Vídeo: Destrossa el seu cotxe després de ser multat en València

Un conductor dins d'un vehicle

El conductor va començar a destrossar el cotxe | Twitter

Un home ha destrossat el seu propi cotxe, després d’haver sigut multat en el barri de Natzaret, en València. Pel que pareix, un agent de la Policia Local va vore un cotxe aparcat en una zona per a vianants este passat divendres i va procedir a posar-li una multa.

 

Tal com informa ‘Las Provincias’, el cotxe es trobava aparcat entre els carrers de Castell de Pop i el de Dalt de la Mar quan l’agent li va posar la multa i el conductor va intentar que se la retirara en donar-se compte. Tot i això, el Policia es va negar a retirar-li la multa i va haver de demanar reforçaments per l’agressivitat del propietari del cotxe.

 

Donat que el propietari del cotxe no disminuïa la seua agressivitat, l’agent li va demanar la documentació del vehicle, cosa que va provocar que li posara una altra multa. El cotxe no tenia passada la ITV i, a més, el nom del titular del vehicle no corresponia amb el del conductor. Pel que pareix, el nom encara no s’havia canviat després d’una compravenda.

 

Una volta ja havien arribat més agents, el conductor va començar a pegar-li colps al cotxe, intentant destrossar-lo. Fins i tot, va arrancar la ràdio. El seu germà intentava calmar-lo mentres li deia a la gent que parava a vore l’espectacle que se n’anara d’allà.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.