Intenta matar al seu home en Alacant cremant el matalàs mentres dormia

Casa cremada després d'un incendi provocat

L’habitació va quedar totalment calcinada | Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rescatat a un home que es trobava atrapat en un incendi originat en sa casa, situada en el carrer de l’Àguila d’Alacant, i ha detingut a la seua parella, una dona que ha confessat haver cremat el matalàs a on dormia la seua parella. La detinguda està acusada d’un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys.

 

La Policia Local d’Alacant va acudir la matinada de diumenge al domicili de la parella sobre les 4.40 hores, alertats per un incendi en una casa. A la seua arribada, un menor de 14 anys va manifestar als agents que son tio es trobava atrapat en la casa a on s’estava produint l’incendi, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Els agents policials van accedir a la vivenda, que es trobava «inundada per un dens fum i sense visibilitat», i van conseguir arribar fins a l’habitació a on es trobava l’home atrapat.

 

Una volta fora de la casa, l’home va declarar als agents que quan estava dormint es va despertar «per la forta olor» i va vore a la seua dona «delirant i prenent el matalàs» i va explicar que, més tard, el seu nebot va intentar apagar el foc, però va resultar impossible, pel que li va dir que isquera de la casa.

 

No era la primera volta que intentava matar al seu home

La detinguda ha manifestat als agents policials ser la presumpta autora de l’incendi i ha confessat haver pres el matalàs a on dormia la seua parella. A més, ha indicat que «no és la primera volta que ho fa», ja que abans ho va intentar de la mateixa manera, conseguint apagar-lo sense que la seua parella la denunciara.

 

Per a l’extinció de l’incendi es van desplaçar un total de tres dotacions dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS), que van accedir a l’interior amb dotze efectius, van intervindre amb diferents línies d’aigua per l’interior i van conseguir apagar el foc. L’habitació a on es va originar el foc va quedar completament calcinada i les altres estances parcialment afectades.

 

Els efectius sanitaris van atendre ‘in situ’ a l’home de 48 anys i al menor de 14 anys per inhalació de fum, sense necessitat de ser desplaçats a un centre sanitari.

 

Els agents han detingut a la dona per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi amb danys, que va ser informada dels motius de la seua detenció, a més dels drets que li assistixen i posada a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.