Robatori de pel·lícula en el Port de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el Port de València a un xic de 34 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprés pels agents a l’interior d’un vaixell alié a la seua propietat, quan es trobava en el pantalà a la deriva i amb els amarraments tallats. 

 

Els fets van ocórrer el dissabte, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al pantalà central del Port de València, on pel que sembla hi havia un home amb un ganivet a l’interior d’un vaixell en moviment.

 

Pel que sembla moments previs, un empleat del Port de València va observar com un vaixell es trobava a la deriva enmig del pantalà amb els amarraments tallats, per la qual cosa es va dirigir a ell amb la seua llanxa motora per a veure el que ocorria.

 

Pillat ‘in fraganti’ amb un ganivet de grans dimensions

En arribar a l’embarcació, va observar un ganivet de serra de grans dimensions i va escoltar sorolls en el seu interior, per la qual cosa ràpidament va alertar a la Policia. Immediatament, els agents es van dirigir al Port i allí es van traslladar amb llanxa a l’embarcació localitzant en el seu interior a un home amb un ganivet.

 

En ser sorprés pels policies, el jove va reconèixer que no era el propietari del vaixell i que volia anar-se’n amb ell a Eivissa. A més, els agents van esbrinar que el sospitós va retirar les defenses i la lona de l’embarcació, de manera que podria haver fugit a alta mar amb el vaixell sostret. No obstant això, gràcies a la col·laboració ciutadana i la perícia dels agents, l’home va ser detingut com a presumpte autor de robatori amb força. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.