9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Un ferit en bolcar un camió de taronges en Novelda

Carretera

Els fets han passat en l’autovia A-31, a l’altura de Novelda | Google Maps

 

Esta vesprada de divendres, cap a les 15.18 hores, en la localitat de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), s’ha produït un accident de trànsit en el que un camió ha bolcat. Els fets han passat en el quilòmetre 215 de l’autovia A-31, en direcció a Madrid.

 

Segons expliquen des de ‘Información’, un tràiler que transportava taronges ha bolcat i part de la seua càrrega ha caigut en els dos sentits de la carretera, fet que ha provocat el bloqueig del pas de vehicles durant uns minuts.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat la Guàrdia Civil per a regular el trànsit i una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d’atendre a la víctima, que ha resultat ferida. Este incident ha provocat, cap a les 16.00 hores, uns 3 quilòmetres de retenció en els dos sentits de la circulació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.