Detenen a dos xics durant un control perimetral per intentar entrar en València amb un quilo de marihuana

 

La Policia Nacional ha detingut a dos persones d’entre 25 i 35 anys per presumptament intentar entrar en València des de Barcelona amb quasi un quilo de marihuana en el cotxe.

 

Segons han informat fonts policials, este cap de setmana, en un dels últims controls pel tancament perimetral de València, els agents van donar l’alt al vehicle en la V-21 per no poder justificar l’entrada a la ciutat.

 

Els jóvens, d’origen italià, portaven dins del cotxe fins a 940 grams de marihuana, 92 d’haixix i altres dos de marihuana sintètica. Els presumptes autors dels fets van ser arrestats per un delicte contra la salut pública.

 

Pillen a un altre conductor amb marihuana

En una altra actuació, el dia anterior cap a les tres de la vesprada, la Policia va parar a un vehicle en l’avinguda Ausiàs March de València, en percebre una forta olor de marihuana de l’interior.

 

El seu conductor, també italià, portava en el maleter una bossa amb cabdells de marihuana, amb un pes de 55 grams, i 96 d’haixix. L’home també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.