16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Policia conclou que els ossos trobats a Alzira pertanyen a un home desaparegut en agost

Imatge de la Policia Nacional al lloc del succés

Imatge de la Policia Nacional al lloc on es va produir la troballa | Cedida

 

Els ossos trobats a Alzira la passada setmana correspondrien a un home de nacionalitat ucraïnesa desaparegut el passat mes d’agost. En aquesta direcció apunta la investigació portada a terme per la Policia nacional per esclarir la identitat del cadàver que va ser trobat en els voltants de l’Hospital d’Alzira, a la Ribera Alta.

 

Efectius de la Policia Judicial i del grup d’homicidis de València han arribat a aquesta conclusió en creuar les dades amb els desapareguts a la zona en aquest últim any. Així, a través de l’altura del cadàver i la roba que portava el cos en ser trobat, s’ha pogut definir la identitat de l’home. Tot i això, va a realitzar-se la prova d’ADN per a confirmar oficialment la identitat.

 

L’home portava sis mesos mort, segons l’estat del cos i la roba. Ara la Policia busca la forma de contactar amb la companya sentimental de l’home, que va denunciar la seua desaparició en el mes d’agost. De moment, la investigació dels forenses conclou que l’esquelet no mostra signes de mort violenta, tot i que podria ser que sí que s’hagueren donat lesions, i que els seus efectes no hagueren arribat a deixar marques a l’estructura òssia.

 

Troballa en els voltants de l’Hospital d’Alzira

El passat dimecres, 20 de febrer, el cadàver va ser trobat per un home que recorria els voltants de l’Hospital d’Alzira mentre buscava ferralla. A partir d’aquell moment es va iniciar un operatiu en la zona, en el qual van treballar especialistes de les brigades científiques i d’homicidis, per a tractar de recopilar totes les restes i posteriorment investigar la seua procedència.

 

Els ossos van ser traslladats posteriorment a l’Institut de Medicina Legal de València, per a realitzar l’anàlisi pertinent per a esclarir a qui pertanyien.

Últimes notícies

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.

Pérez Llorca es mostra preocupat després de la filtració de les seues dades personals

Pérez Llorca ha reconegut que part de la seua informació personal s'ha filtrat i ha contactat amb la policia per a conéixer l'abast. Confia que els servicis tècnics aclarisquen l'ocorregut al llarg del dia

Una tractorada i una manifestació agrària recorreran València el dijous contra retallades i acords sense reciprocitat

Una tractorada i una manifestació impulsades per organitzacions agràries recorreran València dijous que ve. Protestaran contra acords sense reciprocitat, retallades de la PAC, burocràcia i polítiques que, al seu juí, posen en risc el camp.