El pis del famós assassí de Russafa torna a llogar-se amb un sorprenent anunci

El pis on va viure l'esquarterador de Russafa, Pierre Danilo L. es torna a posar en el mercat dels lloguers de pisos en València però amb un preu considerablement inferior pels terribles fets que han ocorregut entre eixes quatre parets. El pis es presenta com qualsevol pis normal del barri de Russafa, en la coneguda pàgina Idealista.com, la vivenda figura amb una casa cap a l'exterior, amb mobles, quatre habitacions i 120 metres quadrats per sols 580 euros al mes. Una descripció que pot paréixer molt normal però que si ens fixem es troba a meitat de preu que els seus pisos veïns. A més, compta amb una particularitat, que s'avisa en el mateix anunci: «En setembre hi havia un assassí en el pis. Per això és barat». Tal com ha informat 'ABC', este primer anunci en la pàgina, ja avisava el motiu pel qual es llogava a un preu tan baix, en comparació amb els de la resta de la zona. I és que allí va viure i va dur a terme el macabre crim Pierre Danilo Larancuent, conegut com l'esquarterador de Russafa qui en setembre d'este any va esquarterar en la banyera d'eixa casa a un xic amb el qual va quedar per una aplicació de cites, Alberto Enrique Vila, un perruquer el tronc del qual va ser trobat en una maleta.

  

  

 

 

L'assassí, com ja va informar este diari, va dur a terme l'assassinat en sa casa després que els dos mantingueren una cita en sa casa, i posteriorment el va assassinar amb un ganivet i va tallar els seus membres en la banyera. Posteriorment va posar el tronc en una maleta i la va abandonar en uns contenidors. Al dia següent, quan el seu rastre van portar a la policia a identificar-lo en sa casa, Pierre Danilo va matar el subinspector de la Policia Blas Gámez amb una punyalada en el cor, i a continuació el company que l'acompanyava el va matar d'un tir.

  

  

 

Una tràgica història de la qual s'ha especulat molt sobre els motius del primer assassinat, i que han tret a la llum el passat fosc d'este home de nacionalitat sueca que havia sigut condemnat a catorze anys de presó en Suècia per tràfic de drogues i que havia conegut a un assassí en sèrie amb el qual escrivia novel·la negra. Va escriure diverses obres amb el seu company, Ricard AR, Nilsson d'on es creu que va traure les idees per a dur a terme el crim, ja que en la novel·la 'Amb la mort per ombra' el protagonista mata a les seues víctimes clavant-los un ganivet en el cor. Ara el pis on va ocórrer tot, torna a llogar-se, amb un preu molt inferior degut a la fosca història que amaga.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.