Pillen a un kamikaze fent cavallets i circulant a 169 km/h en Montroi

Control

El conductor va ser pillat pels agents en la CV-435 | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un motorista de 23 anys per circular a 169 km/h en una via limitada a 50 km/h, fent el cavallet’ i agarrant el manillar només amb una mà en la localitat de Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

El jove va ser pillat diumenge passat per un radar en el quilòmetre 5,500 de la carretera CV-435 dins de l’operatiu especial de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per al període de Nadal. Els agents li van fer l’alt i identificaren al conductor, que va resultar investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per circular amb excés de velocitat i conduir de forma temerària. Estos fets ja han sigut informats al Jutjat de Guàrdia de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.