El pis del famós assassí de Russafa torna a llogar-se amb un sorprenent anunci

El pis on va viure l'esquarterador de Russafa, Pierre Danilo L. es torna a posar en el mercat dels lloguers de pisos en València però amb un preu considerablement inferior pels terribles fets que han ocorregut entre eixes quatre parets. El pis es presenta com qualsevol pis normal del barri de Russafa, en la coneguda pàgina Idealista.com, la vivenda figura amb una casa cap a l'exterior, amb mobles, quatre habitacions i 120 metres quadrats per sols 580 euros al mes. Una descripció que pot paréixer molt normal però que si ens fixem es troba a meitat de preu que els seus pisos veïns. A més, compta amb una particularitat, que s'avisa en el mateix anunci: «En setembre hi havia un assassí en el pis. Per això és barat». Tal com ha informat 'ABC', este primer anunci en la pàgina, ja avisava el motiu pel qual es llogava a un preu tan baix, en comparació amb els de la resta de la zona. I és que allí va viure i va dur a terme el macabre crim Pierre Danilo Larancuent, conegut com l'esquarterador de Russafa qui en setembre d'este any va esquarterar en la banyera d'eixa casa a un xic amb el qual va quedar per una aplicació de cites, Alberto Enrique Vila, un perruquer el tronc del qual va ser trobat en una maleta.

  

  

 

 

L'assassí, com ja va informar este diari, va dur a terme l'assassinat en sa casa després que els dos mantingueren una cita en sa casa, i posteriorment el va assassinar amb un ganivet i va tallar els seus membres en la banyera. Posteriorment va posar el tronc en una maleta i la va abandonar en uns contenidors. Al dia següent, quan el seu rastre van portar a la policia a identificar-lo en sa casa, Pierre Danilo va matar el subinspector de la Policia Blas Gámez amb una punyalada en el cor, i a continuació el company que l'acompanyava el va matar d'un tir.

  

  

 

Una tràgica història de la qual s'ha especulat molt sobre els motius del primer assassinat, i que han tret a la llum el passat fosc d'este home de nacionalitat sueca que havia sigut condemnat a catorze anys de presó en Suècia per tràfic de drogues i que havia conegut a un assassí en sèrie amb el qual escrivia novel·la negra. Va escriure diverses obres amb el seu company, Ricard AR, Nilsson d'on es creu que va traure les idees per a dur a terme el crim, ja que en la novel·la 'Amb la mort per ombra' el protagonista mata a les seues víctimes clavant-los un ganivet en el cor. Ara el pis on va ocórrer tot, torna a llogar-se, amb un preu molt inferior degut a la fosca història que amaga.

Últimes notícies

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.