Intenta matar al seu home en Alacant cremant el matalàs mentres dormia

Casa cremada després d'un incendi provocat

L’habitació va quedar totalment calcinada | Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rescatat a un home que es trobava atrapat en un incendi originat en sa casa, situada en el carrer de l’Àguila d’Alacant, i ha detingut a la seua parella, una dona que ha confessat haver cremat el matalàs a on dormia la seua parella. La detinguda està acusada d’un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys.

 

La Policia Local d’Alacant va acudir la matinada de diumenge al domicili de la parella sobre les 4.40 hores, alertats per un incendi en una casa. A la seua arribada, un menor de 14 anys va manifestar als agents que son tio es trobava atrapat en la casa a on s’estava produint l’incendi, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Els agents policials van accedir a la vivenda, que es trobava «inundada per un dens fum i sense visibilitat», i van conseguir arribar fins a l’habitació a on es trobava l’home atrapat.

 

Una volta fora de la casa, l’home va declarar als agents que quan estava dormint es va despertar «per la forta olor» i va vore a la seua dona «delirant i prenent el matalàs» i va explicar que, més tard, el seu nebot va intentar apagar el foc, però va resultar impossible, pel que li va dir que isquera de la casa.

 

No era la primera volta que intentava matar al seu home

La detinguda ha manifestat als agents policials ser la presumpta autora de l’incendi i ha confessat haver pres el matalàs a on dormia la seua parella. A més, ha indicat que «no és la primera volta que ho fa», ja que abans ho va intentar de la mateixa manera, conseguint apagar-lo sense que la seua parella la denunciara.

 

Per a l’extinció de l’incendi es van desplaçar un total de tres dotacions dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), que van accedir a l’interior amb dotze efectius, van intervindre amb diferents línies d’aigua per l’interior i van conseguir apagar el foc. L’habitació a on es va originar el foc va quedar completament calcinada i les altres estances parcialment afectades.

 

Els efectius sanitaris van atendre ‘in situ’ a l’home de 48 anys i al menor de 14 anys per inhalació de fum, sense necessitat de ser desplaçats a un centre sanitari.

 

Els agents han detingut a la dona per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys, que va ser informada dels motius de la seua detenció, a més dels drets que li assistixen i posada a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.