sembla moments previs, un empleat del Port de València va observar com un vaixell es trobava a la deriva enmig del pantalà amb els amarraments tallats, per la qual cosa es va dirigir a ell amb la seua llanxa motora per a veure el que ocorria.

 

Pillat ‘in fraganti’ amb un ganivet de grans dimensions

En arribar a l’embarcació, va observar un ganivet de serra de grans dimensions i va escoltar sorolls en el seu interior, per la qual cosa ràpidament va alertar a la Policia. Immediatament, els agents es van dirigir al Port i allí es van traslladar amb llanxa a l’embarcació localitzant en el seu interior a un home amb un ganivet.

 

En ser sorprés pels policies, el jove va reconèixer que no era el propietari del vaixell i que volia anar-se’n amb ell a Eivissa. A més, els agents van esbrinar que el sospitós va retirar les defenses i la lona de l’embarcació, de manera que podria haver fugit a alta mar amb el vaixell sostret. No obstant això, gràcies a la col·laboració ciutadana i la perícia dels agents, l’home va ser detingut com a presumpte autor de robatori amb força. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.