Desmantellen dos plantacions de marihuana en la Nucia i Altea la Vella

 

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant) han detingut a dos persones en diferents operacions contra el cultiu i la venda de marihuana i han desmantellat dos plantacions d’esta substància en les localitats alacantines d’Altea la Vella i la Nucia, en la mateixa comarca.

 

En una de les intervencions, els agents del Grup I de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser alertats per l’empresa elèctrica sobre la manipulació del subministrament elèctric d’una casa. Les primeres sospites es van confirmar amb les informacions recaptades dels veïns de la zona, que avisaven d’una contínua pudor a marihuana en els voltants de la casa, que estava situada en una zona residencial de la localitat.

 

Es va desenvolupar un dispositiu de vigilància discreta en la zona i els agents van comprovar que les persianes de la casa es trobaven sempre tancades, es percebia el soroll constant d’extractors en funcionament d’un sistema de ventilació i multitud de productes, abonaments i fertilitzants, dels usats per al creixement i floració d’una plantació amuntegats en l’entrada.

 

Un d’ells va escapar

Els policies van conseguir identificar plenament a la parella habitant de la casa, de nacionalitat anglesa, i van fer un dispositiu policial especial que en el que es va detindre a la principal responsable del cultiu. Un home va conseguir escapar del cércol policial en el seu cotxe.

 

En la casa es va fer un registre en el que es va conseguir el desmantellament del cultiu interior i es van intervindre unes 600 plantes de marihuana en avançat estat de creixement i floració, 12 quilos d’esta substància, un cotxe i múltiples efecte per a l’elaboració producció i distribució de la droga. Els agents també van comprovar que la casa es trobava enganxada il·legalment als subministraments de llum i aigua.

 

Els investigadors van continuar les perquisicions per a donar amb el fugit, que va ser localitzat dies després i va ser detingut. Els arrestats, de 23 i 29 anys, estan acusats dels presumptes delictes de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric i han sigut posats a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

 

Un altre cultiu de marihuana

D’altra banda, agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Benidorm, del Grup 1r de la Policia Judicial, van fer un operatiu policial després d’alguness informacions rebudes pel grup, a on podria haver una plantació de marihuana dins d’una parcel·la prop d’Altea la Vella, en la mateixa comarca, regentada per un home.

 

Una volta en el lloc per a comprovar la veracitat de les informacions en un paratge a on existien diferents cases en ruïnes i en condicions precàries, van advertir com un home es disposava a entrar en una de les cases i va ser interceptat pels agents.

 

Este home desprenia una forta olor de marihuana i van descobrir dins de la casa unes 50 plantes de marihuana en estat de creixement i floració i uns dos quilos de cabdells de la mateixa substància.

 

Els policies van desmantellar la plantació i van detindre a l’habitant com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, de 49 anys, ha sigut posat a la disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.