Vídeo: Destrossa el seu cotxe després de ser multat en València

Un conductor dins d'un vehicle

El conductor va començar a destrossar el cotxe | Twitter

Un home ha destrossat el seu propi cotxe, després d’haver sigut multat en el barri de Natzaret, en València. Pel que pareix, un agent de la Policia Local va vore un cotxe aparcat en una zona per a vianants este passat divendres i va procedir a posar-li una multa.

 

Tal com informa ‘Las Provincias’, el cotxe es trobava aparcat entre els carrers de Castell de Pop i el de Dalt de la Mar quan l’agent li va posar la multa i el conductor va intentar que se la retirara en donar-se compte. Tot i això, el Policia es va negar a retirar-li la multa i va haver de demanar reforçaments per l’agressivitat del propietari del cotxe.

 

Donat que el propietari del cotxe no disminuïa la seua agressivitat, l’agent li va demanar la documentació del vehicle, cosa que va provocar que li posara una altra multa. El cotxe no tenia passada la ITV i, a més, el nom del titular del vehicle no corresponia amb el del conductor. Pel que pareix, el nom encara no s’havia canviat després d’una compravenda.

 

Una volta ja havien arribat més agents, el conductor va començar a pegar-li colps al cotxe, intentant destrossar-lo. Fins i tot, va arrancar la ràdio. El seu germà intentava calmar-lo mentres li deia a la gent que parava a vore l’espectacle que se n’anara d’allà.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.