Pillen a un home buscat per la Justícia des del 2014 en Sant Joan d’Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre el passat 8 de març en la localitat de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un home fugat de presó des de l’any 2014 i presumpte autor de diferents delictes, entre ells tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes i assassinat.

 

El passat 8 de març, agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, mentre prestaven servici amb un vehicle camuflat en els voltants del Centre Comercial Carrefour, van observar com el cotxe que estava davant intentava fer maniobres d’avançament envaint parts no transitables del camí i en actitud sospitosa.

 

Per tot això es va procedir a donar l’alt al vehicle i a identificar als seus tres ocupants, traslladant a dependències oficials a dos d’ells per no portar el DNI. Una volta identificades plenament es va comprovar el fet que una d’elles, concretament qui anava en el lloc del copilot del vehicle, un home de 41 anys, li constaven assenyalaments judicials per diferents fets delictius com a tràfic de drogues, tinença d’armes, trencament de condemna i com implicat en un assassinat produït en setembre de 2019 al Campello, en la mateixa comarca.

 

El trencament de condemna es va produir amb motiu de no tornar al centre penitenciari de Fontcalent una volta concedit el tercer grau, on es trobava reclòs per un delicte de tràfic de drogues. Després de la instrucció de diligències per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, és posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia núm. 1 d’Alacant, el que va ordenar l’ingrés immediat a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.

La mare de Marta Calvo promet no parar fins a estendre la presó permanent revisable a l’ocultació d’un cadàver

Marisol Burón ha lamentat que el Congrés vaja a rebutjar la proposta per a castigar amb presó permanent revisable als assassins que oculten el cos i ha promés seguir fins a canviar el Codi Penal.