11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La Policia deté un home per agredir a un menor davant de sa mare i la seua germana a València

Un home ha sigut detingut per presumptament agredir a un menor de catorze anys davant de sa mare i la seua germana. Segons ha informat la Policia Local de València, l'home convivia amb la mare del menor i els seus dos fills en comú, el xiquet agredit i la seua germana, fruit d'una relació anterior de la mare. Els fets es van produir ahir, dimarts a les 23.15 hores de la nit, quan una cridada al 092 va alertar d'una possible agressió en un barri de la capital. Els agents van acudir al domicili i es van entrevistar amb la mare del menut que vivia amb l'arrestat des de feia quatre anys. Va declarar als agents que recentment mostrava un comportament violent, que la insultava, trencava mobles i feia gest d'anar a agredir-la. Sobre els fets va indicar que havia sacsat al seu fill de 14 anys al qual no havia agredit mai però sí insultava repetides vegades. El menor es trobava plorant, molt nerviós i tremolós, així com la seua germana menuda. Els altres dos menors, fills en comú de la parella estaven dormint en una habitació contigua. A la mare i al seu fill se'ls va oferir assistència sanitària abans d'emportar-se a l'home detingut.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.