Desmantellen una plantació de marihuana en una partida rural de Xixona

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a dos persones per ser els presumptes autors d’un delicte contra la salut pública, per cultiu i tràfic de drogues. Els dos detinguts ja han ingressat en la presó, a l’espera de juí.

 

La investigació es va iniciar per una informació aportada per agents de Policia Local de Xixona, en tindre coneixement de l’existència d’una possible plantació de marihuana situada en una casa del paratge de Nutxes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Després de fer algunes gestions d’esbrinament, la Guàrdia Civil de Xixona ha identificat a les dos persones relacionades amb la casa investigada, tractant-se de dos lituans, de 37 i 42 anys d’edat.

 

S’han intervingut 200 plantes de marihuana

Els agents han sol·licitat autorització judicial per a fer l’entrada i registre del domicili intervenint, el passat 6 de juliol, un total de 200 plantes de marihuana distribuïdes, tant per dins de la casa com pel pati exterior, i 8 quilos de fulla seca, 11 quilos de marihuana preparada per a vendre, una gran varietat de productes químics per a la fertilització de les plantes i altres efectes per a la manipulació i envasament de la droga, com a envasadores al buit, mascaretes antigàs amb filtre i una bàscula de precisió.

 

També s’ha intervingut alguns telèfons mòbils, un ordinador portàtil, una càmera de vigilància, dos cotxes, una motocicleta i uns 2.900 euros en efectiu.

 

Els dos detinguts ja han sigut posats a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 dels de Sant Vicent del Raspeig, en la mateixa comarca, que ha decretat l’ingrés en la presó provisional, a l’espera de juí.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.