13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Pillen a l’autor de 16 robatoris en garatges comunitaris en Alaquàs

 

La Policia Local de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), va detindre durant la matinada del dissabte 13 al diumenge 14 de març el presumpte autor de forçar 16 trasters al garatge comunitari de les diferents finques del carrer de Dolores Ibarruri del municipi.

 

L’autor circulava amb una bicicleta incomplint el toc de queda quan va ser detingut pel cos policial i es va procedir a la seua identificació. Durant el registre corporal extern, els agents li van confiscar diferents bombins de panys amb mosses així com guants i diverses ferramentes per al forçament dels panys. De la mateixa manera, el detingut no va poder demostrar la propietat de la bicicleta amb què circulava.

 

Este fet va motivar una intervenció de la resta de patrulles més àmplia amb una inspecció dels voltants gràcies a la que pogueren localitzar diversos trasters forçats, a demés de localitzar el propietari de la bicicleta que havia sigut furtada d’un dels trasters violentats per la persona identificada per la Policia Local del municipi.

 

L’autor va ser detingut i traslladat a les dependències del Cos Nacional de Policia a on va passar a disposició judicial. A hores d’ara se li investiga una possible relació amb diferents robatoris esdevinguts una setmana abans en el garatge comunitari del carrer del Passatge 25 d’Abril.

Últimes notícies

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.