El pis del famós assassí de Russafa torna a llogar-se amb un sorprenent anunci

El pis on va viure l'esquarterador de Russafa, Pierre Danilo L. es torna a posar en el mercat dels lloguers de pisos en València però amb un preu considerablement inferior pels terribles fets que han ocorregut entre eixes quatre parets. El pis es presenta com qualsevol pis normal del barri de Russafa, en la coneguda pàgina Idealista.com, la vivenda figura amb una casa cap a l'exterior, amb mobles, quatre habitacions i 120 metres quadrats per sols 580 euros al mes. Una descripció que pot paréixer molt normal però que si ens fixem es troba a meitat de preu que els seus pisos veïns. A més, compta amb una particularitat, que s'avisa en el mateix anunci: «En setembre hi havia un assassí en el pis. Per això és barat». Tal com ha informat 'ABC', este primer anunci en la pàgina, ja avisava el motiu pel qual es llogava a un preu tan baix, en comparació amb els de la resta de la zona. I és que allí va viure i va dur a terme el macabre crim Pierre Danilo Larancuent, conegut com l'esquarterador de Russafa qui en setembre d'este any va esquarterar en la banyera d'eixa casa a un xic amb el qual va quedar per una aplicació de cites, Alberto Enrique Vila, un perruquer el tronc del qual va ser trobat en una maleta.

  

  

 

 

L'assassí, com ja va informar este diari, va dur a terme l'assassinat en sa casa després que els dos mantingueren una cita en sa casa, i posteriorment el va assassinar amb un ganivet i va tallar els seus membres en la banyera. Posteriorment va posar el tronc en una maleta i la va abandonar en uns contenidors. Al dia següent, quan el seu rastre van portar a la policia a identificar-lo en sa casa, Pierre Danilo va matar el subinspector de la Policia Blas Gámez amb una punyalada en el cor, i a continuació el company que l'acompanyava el va matar d'un tir.

  

  

 

Una tràgica història de la qual s'ha especulat molt sobre els motius del primer assassinat, i que han tret a la llum el passat fosc d'este home de nacionalitat sueca que havia sigut condemnat a catorze anys de presó en Suècia per tràfic de drogues i que havia conegut a un assassí en sèrie amb el qual escrivia novel·la negra. Va escriure diverses obres amb el seu company, Ricard AR, Nilsson d'on es creu que va traure les idees per a dur a terme el crim, ja que en la novel·la 'Amb la mort per ombra' el protagonista mata a les seues víctimes clavant-los un ganivet en el cor. Ara el pis on va ocórrer tot, torna a llogar-se, amb un preu molt inferior degut a la fosca història que amaga.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.