Pillen a un home buscat per la Justícia des del 2014 en Sant Joan d’Alacant

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va detindre el passat 8 de març en la localitat de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un home fugat de presó des de l’any 2014 i presumpte autor de diferents delictes, entre ells tràfic de drogues, tinença il·lícita d’armes i assassinat.

 

El passat 8 de març, agents pertanyents a l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, mentre prestaven servici amb un vehicle camuflat en els voltants del Centre Comercial Carrefour, van observar com el cotxe que estava davant intentava fer maniobres d’avançament envaint parts no transitables del camí i en actitud sospitosa.

 

Per tot això es va procedir a donar l’alt al vehicle i a identificar als seus tres ocupants, traslladant a dependències oficials a dos d’ells per no portar el DNI. Una volta identificades plenament es va comprovar el fet que una d’elles, concretament qui anava en el lloc del copilot del vehicle, un home de 41 anys, li constaven assenyalaments judicials per diferents fets delictius com a tràfic de drogues, tinença d’armes, trencament de condemna i com implicat en un assassinat produït en setembre de 2019 al Campello, en la mateixa comarca.

 

El trencament de condemna es va produir amb motiu de no tornar al centre penitenciari de Fontcalent una volta concedit el tercer grau, on es trobava reclòs per un delicte de tràfic de drogues. Després de la instrucció de diligències per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Sant Joan, és posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia núm. 1 d’Alacant, el que va ordenar l’ingrés immediat a la presó.

Últimes notícies

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.