11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detenen a dos xics durant un control perimetral per intentar entrar en València amb un quilo de marihuana

 

La Policia Nacional ha detingut a dos persones d’entre 25 i 35 anys per presumptament intentar entrar en València des de Barcelona amb quasi un quilo de marihuana en el cotxe.

 

Segons han informat fonts policials, este cap de setmana, en un dels últims controls pel tancament perimetral de València, els agents van donar l’alt al vehicle en la V-21 per no poder justificar l’entrada a la ciutat.

 

Els jóvens, d’origen italià, portaven dins del cotxe fins a 940 grams de marihuana, 92 d’haixix i altres dos de marihuana sintètica. Els presumptes autors dels fets van ser arrestats per un delicte contra la salut pública.

 

Pillen a un altre conductor amb marihuana

En una altra actuació, el dia anterior cap a les tres de la vesprada, la Policia va parar a un vehicle en l’avinguda Ausiàs March de València, en percebre una forta olor de marihuana de l’interior.

 

El seu conductor, també italià, portava en el maleter una bossa amb cabdells de marihuana, amb un pes de 55 grams, i 96 d’haixix. L’home també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.

L’incendi d’un camió causa retencions de 4 quilòmetres en l’AP-7 a l’altura de Xeraco

Un camió crema en l'AP-7 a l'altura de Xeraco i provoca cues d'uns 4 quilòmetres en els dos sentits. La DGT desvia el trànsit per l'eixida 572 i no es registren ferits.

Gaudir, Celler de Ca Roca, Diverxo i Etxeberri, ‘Top of the Tops’ de la Guia Macarfi

Gaudir, el Celler de Ca Roca, Diverxo i Rostidor Etxeberri han sigut reconeguts com 'Top of the Tops' per liderar la Guia Macarfi tres anys seguits. Restaurant Fontané s'ha emportat el 'Rookie de l'Any' 2025.

Saravia tria al València malgrat altres ofertes i firma fins a final de temporada

El lateral argentí va triar al València malgrat altres ofertes, va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a reforçar el carril dret. Aporta caràcter i polivalència i va demanar el suport de l'afició

Baskonia ha conquistat la Copa del Rei: sorpresa relativa i més de 100.000 aficionats

El Baskonia ha alçat la Copa del Rei 17 anys després en un torneig amb gran assistència en el Roig Arena. La sorpresa ha sigut relativa pel domini dels caps de sèrie i la potència dels equips Eurolliga.

El València fitxa el lateral argentí Renzo Saravia fins al final de temporada

El club incorpora al lateral dret com a agent lliure fins a juny i li assigna la llicència de Foulquier, de baixa de llarga duració després de passar per quiròfan. El jugador, de 32 anys, va arribar el diumenge, va superar el reconeixement mèdic i va firmar el seu contracte.

Huit anys de presó per a un pres per intentar matar a un altre amb un bolígraf modificat

L'Audiència d'Alacant va imposar huit anys de presó a un intern per atacar a un altre amb un bolígraf adaptat que va quedar clavat en el clatell. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització, i és recurrible.

Excap de Meteorologia d’À Punt contradiu a la Generalitat: ‘Es veia que anava a ser un temporal històric’

Victoria Roselló ha assegurat en la comissió del Congrés que dies abans de la DANA del 29 d'octubre ja es coneixia la seua gravetat i que els avisos es van complir. Les seues paraules contradiuen la versió oficial que no va haver-hi informació suficient per a anticipar-se.