Detenen a dos xics durant un control perimetral per intentar entrar en València amb un quilo de marihuana

 

La Policia Nacional ha detingut a dos persones d’entre 25 i 35 anys per presumptament intentar entrar en València des de Barcelona amb quasi un quilo de marihuana en el cotxe.

 

Segons han informat fonts policials, este cap de setmana, en un dels últims controls pel tancament perimetral de València, els agents van donar l’alt al vehicle en la V-21 per no poder justificar l’entrada a la ciutat.

 

Els jóvens, d’origen italià, portaven dins del cotxe fins a 940 grams de marihuana, 92 d’haixix i altres dos de marihuana sintètica. Els presumptes autors dels fets van ser arrestats per un delicte contra la salut pública.

 

Pillen a un altre conductor amb marihuana

En una altra actuació, el dia anterior cap a les tres de la vesprada, la Policia va parar a un vehicle en l’avinguda Ausiàs March de València, en percebre una forta olor de marihuana de l’interior.

 

El seu conductor, també italià, portava en el maleter una bossa amb cabdells de marihuana, amb un pes de 55 grams, i 96 d’haixix. L’home també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.