Detenen a dos xics durant un control perimetral per intentar entrar en València amb un quilo de marihuana

 

La Policia Nacional ha detingut a dos persones d’entre 25 i 35 anys per presumptament intentar entrar en València des de Barcelona amb quasi un quilo de marihuana en el cotxe.

 

Segons han informat fonts policials, este cap de setmana, en un dels últims controls pel tancament perimetral de València, els agents van donar l’alt al vehicle en la V-21 per no poder justificar l’entrada a la ciutat.

 

Els jóvens, d’origen italià, portaven dins del cotxe fins a 940 grams de marihuana, 92 d’haixix i altres dos de marihuana sintètica. Els presumptes autors dels fets van ser arrestats per un delicte contra la salut pública.

 

Pillen a un altre conductor amb marihuana

En una altra actuació, el dia anterior cap a les tres de la vesprada, la Policia va parar a un vehicle en l’avinguda Ausiàs March de València, en percebre una forta olor de marihuana de l’interior.

 

El seu conductor, també italià, portava en el maleter una bossa amb cabdells de marihuana, amb un pes de 55 grams, i 96 d’haixix. L’home també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.
FILMOTECA D'ESTIU