La Policia Local d’Alacant dissol botellons, sanciona 11 establiments i imposa 102 denúncies el cap de setmana

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat un total de 102 denúncies este cap de setmana, la majoria per no usar mascareta i consumir alcohol en el carrer. En l’operatiu organitzat, també ha sancionat 11 establiments d’hostaleria i restauració per incomplir les mesures de seguretat, excés de vetlladors o excedir els nivells de soroll permesos, s’han dissolt diversos botellons i 85 festes en domicilis per denúncies de molèsties i música.

 

Segons fonts policials, durant les nits de divendres i dissabte, els agents han denunciat a un total de 8 establiments per incompliments com excés de vetlladors, no mantindre les obligades distàncies de seguretat entre clients, obrir sense llicència o sobrepassar l’horari de tancament, entre altres.Les sancions han sigut posades en el barri del Garbinet, en el centre d’Alacant i en la platja de Sant Joan.

 

  

La Unitat nocturna d’Obertures de la Policia ha reforçat amb inspeccions i control del soroll i ha fet mesuraments amb l’ús dels sonòmetres. Com a conseqüència ha alçat tres actes per excés de soroll i decibels, en dos bars del centre i el Garbinet, i en Sant Gabriel.

 

 

El regidor de Seguretat ha destacat que «la Policia està inspeccionant i reforçant els dispositius els caps de setmana amb especial vigilància per a assegurar-se de què es complixen les mesures de seguretat per a evitar contagis i aglomeracions, que es mantinguen les distàncies, l’ús de mascareta, recordar que els botellons estan prohibits i vigilar la zona de platges».

 

La Policia sanciona a en dos dies a 61 persones per no usar mascareta

La Policia Local durant este cap de setmana ha imposat un total de 61 denúncies a les persones que no portaven mascareta en llocs a on no es podien mantindre les obligades distàncies de seguretat. D’elles, 38 van ser multades la nit del divendres i 23 del dissabte. A demés, s’ha intensificat el control i conscienciació ciutadana de la mascareta per a vigilar el seu degut ús obligatori de protecció amb l’objectiu d’evitar contagis i poder fer front a la pandèmia.

 

Operatiu per a controlar el botelló

En l’operatiu especial per a evitar el consum d’alcohol en la via pública i les aglomeracions de jóvens en el Cap de l’Horta i la ciutat, la unitat Fox i el servici nocturn de Policia Local han desallotjat grups de jóvens que estaven fent botellons i han imposat 20 denúncies per consum d’alcohol, a demés de sancions per tinença i consum de drogues. En una d’elles, s’ha intervingut una arma blanca.

 

Els bombers intervenen en tres incendis

D’altra banda, durant la matinada del diumenge, els bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis d’Alacant i la Policia Local han acudit a tres incendis.

 

El primer incendi s’ha produït en un vehicle en camí Coscollar, sobre les 23.40 hores. Quan han rebut l’avís de què estava cremant un cotxe conduït pel seu titular, dos unitats de bombers s’han desplaçat immediatament i han conseguit extingir-lo sense que ningú resulte ferit. A pesar d’això, el vehicle ha quedat totalment calcinat.

 

Més tard s’ha intervingut en dos emergències més en el carrer de Valle Inclán per un incendi en una casa que ha afectat al forn i un altre en el carrer de Pascual Orozco a on s’estava fent una barbacoa.

 

Controls d’alcoholèmia en els accessos i eixides de la ciutat

 

  

Per part seua, la Policia Local també ha fet controls de vehicles en tots els accessos i eixides de la ciutat, a on han donat positiu huit persones. Per això se’ls ha alçat acta de sanció per Conduir Baix la Influència de Begudes Alcohòliques —CIBAS— i han immobilitzat els seus cotxes. A demés, s’han fet cinc atestats judicials i tres administratius.

 

 

85 festes en domicilis

En les jornades del cap de setmana, els agents policials han hagut d’intervindre en 85 denúncies per festes, sorolls i música en diferents cases per queixes de particulars: 37 la nit del dissabte i 48 la matinada del diumenge, i des de la Policia se sol·licita que es respecten les normes de convivència.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.