Robatori de pel·lícula en el Port de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el Port de València a un xic de 34 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de ser sorprés pels agents a l’interior d’un vaixell alié a la seua propietat, quan es trobava en el pantalà a la deriva i amb els amarraments tallats. 

 

Els fets van ocórrer el dissabte, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren al pantalà central del Port de València, on pel que sembla hi havia un home amb un ganivet a l’interior d’un vaixell en moviment.

 

Pel que sembla moments previs, un empleat del Port de València va observar com un vaixell es trobava a la deriva enmig del pantalà amb els amarraments tallats, per la qual cosa es va dirigir a ell amb la seua llanxa motora per a veure el que ocorria.

 

Pillat ‘in fraganti’ amb un ganivet de grans dimensions

En arribar a l’embarcació, va observar un ganivet de serra de grans dimensions i va escoltar sorolls en el seu interior, per la qual cosa ràpidament va alertar a la Policia. Immediatament, els agents es van dirigir al Port i allí es van traslladar amb llanxa a l’embarcació localitzant en el seu interior a un home amb un ganivet.

 

En ser sorprés pels policies, el jove va reconèixer que no era el propietari del vaixell i que volia anar-se’n amb ell a Eivissa. A més, els agents van esbrinar que el sospitós va retirar les defenses i la lona de l’embarcació, de manera que podria haver fugit a alta mar amb el vaixell sostret. No obstant això, gràcies a la col·laboració ciutadana i la perícia dels agents, l’home va ser detingut com a presumpte autor de robatori amb força. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.