Vídeo: Destrossa el seu cotxe després de ser multat en València

Un conductor dins d'un vehicle

El conductor va començar a destrossar el cotxe | Twitter

Un home ha destrossat el seu propi cotxe, després d’haver sigut multat en el barri de Natzaret, en València. Pel que pareix, un agent de la Policia Local va vore un cotxe aparcat en una zona per a vianants este passat divendres i va procedir a posar-li una multa.

 

Tal com informa ‘Las Provincias’, el cotxe es trobava aparcat entre els carrers de Castell de Pop i el de Dalt de la Mar quan l’agent li va posar la multa i el conductor va intentar que se la retirara en donar-se compte. Tot i això, el Policia es va negar a retirar-li la multa i va haver de demanar reforçaments per l’agressivitat del propietari del cotxe.

 

Donat que el propietari del cotxe no disminuïa la seua agressivitat, l’agent li va demanar la documentació del vehicle, cosa que va provocar que li posara una altra multa. El cotxe no tenia passada la ITV i, a més, el nom del titular del vehicle no corresponia amb el del conductor. Pel que pareix, el nom encara no s’havia canviat després d’una compravenda.

 

Una volta ja havien arribat més agents, el conductor va començar a pegar-li colps al cotxe, intentant destrossar-lo. Fins i tot, va arrancar la ràdio. El seu germà intentava calmar-lo mentres li deia a la gent que parava a vore l’espectacle que se n’anara d’allà.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.