17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La Policia conclou que els ossos trobats a Alzira pertanyen a un home desaparegut en agost

Imatge de la Policia Nacional al lloc del succés

Imatge de la Policia Nacional al lloc on es va produir la troballa | Cedida

 

Els ossos trobats a Alzira la passada setmana correspondrien a un home de nacionalitat ucraïnesa desaparegut el passat mes d’agost. En aquesta direcció apunta la investigació portada a terme per la Policia nacional per esclarir la identitat del cadàver que va ser trobat en els voltants de l’Hospital d’Alzira, a la Ribera Alta.

 

Efectius de la Policia Judicial i del grup d’homicidis de València han arribat a aquesta conclusió en creuar les dades amb els desapareguts a la zona en aquest últim any. Així, a través de l’altura del cadàver i la roba que portava el cos en ser trobat, s’ha pogut definir la identitat de l’home. Tot i això, va a realitzar-se la prova d’ADN per a confirmar oficialment la identitat.

 

L’home portava sis mesos mort, segons l’estat del cos i la roba. Ara la Policia busca la forma de contactar amb la companya sentimental de l’home, que va denunciar la seua desaparició en el mes d’agost. De moment, la investigació dels forenses conclou que l’esquelet no mostra signes de mort violenta, tot i que podria ser que sí que s’hagueren donat lesions, i que els seus efectes no hagueren arribat a deixar marques a l’estructura òssia.

 

Troballa en els voltants de l’Hospital d’Alzira

El passat dimecres, 20 de febrer, el cadàver va ser trobat per un home que recorria els voltants de l’Hospital d’Alzira mentre buscava ferralla. A partir d’aquell moment es va iniciar un operatiu en la zona, en el qual van treballar especialistes de les brigades científiques i d’homicidis, per a tractar de recopilar totes les restes i posteriorment investigar la seua procedència.

 

Els ossos van ser traslladats posteriorment a l’Institut de Medicina Legal de València, per a realitzar l’anàlisi pertinent per a esclarir a qui pertanyien.

Últimes notícies

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.