Intenta matar al seu home en Alacant cremant el matalàs mentres dormia

Casa cremada després d'un incendi provocat

L’habitació va quedar totalment calcinada | Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rescatat a un home que es trobava atrapat en un incendi originat en sa casa, situada en el carrer de l’Àguila d’Alacant, i ha detingut a la seua parella, una dona que ha confessat haver cremat el matalàs a on dormia la seua parella. La detinguda està acusada d’un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys.

 

La Policia Local d’Alacant va acudir la matinada de diumenge al domicili de la parella sobre les 4.40 hores, alertats per un incendi en una casa. A la seua arribada, un menor de 14 anys va manifestar als agents que son tio es trobava atrapat en la casa a on s’estava produint l’incendi, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Els agents policials van accedir a la vivenda, que es trobava «inundada per un dens fum i sense visibilitat», i van conseguir arribar fins a l’habitació a on es trobava l’home atrapat.

 

Una volta fora de la casa, l’home va declarar als agents que quan estava dormint es va despertar «per la forta olor» i va vore a la seua dona «delirant i prenent el matalàs» i va explicar que, més tard, el seu nebot va intentar apagar el foc, però va resultar impossible, pel que li va dir que isquera de la casa.

 

No era la primera volta que intentava matar al seu home

La detinguda ha manifestat als agents policials ser la presumpta autora de l’incendi i ha confessat haver pres el matalàs a on dormia la seua parella. A més, ha indicat que «no és la primera volta que ho fa», ja que abans ho va intentar de la mateixa manera, conseguint apagar-lo sense que la seua parella la denunciara.

 

Per a l’extinció de l’incendi es van desplaçar un total de tres dotacions dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), que van accedir a l’interior amb dotze efectius, van intervindre amb diferents línies d’aigua per l’interior i van conseguir apagar el foc. L’habitació a on es va originar el foc va quedar completament calcinada i les altres estances parcialment afectades.

 

Els efectius sanitaris van atendre ‘in situ’ a l’home de 48 anys i al menor de 14 anys per inhalació de fum, sense necessitat de ser desplaçats a un centre sanitari.

 

Els agents han detingut a la dona per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys, que va ser informada dels motius de la seua detenció, a més dels drets que li assistixen i posada a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional