14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Pillen a l’autor de 16 robatoris en garatges comunitaris en Alaquàs

 

La Policia Local de la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), va detindre durant la matinada del dissabte 13 al diumenge 14 de març el presumpte autor de forçar 16 trasters al garatge comunitari de les diferents finques del carrer de Dolores Ibarruri del municipi.

 

L’autor circulava amb una bicicleta incomplint el toc de queda quan va ser detingut pel cos policial i es va procedir a la seua identificació. Durant el registre corporal extern, els agents li van confiscar diferents bombins de panys amb mosses així com guants i diverses ferramentes per al forçament dels panys. De la mateixa manera, el detingut no va poder demostrar la propietat de la bicicleta amb què circulava.

 

Este fet va motivar una intervenció de la resta de patrulles més àmplia amb una inspecció dels voltants gràcies a la que pogueren localitzar diversos trasters forçats, a demés de localitzar el propietari de la bicicleta que havia sigut furtada d’un dels trasters violentats per la persona identificada per la Policia Local del municipi.

 

L’autor va ser detingut i traslladat a les dependències del Cos Nacional de Policia a on va passar a disposició judicial. A hores d’ara se li investiga una possible relació amb diferents robatoris esdevinguts una setmana abans en el garatge comunitari del carrer del Passatge 25 d’Abril.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.