Tres detinguts per pintar més de mil grafitis en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí (Alacant), ha detingut a tres xics als que se’ls atribuix la realització de més d’un miler de grafitis en la localitat, com a presumptes integrants d’un grup autodenominat ‘La vertadera escola‘, que opera des de fa temps en el municipi i en altres parts de la província.

 

La identificació d’estes tres persones ha sigut possible a través del Servici d’Investigació de Grafitis (SIG), a través de la pericial cal·ligràfica i gràcies a la coordinació policial, ja que el radi d’actuació era molt ampli.

 

Al grup, que ha quedat desmantellat, se li atribuix l’autoria de pintades fetes per tot el recorregut de la N-332, Alacant-Xàbia, A-7 i AP-7, Alacant-Benidorm i A-31 Alacant-Almansa, i en les seues poblacions adjacents. De totes les firmes citades faltava per identificar a un d’ells, a qui podria considerar-se el presumpte autor de més de 50 grafitis en Sant Vicent.

 

La investigació seguix oberta

Segons les perquisicions, els ara detinguts presumptament actuaven tant individualment com en grup des de 2010. La investigació seguix oberta per part del recent Servici d’Investigació i Anàlisi de Grafitis de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig, ja que no es descarta que continuen firmant les seues obres.

El regidor de Seguretat, José Manuel Ferrándiz, ha felicitat als agents per la seua actuació ja que esta classe d’investigacions «requerixen de temps per a poder trobar als presumptament culpables de delicte». L’edil, també ha sol·licitat a la ciutadania la seua col·laboració «en cas de detectar possibles pintades visibles des de les zones públiques, com ara pintades en façanes d’edificis, entre altres, i que puguen suposar actes de vandalisme».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.