La Policia conclou que els ossos trobats a Alzira pertanyen a un home desaparegut en agost

Imatge de la Policia Nacional al lloc del succés

Imatge de la Policia Nacional al lloc on es va produir la troballa | Cedida

 

Els ossos trobats a Alzira la passada setmana correspondrien a un home de nacionalitat ucraïnesa desaparegut el passat mes d’agost. En aquesta direcció apunta la investigació portada a terme per la Policia nacional per esclarir la identitat del cadàver que va ser trobat en els voltants de l’Hospital d’Alzira, a la Ribera Alta.

 

Efectius de la Policia Judicial i del grup d’homicidis de València han arribat a aquesta conclusió en creuar les dades amb els desapareguts a la zona en aquest últim any. Així, a través de l’altura del cadàver i la roba que portava el cos en ser trobat, s’ha pogut definir la identitat de l’home. Tot i això, va a realitzar-se la prova d’ADN per a confirmar oficialment la identitat.

 

L’home portava sis mesos mort, segons l’estat del cos i la roba. Ara la Policia busca la forma de contactar amb la companya sentimental de l’home, que va denunciar la seua desaparició en el mes d’agost. De moment, la investigació dels forenses conclou que l’esquelet no mostra signes de mort violenta, tot i que podria ser que sí que s’hagueren donat lesions, i que els seus efectes no hagueren arribat a deixar marques a l’estructura òssia.

 

Troballa en els voltants de l’Hospital d’Alzira

El passat dimecres, 20 de febrer, el cadàver va ser trobat per un home que recorria els voltants de l’Hospital d’Alzira mentre buscava ferralla. A partir d’aquell moment es va iniciar un operatiu en la zona, en el qual van treballar especialistes de les brigades científiques i d’homicidis, per a tractar de recopilar totes les restes i posteriorment investigar la seua procedència.

 

Els ossos van ser traslladats posteriorment a l’Institut de Medicina Legal de València, per a realitzar l’anàlisi pertinent per a esclarir a qui pertanyien.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.