La Policia conclou que els ossos trobats a Alzira pertanyen a un home desaparegut en agost

Imatge de la Policia Nacional al lloc del succés

Imatge de la Policia Nacional al lloc on es va produir la troballa | Cedida

 

Els ossos trobats a Alzira la passada setmana correspondrien a un home de nacionalitat ucraïnesa desaparegut el passat mes d’agost. En aquesta direcció apunta la investigació portada a terme per la Policia nacional per esclarir la identitat del cadàver que va ser trobat en els voltants de l’Hospital d’Alzira, a la Ribera Alta.

 

Efectius de la Policia Judicial i del grup d’homicidis de València han arribat a aquesta conclusió en creuar les dades amb els desapareguts a la zona en aquest últim any. Així, a través de l’altura del cadàver i la roba que portava el cos en ser trobat, s’ha pogut definir la identitat de l’home. Tot i això, va a realitzar-se la prova d’ADN per a confirmar oficialment la identitat.

 

L’home portava sis mesos mort, segons l’estat del cos i la roba. Ara la Policia busca la forma de contactar amb la companya sentimental de l’home, que va denunciar la seua desaparició en el mes d’agost. De moment, la investigació dels forenses conclou que l’esquelet no mostra signes de mort violenta, tot i que podria ser que sí que s’hagueren donat lesions, i que els seus efectes no hagueren arribat a deixar marques a l’estructura òssia.

 

Troballa en els voltants de l’Hospital d’Alzira

El passat dimecres, 20 de febrer, el cadàver va ser trobat per un home que recorria els voltants de l’Hospital d’Alzira mentre buscava ferralla. A partir d’aquell moment es va iniciar un operatiu en la zona, en el qual van treballar especialistes de les brigades científiques i d’homicidis, per a tractar de recopilar totes les restes i posteriorment investigar la seua procedència.

 

Els ossos van ser traslladats posteriorment a l’Institut de Medicina Legal de València, per a realitzar l’anàlisi pertinent per a esclarir a qui pertanyien.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.