12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Desmantellen una plantació de marihuana en una partida rural de Xixona

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a dos persones per ser els presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, per cultiu i tràfic de drogues. Els dos detinguts ja han ingressat en la presó, a l’espera de juí.

 

La investigació es va iniciar per una informació aportada per agents de Policia Local de Xixona, en tindre coneixement de l’existència d’una possible plantació de marihuana situada en una casa del paratge de Nutxes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després de fer algunes gestions d’esbrinament, la Guàrdia Civil de Xixona ha identificat a les dos persones relacionades amb la casa investigada, tractant-se de dos lituans, de 37 i 42 anys d’edat.

 

S’han intervingut 200 plantes de marihuana

Els agents han sol·licitat autorització judicial per a fer l’entrada i registre del domicili intervenint, el passat 6 de juliol, un total de 200 plantes de marihuana distribuïdes, tant per dins de la casa com pel pati exterior, i 8 quilos de fulla seca, 11 quilos de marihuana preparada per a vendre, una gran varietat de productes químics per a la fertilització de les plantes i altres efectes per a la manipulació i envasament de la droga, com a envasadores al buit, mascaretes antigàs amb filtre i una bàscula de precisió.

 

També s’ha intervingut alguns telèfons mòbils, un ordinador portàtil, una càmera de vigilància, dos cotxes, una motocicleta i uns 2.900 euros en efectiu.

 

Els dos detinguts ja han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Sant Vicent del Raspeig, en la mateixa comarca, que ha decretat l’ingrés en la presó provisional, a l’espera de juí.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.