Pillen a un home buscat per la Justícia des del 2014 en Sant Joan d’Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre el passat 8 de març en la localitat de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un home fugat de presó des de l’any 2014 i presumpte autor de diferents delictes, entre ells tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes i assassinat.

 

El passat 8 de març, agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, mentre prestaven servici amb un vehicle camuflat en els voltants del Centre Comercial Carrefour, van observar com el cotxe que estava davant intentava fer maniobres d’avançament envaint parts no transitables del camí i en actitud sospitosa.

 

Per tot això es va procedir a donar l’alt al vehicle i a identificar als seus tres ocupants, traslladant a dependències oficials a dos d’ells per no portar el DNI. Una volta identificades plenament es va comprovar el fet que una d’elles, concretament qui anava en el lloc del copilot del vehicle, un home de 41 anys, li constaven assenyalaments judicials per diferents fets delictius com a tràfic de drogues, tinença d’armes, trencament de condemna i com implicat en un assassinat produït en setembre de 2019 al Campello, en la mateixa comarca.

 

El trencament de condemna es va produir amb motiu de no tornar al centre penitenciari de Fontcalent una volta concedit el tercer grau, on es trobava reclòs per un delicte de tràfic de drogues. Després de la instrucció de diligències per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, és posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia núm. 1 d’Alacant, el que va ordenar l’ingrés immediat a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Descens de les temperatures i núvols dispersos a l’inici de setmana en la Comunitat Valenciana

La setmana comença en la Comunitat Valenciana amb més núvols, un descens de les temperatures màximes en la major part del territori i possibilitat de pluges febles i disperses.

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.