Pillen a l’autor de 16 robatoris en garatges comunitaris en Alaquàs

 

La Policia Local de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), va detindre durant la matinada del dissabte 13 al diumenge 14 de març el presumpte autor de forçar 16 trasters al garatge comunitari de les diferents finques del carrer de Dolores Ibarruri del municipi.

 

L’autor circulava amb una bicicleta incomplint el toc de queda quan va ser detingut pel cos policial i es va procedir a la seua identificació. Durant el registre corporal extern, els agents li van confiscar diferents bombins de panys amb mosses així com guants i diverses ferramentes per al forçament dels panys. De la mateixa manera, el detingut no va poder demostrar la propietat de la bicicleta amb què circulava.

 

Este fet va motivar una intervenció de la resta de patrulles més àmplia amb una inspecció dels voltants gràcies a la que pogueren localitzar diversos trasters forçats, a demés de localitzar el propietari de la bicicleta que havia sigut furtada d’un dels trasters violentats per la persona identificada per la Policia Local del municipi.

 

L’autor va ser detingut i traslladat a les dependències del Cos Nacional de Policia a on va passar a disposició judicial. A hores d’ara se li investiga una possible relació amb diferents robatoris esdevinguts una setmana abans en el garatge comunitari del carrer del Passatge 25 d’Abril.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.