Desmantellen dos plantacions de marihuana en la Nucia i Altea la Vella

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant) han detingut a dos persones en diferents operacions contra el cultiu i la venda de marihuana i han desmantellat dos plantacions d’esta substància en les localitats alacantines d’Altea la Vella i la Nucia, en la mateixa comarca.

 

En una de les intervencions, els agents del Grup I de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser alertats per l’empresa elèctrica sobre la manipulació del subministrament elèctric d’una casa. Les primeres sospites es van confirmar amb les informacions recaptades dels veïns de la zona, que avisaven d’una contínua pudor a marihuana en els voltants de la casa, que estava situada en una zona residencial de la localitat.

 

Es va desenvolupar un dispositiu de vigilància discreta en la zona i els agents van comprovar que les persianes de la casa es trobaven sempre tancades, es percebia el soroll constant d’extractors en funcionament d’un sistema de ventilació i multitud de productes, abonaments i fertilitzants, dels usats per al creixement i floració d’una plantació amuntegats en l’entrada.

 

Un d’ells va escapar

Els policies van conseguir identificar plenament a la parella habitant de la casa, de nacionalitat anglesa, i van fer un dispositiu policial especial que en el que es va detindre a la principal responsable del cultiu. Un home va conseguir escapar del cércol policial en el seu cotxe.

 

En la casa es va fer un registre en el que es va conseguir el desmantellament del cultiu interior i es van intervindre unes 600 plantes de marihuana en avançat estat de creixement i floració, 12 quilos d’esta substància, un cotxe i múltiples efecte per a l’elaboració producció i distribució de la droga. Els agents també van comprovar que la casa es trobava enganxada il·legalment als subministraments de llum i aigua.

 

Els investigadors van continuar les perquisicions per a donar amb el fugit, que va ser localitzat dies després i va ser detingut. Els arrestats, de 23 i 29 anys, estan acusats dels presumptes delictes de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric i han sigut posats a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

 

Un altre cultiu de marihuana

D’altra banda, agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, del Grup 1r de la Policia Judicial, van fer un operatiu policial després d’alguness informacions rebudes pel grup, a on podria haver una plantació de marihuana dins d’una parcel·la prop d’Altea la Vella, en la mateixa comarca, regentada per un home.

 

Una volta en el lloc per a comprovar la veracitat de les informacions en un paratge a on existien diferents cases en ruïnes i en condicions precàries, van advertir com un home es disposava a entrar en una de les cases i va ser interceptat pels agents.

 

Este home desprenia una forta olor de marihuana i van descobrir dins de la casa unes 50 plantes de marihuana en estat de creixement i floració i uns dos quilos de cabdells de la mateixa substància.

 

Els policies van desmantellar la plantació i van detindre a l’habitant com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, de 49 anys, ha sigut posat a la disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.