Vídeo: Destrossa el seu cotxe després de ser multat en València

Un conductor dins d'un vehicle

El conductor va començar a destrossar el cotxe | Twitter

Un home ha destrossat el seu propi cotxe, després d’haver sigut multat en el barri de Natzaret, en València. Pel que pareix, un agent de la Policia Local va vore un cotxe aparcat en una zona per a vianants este passat divendres i va procedir a posar-li una multa.

 

Tal com informa ‘Las Provincias’, el cotxe es trobava aparcat entre els carrers de Castell de Pop i el de Dalt de la Mar quan l’agent li va posar la multa i el conductor va intentar que se la retirara en donar-se compte. Tot i això, el Policia es va negar a retirar-li la multa i va haver de demanar reforçaments per l’agressivitat del propietari del cotxe.

 

Donat que el propietari del cotxe no disminuïa la seua agressivitat, l’agent li va demanar la documentació del vehicle, cosa que va provocar que li posara una altra multa. El cotxe no tenia passada la ITV i, a més, el nom del titular del vehicle no corresponia amb el del conductor. Pel que pareix, el nom encara no s’havia canviat després d’una compravenda.

 

Una volta ja havien arribat més agents, el conductor va començar a pegar-li colps al cotxe, intentant destrossar-lo. Fins i tot, va arrancar la ràdio. El seu germà intentava calmar-lo mentres li deia a la gent que parava a vore l’espectacle que se n’anara d’allà.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU