Pillats quan entraven a robar en una cafeteria de Sant Vicent del Raspeig

Sant Vicent

Un testimoni va avisar als agents de què es produïa un robatori | Google Maps

 

Esta passada matinada de dimecres, en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), agents de la Policia Local han detingut a dos presumptes autors d’un robatori en una cafeteria.

 

Segons expliquen en ‘Información’, cap a les 05.30 hores, la Policia Local va rebre un avís, a on un testimoni havia vist a dos persones forçar la porta d’un establiment hostaler. Els lladres, que portaven ferramentes per a poder entrar a la cafeteria, van ser detinguts pels agents. La ràpida intervenció dels efectius policials ha sigut clau, ja que va pillar als dos presumptes autors ‘in fraganti’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.