11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Pillen a un kamikaze fent cavallets i circulant a 169 km/h en Montroi

Control

El conductor va ser pillat pels agents en la CV-435 | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a un motorista de 23 anys per circular a 169 km/h en una via limitada a 50 km/h, fent el cavallet’ i agarrant el manillar només amb una mà en la localitat de Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

El jove va ser pillat diumenge passat per un radar en el quilòmetre 5,500 de la carretera CV-435 dins de l’operatiu especial de Trànsit de la Guàrdia Civil de València per al període de Nadal. Els agents li van fer l’alt i identificaren al conductor, que va resultar investigat com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat viària per circular amb excés de velocitat i conduir de forma temerària. Estos fets ja han sigut informats al Jutjat de Guàrdia de Picassent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.