Pillen a l’autor de 16 robatoris en garatges comunitaris en Alaquàs

 

La Policia Local de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), va detindre durant la matinada del dissabte 13 al diumenge 14 de març el presumpte autor de forçar 16 trasters al garatge comunitari de les diferents finques del carrer de Dolores Ibarruri del municipi.

 

L’autor circulava amb una bicicleta incomplint el toc de queda quan va ser detingut pel cos policial i es va procedir a la seua identificació. Durant el registre corporal extern, els agents li van confiscar diferents bombins de panys amb mosses així com guants i diverses ferramentes per al forçament dels panys. De la mateixa manera, el detingut no va poder demostrar la propietat de la bicicleta amb què circulava.

 

Este fet va motivar una intervenció de la resta de patrulles més àmplia amb una inspecció dels voltants gràcies a la que pogueren localitzar diversos trasters forçats, a demés de localitzar el propietari de la bicicleta que havia sigut furtada d’un dels trasters violentats per la persona identificada per la Policia Local del municipi.

 

L’autor va ser detingut i traslladat a les dependències del Cos Nacional de Policia a on va passar a disposició judicial. A hores d’ara se li investiga una possible relació amb diferents robatoris esdevinguts una setmana abans en el garatge comunitari del carrer del Passatge 25 d’Abril.

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.