La Policia conclou que els ossos trobats a Alzira pertanyen a un home desaparegut en agost

Imatge de la Policia Nacional al lloc del succés

Imatge de la Policia Nacional al lloc on es va produir la troballa | Cedida

 

Els ossos trobats a Alzira la passada setmana correspondrien a un home de nacionalitat ucraïnesa desaparegut el passat mes d’agost. En aquesta direcció apunta la investigació portada a terme per la Policia nacional per esclarir la identitat del cadàver que va ser trobat en els voltants de l’Hospital d’Alzira, a la Ribera Alta.

 

Efectius de la Policia Judicial i del grup d’homicidis de València han arribat a aquesta conclusió en creuar les dades amb els desapareguts a la zona en aquest últim any. Així, a través de l’altura del cadàver i la roba que portava el cos en ser trobat, s’ha pogut definir la identitat de l’home. Tot i això, va a realitzar-se la prova d’ADN per a confirmar oficialment la identitat.

 

L’home portava sis mesos mort, segons l’estat del cos i la roba. Ara la Policia busca la forma de contactar amb la companya sentimental de l’home, que va denunciar la seua desaparició en el mes d’agost. De moment, la investigació dels forenses conclou que l’esquelet no mostra signes de mort violenta, tot i que podria ser que sí que s’hagueren donat lesions, i que els seus efectes no hagueren arribat a deixar marques a l’estructura òssia.

 

Troballa en els voltants de l’Hospital d’Alzira

El passat dimecres, 20 de febrer, el cadàver va ser trobat per un home que recorria els voltants de l’Hospital d’Alzira mentre buscava ferralla. A partir d’aquell moment es va iniciar un operatiu en la zona, en el qual van treballar especialistes de les brigades científiques i d’homicidis, per a tractar de recopilar totes les restes i posteriorment investigar la seua procedència.

 

Els ossos van ser traslladats posteriorment a l’Institut de Medicina Legal de València, per a realitzar l’anàlisi pertinent per a esclarir a qui pertanyien.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PP avala el pla de vivenda de Pérez Llorca i l’oposició el titlla d’ocurrència

El PP ha qualificat de potent i nova la proposta de Pérez Llorca per a permetre vivendes en sòl dotacional sense desenrotllar. PSPV i Compromís l'han titllada d'ocurrència i alerten d'una cessió a privats; Vox ha defés liberalitzar sòl.

El València viu la mascletà al balcó de l’Ajuntament amb la sorpresa dels argentins

La plantilla va acudir al balcó municipal per a presenciar el tret 'Masclethor 5.0' de Pirotècnia Alpujarreña; per a diversos jugadors va ser la primera vegada. Els nous fitxatges, especialment els argentins, es van mostrar els més sorpresos.

Dos detinguts a Torrevieja en un cotxe robat del Regne Unit, un ferit en intentar fugir

Dos hòmens han sigut detinguts a Torrevieja en un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. Un es va lesionar en tractar d'escapar durant el trasllat.

Pérez Llorca critica que Renfe deixe els Rodalia a Albal en Falles

El president ha rebutjat que, del 13 al 19 de març i entre les 13 i les 15 hores, els trens només arriben fins a Albal. Ha demanat solucions coordinades que prioritzen la seguretat sense allunyar als viatgers de València.

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.