Desmantellen dos plantacions de marihuana en la Nucia i Altea la Vella

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant) han detingut a dos persones en diferents operacions contra el cultiu i la venda de marihuana i han desmantellat dos plantacions d’esta substància en les localitats alacantines d’Altea la Vella i la Nucia, en la mateixa comarca.

 

En una de les intervencions, els agents del Grup I de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser alertats per l’empresa elèctrica sobre la manipulació del subministrament elèctric d’una casa. Les primeres sospites es van confirmar amb les informacions recaptades dels veïns de la zona, que avisaven d’una contínua pudor a marihuana en els voltants de la casa, que estava situada en una zona residencial de la localitat.

 

Es va desenvolupar un dispositiu de vigilància discreta en la zona i els agents van comprovar que les persianes de la casa es trobaven sempre tancades, es percebia el soroll constant d’extractors en funcionament d’un sistema de ventilació i multitud de productes, abonaments i fertilitzants, dels usats per al creixement i floració d’una plantació amuntegats en l’entrada.

 

Un d’ells va escapar

Els policies van conseguir identificar plenament a la parella habitant de la casa, de nacionalitat anglesa, i van fer un dispositiu policial especial que en el que es va detindre a la principal responsable del cultiu. Un home va conseguir escapar del cércol policial en el seu cotxe.

 

En la casa es va fer un registre en el que es va conseguir el desmantellament del cultiu interior i es van intervindre unes 600 plantes de marihuana en avançat estat de creixement i floració, 12 quilos d’esta substància, un cotxe i múltiples efecte per a l’elaboració producció i distribució de la droga. Els agents també van comprovar que la casa es trobava enganxada il·legalment als subministraments de llum i aigua.

 

Els investigadors van continuar les perquisicions per a donar amb el fugit, que va ser localitzat dies després i va ser detingut. Els arrestats, de 23 i 29 anys, estan acusats dels presumptes delictes de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric i han sigut posats a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

 

Un altre cultiu de marihuana

D’altra banda, agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, del Grup 1r de la Policia Judicial, van fer un operatiu policial després d’alguness informacions rebudes pel grup, a on podria haver una plantació de marihuana dins d’una parcel·la prop d’Altea la Vella, en la mateixa comarca, regentada per un home.

 

Una volta en el lloc per a comprovar la veracitat de les informacions en un paratge a on existien diferents cases en ruïnes i en condicions precàries, van advertir com un home es disposava a entrar en una de les cases i va ser interceptat pels agents.

 

Este home desprenia una forta olor de marihuana i van descobrir dins de la casa unes 50 plantes de marihuana en estat de creixement i floració i uns dos quilos de cabdells de la mateixa substància.

 

Els policies van desmantellar la plantació i van detindre a l’habitant com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, de 49 anys, ha sigut posat a la disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.