Pillen a un home buscat per la Justícia des del 2014 en Sant Joan d’Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre el passat 8 de març en la localitat de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un home fugat de presó des de l’any 2014 i presumpte autor de diferents delictes, entre ells tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes i assassinat.

 

El passat 8 de març, agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, mentre prestaven servici amb un vehicle camuflat en els voltants del Centre Comercial Carrefour, van observar com el cotxe que estava davant intentava fer maniobres d’avançament envaint parts no transitables del camí i en actitud sospitosa.

 

Per tot això es va procedir a donar l’alt al vehicle i a identificar als seus tres ocupants, traslladant a dependències oficials a dos d’ells per no portar el DNI. Una volta identificades plenament es va comprovar el fet que una d’elles, concretament qui anava en el lloc del copilot del vehicle, un home de 41 anys, li constaven assenyalaments judicials per diferents fets delictius com a tràfic de drogues, tinença d’armes, trencament de condemna i com implicat en un assassinat produït en setembre de 2019 al Campello, en la mateixa comarca.

 

El trencament de condemna es va produir amb motiu de no tornar al centre penitenciari de Fontcalent una volta concedit el tercer grau, on es trobava reclòs per un delicte de tràfic de drogues. Després de la instrucció de diligències per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, és posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia núm. 1 d’Alacant, el que va ordenar l’ingrés immediat a la presó.

Anuncios

Últimes notícies

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.