Intenta matar al seu home en Alacant cremant el matalàs mentres dormia

Casa cremada després d'un incendi provocat

L’habitació va quedar totalment calcinada | Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rescatat a un home que es trobava atrapat en un incendi originat en sa casa, situada en el carrer de l’Àguila d’Alacant, i ha detingut a la seua parella, una dona que ha confessat haver cremat el matalàs a on dormia la seua parella. La detinguda està acusada d’un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys.

 

La Policia Local d’Alacant va acudir la matinada de diumenge al domicili de la parella sobre les 4.40 hores, alertats per un incendi en una casa. A la seua arribada, un menor de 14 anys va manifestar als agents que son tio es trobava atrapat en la casa a on s’estava produint l’incendi, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Els agents policials van accedir a la vivenda, que es trobava «inundada per un dens fum i sense visibilitat», i van conseguir arribar fins a l’habitació a on es trobava l’home atrapat.

 

Una volta fora de la casa, l’home va declarar als agents que quan estava dormint es va despertar «per la forta olor» i va vore a la seua dona «delirant i prenent el matalàs» i va explicar que, més tard, el seu nebot va intentar apagar el foc, però va resultar impossible, pel que li va dir que isquera de la casa.

 

No era la primera volta que intentava matar al seu home

La detinguda ha manifestat als agents policials ser la presumpta autora de l’incendi i ha confessat haver pres el matalàs a on dormia la seua parella. A més, ha indicat que «no és la primera volta que ho fa», ja que abans ho va intentar de la mateixa manera, conseguint apagar-lo sense que la seua parella la denunciara.

 

Per a l’extinció de l’incendi es van desplaçar un total de tres dotacions dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), que van accedir a l’interior amb dotze efectius, van intervindre amb diferents línies d’aigua per l’interior i van conseguir apagar el foc. L’habitació a on es va originar el foc va quedar completament calcinada i les altres estances parcialment afectades.

 

Els efectius sanitaris van atendre ‘in situ’ a l’home de 48 anys i al menor de 14 anys per inhalació de fum, sense necessitat de ser desplaçats a un centre sanitari.

 

Els agents han detingut a la dona per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys, que va ser informada dels motius de la seua detenció, a més dels drets que li assistixen i posada a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.