9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un policia condemnat a 18 mesos de presó per posar multes falses a un veí a Castalla

Un policia local de Castalla, a la comarca de l'Alcoià, ha sigut condemnat a 18 mesos de presó acusat de posar almenys 21 multes falses al cotxe d'un veí per a venjar-se d'ell. Segons sembla aquest el va denunciar per suborn i va ser condemnat. El processat després d'un acord de conformitat amb la Fiscalia i els advocats de la defensa, i l'acusació particular s'ha declarat culpable. La Fiscalia demanava 12 anys d'inhabilitació per un delicte de prevaricació i cinc anys de presó per un delicte de falsedat en document oficial però ha rebaixat la petició després de l'acord de conformitat a 18 mesos de presó i una indemnització de 12.000 euros dels quals 11.500 i ja han sigut consignats per l'acusat. La defensa i el fiscal han demanat la suspensió de la condemna perquè l'acusat no entre en presó donat el seu estat de salut, ja que l'acusat ha declarat hui estar penedit dels fets.

  

 

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.