14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

El pis del famós assassí de Russafa torna a llogar-se amb un sorprenent anunci

El pis on va viure l'esquarterador de Russafa, Pierre Danilo L. es torna a posar en el mercat dels lloguers de pisos en València però amb un preu considerablement inferior pels terribles fets que han ocorregut entre eixes quatre parets. El pis es presenta com qualsevol pis normal del barri de Russafa, en la coneguda pàgina Idealista.com, la vivenda figura amb una casa cap a l'exterior, amb mobles, quatre habitacions i 120 metres quadrats per sols 580 euros al mes. Una descripció que pot paréixer molt normal però que si ens fixem es troba a meitat de preu que els seus pisos veïns. A més, compta amb una particularitat, que s'avisa en el mateix anunci: «En setembre hi havia un assassí en el pis. Per això és barat». Tal com ha informat 'ABC', este primer anunci en la pàgina, ja avisava el motiu pel qual es llogava a un preu tan baix, en comparació amb els de la resta de la zona. I és que allí va viure i va dur a terme el macabre crim Pierre Danilo Larancuent, conegut com l'esquarterador de Russafa qui en setembre d'este any va esquarterar en la banyera d'eixa casa a un xic amb el qual va quedar per una aplicació de cites, Alberto Enrique Vila, un perruquer el tronc del qual va ser trobat en una maleta.

  

  

 

 

L'assassí, com ja va informar este diari, va dur a terme l'assassinat en sa casa després que els dos mantingueren una cita en sa casa, i posteriorment el va assassinar amb un ganivet i va tallar els seus membres en la banyera. Posteriorment va posar el tronc en una maleta i la va abandonar en uns contenidors. Al dia següent, quan el seu rastre van portar a la policia a identificar-lo en sa casa, Pierre Danilo va matar el subinspector de la Policia Blas Gámez amb una punyalada en el cor, i a continuació el company que l'acompanyava el va matar d'un tir.

  

  

 

Una tràgica història de la qual s'ha especulat molt sobre els motius del primer assassinat, i que han tret a la llum el passat fosc d'este home de nacionalitat sueca que havia sigut condemnat a catorze anys de presó en Suècia per tràfic de drogues i que havia conegut a un assassí en sèrie amb el qual escrivia novel·la negra. Va escriure diverses obres amb el seu company, Ricard AR, Nilsson d'on es creu que va traure les idees per a dur a terme el crim, ja que en la novel·la 'Amb la mort per ombra' el protagonista mata a les seues víctimes clavant-los un ganivet en el cor. Ara el pis on va ocórrer tot, torna a llogar-se, amb un preu molt inferior degut a la fosca història que amaga.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.