Pillen a un home buscat per la Justícia des del 2014 en Sant Joan d’Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre el passat 8 de març en la localitat de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un home fugat de presó des de l’any 2014 i presumpte autor de diferents delictes, entre ells tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes i assassinat.

 

El passat 8 de març, agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, mentre prestaven servici amb un vehicle camuflat en els voltants del Centre Comercial Carrefour, van observar com el cotxe que estava davant intentava fer maniobres d’avançament envaint parts no transitables del camí i en actitud sospitosa.

 

Per tot això es va procedir a donar l’alt al vehicle i a identificar als seus tres ocupants, traslladant a dependències oficials a dos d’ells per no portar el DNI. Una volta identificades plenament es va comprovar el fet que una d’elles, concretament qui anava en el lloc del copilot del vehicle, un home de 41 anys, li constaven assenyalaments judicials per diferents fets delictius com a tràfic de drogues, tinença d’armes, trencament de condemna i com implicat en un assassinat produït en setembre de 2019 al Campello, en la mateixa comarca.

 

El trencament de condemna es va produir amb motiu de no tornar al centre penitenciari de Fontcalent una volta concedit el tercer grau, on es trobava reclòs per un delicte de tràfic de drogues. Després de la instrucció de diligències per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, és posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia núm. 1 d’Alacant, el que va ordenar l’ingrés immediat a la presó.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.