Vídeo: Destrossa el seu cotxe després de ser multat en València

Un conductor dins d'un vehicle

El conductor va començar a destrossar el cotxe | Twitter

Un home ha destrossat el seu propi cotxe, després d’haver sigut multat en el barri de Natzaret, en València. Pel que pareix, un agent de la Policia Local va vore un cotxe aparcat en una zona per a vianants este passat divendres i va procedir a posar-li una multa.

 

Tal com informa ‘Las Provincias’, el cotxe es trobava aparcat entre els carrers de Castell de Pop i el de Dalt de la Mar quan l’agent li va posar la multa i el conductor va intentar que se la retirara en donar-se compte. Tot i això, el Policia es va negar a retirar-li la multa i va haver de demanar reforçaments per l’agressivitat del propietari del cotxe.

 

Donat que el propietari del cotxe no disminuïa la seua agressivitat, l’agent li va demanar la documentació del vehicle, cosa que va provocar que li posara una altra multa. El cotxe no tenia passada la ITV i, a més, el nom del titular del vehicle no corresponia amb el del conductor. Pel que pareix, el nom encara no s’havia canviat després d’una compravenda.

 

Una volta ja havien arribat més agents, el conductor va començar a pegar-li colps al cotxe, intentant destrossar-lo. Fins i tot, va arrancar la ràdio. El seu germà intentava calmar-lo mentres li deia a la gent que parava a vore l’espectacle que se n’anara d’allà.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.