El pis del famós assassí de Russafa torna a llogar-se amb un sorprenent anunci

El pis on va viure l'esquarterador de Russafa, Pierre Danilo L. es torna a posar en el mercat dels lloguers de pisos en València però amb un preu considerablement inferior pels terribles fets que han ocorregut entre eixes quatre parets. El pis es presenta com qualsevol pis normal del barri de Russafa, en la coneguda pàgina Idealista.com, la vivenda figura amb una casa cap a l'exterior, amb mobles, quatre habitacions i 120 metres quadrats per sols 580 euros al mes. Una descripció que pot paréixer molt normal però que si ens fixem es troba a meitat de preu que els seus pisos veïns. A més, compta amb una particularitat, que s'avisa en el mateix anunci: «En setembre hi havia un assassí en el pis. Per això és barat». Tal com ha informat 'ABC', este primer anunci en la pàgina, ja avisava el motiu pel qual es llogava a un preu tan baix, en comparació amb els de la resta de la zona. I és que allí va viure i va dur a terme el macabre crim Pierre Danilo Larancuent, conegut com l'esquarterador de Russafa qui en setembre d'este any va esquarterar en la banyera d'eixa casa a un xic amb el qual va quedar per una aplicació de cites, Alberto Enrique Vila, un perruquer el tronc del qual va ser trobat en una maleta.

  

  

 

 

L'assassí, com ja va informar este diari, va dur a terme l'assassinat en sa casa després que els dos mantingueren una cita en sa casa, i posteriorment el va assassinar amb un ganivet i va tallar els seus membres en la banyera. Posteriorment va posar el tronc en una maleta i la va abandonar en uns contenidors. Al dia següent, quan el seu rastre van portar a la policia a identificar-lo en sa casa, Pierre Danilo va matar el subinspector de la Policia Blas Gámez amb una punyalada en el cor, i a continuació el company que l'acompanyava el va matar d'un tir.

  

  

 

Una tràgica història de la qual s'ha especulat molt sobre els motius del primer assassinat, i que han tret a la llum el passat fosc d'este home de nacionalitat sueca que havia sigut condemnat a catorze anys de presó en Suècia per tràfic de drogues i que havia conegut a un assassí en sèrie amb el qual escrivia novel·la negra. Va escriure diverses obres amb el seu company, Ricard AR, Nilsson d'on es creu que va traure les idees per a dur a terme el crim, ja que en la novel·la 'Amb la mort per ombra' el protagonista mata a les seues víctimes clavant-los un ganivet en el cor. Ara el pis on va ocórrer tot, torna a llogar-se, amb un preu molt inferior degut a la fosca història que amaga.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.