Detenen a dos xics durant un control perimetral per intentar entrar en València amb un quilo de marihuana

 

La Policia Nacional ha detingut a dos persones d’entre 25 i 35 anys per presumptament intentar entrar en València des de Barcelona amb quasi un quilo de marihuana en el cotxe.

 

Segons han informat fonts policials, este cap de setmana, en un dels últims controls pel tancament perimetral de València, els agents van donar l’alt al vehicle en la V-21 per no poder justificar l’entrada a la ciutat.

 

Els jóvens, d’origen italià, portaven dins del cotxe fins a 940 grams de marihuana, 92 d’haixix i altres dos de marihuana sintètica. Els presumptes autors dels fets van ser arrestats per un delicte contra la salut pública.

 

Pillen a un altre conductor amb marihuana

En una altra actuació, el dia anterior cap a les tres de la vesprada, la Policia va parar a un vehicle en l’avinguda Ausiàs March de València, en percebre una forta olor de marihuana de l’interior.

 

El seu conductor, també italià, portava en el maleter una bossa amb cabdells de marihuana, amb un pes de 55 grams, i 96 d’haixix. L’home també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.