Intenta matar al seu home en Alacant cremant el matalàs mentres dormia

Casa cremada després d'un incendi provocat

L’habitació va quedar totalment calcinada | Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rescatat a un home que es trobava atrapat en un incendi originat en sa casa, situada en el carrer de l’Àguila d’Alacant, i ha detingut a la seua parella, una dona que ha confessat haver cremat el matalàs a on dormia la seua parella. La detinguda està acusada d’un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys.

 

La Policia Local d’Alacant va acudir la matinada de diumenge al domicili de la parella sobre les 4.40 hores, alertats per un incendi en una casa. A la seua arribada, un menor de 14 anys va manifestar als agents que son tio es trobava atrapat en la casa a on s’estava produint l’incendi, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Els agents policials van accedir a la vivenda, que es trobava «inundada per un dens fum i sense visibilitat», i van conseguir arribar fins a l’habitació a on es trobava l’home atrapat.

 

Una volta fora de la casa, l’home va declarar als agents que quan estava dormint es va despertar «per la forta olor» i va vore a la seua dona «delirant i prenent el matalàs» i va explicar que, més tard, el seu nebot va intentar apagar el foc, però va resultar impossible, pel que li va dir que isquera de la casa.

 

No era la primera volta que intentava matar al seu home

La detinguda ha manifestat als agents policials ser la presumpta autora de l’incendi i ha confessat haver pres el matalàs a on dormia la seua parella. A més, ha indicat que «no és la primera volta que ho fa», ja que abans ho va intentar de la mateixa manera, conseguint apagar-lo sense que la seua parella la denunciara.

 

Per a l’extinció de l’incendi es van desplaçar un total de tres dotacions dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), que van accedir a l’interior amb dotze efectius, van intervindre amb diferents línies d’aigua per l’interior i van conseguir apagar el foc. L’habitació a on es va originar el foc va quedar completament calcinada i les altres estances parcialment afectades.

 

Els efectius sanitaris van atendre ‘in situ’ a l’home de 48 anys i al menor de 14 anys per inhalació de fum, sense necessitat de ser desplaçats a un centre sanitari.

 

Els agents han detingut a la dona per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys, que va ser informada dels motius de la seua detenció, a més dels drets que li assistixen i posada a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.