La Policia deté un home per agredir a un menor davant de sa mare i la seua germana a València

Un home ha sigut detingut per presumptament agredir a un menor de catorze anys davant de sa mare i la seua germana. Segons ha informat la Policia Local de València, l'home convivia amb la mare del menor i els seus dos fills en comú, el xiquet agredit i la seua germana, fruit d'una relació anterior de la mare. Els fets es van produir ahir, dimarts a les 23.15 hores de la nit, quan una cridada al 092 va alertar d'una possible agressió en un barri de la capital. Els agents van acudir al domicili i es van entrevistar amb la mare del menut que vivia amb l'arrestat des de feia quatre anys. Va declarar als agents que recentment mostrava un comportament violent, que la insultava, trencava mobles i feia gest d'anar a agredir-la. Sobre els fets va indicar que havia sacsat al seu fill de 14 anys al qual no havia agredit mai però sí insultava repetides vegades. El menor es trobava plorant, molt nerviós i tremolós, així com la seua germana menuda. Els altres dos menors, fills en comú de la parella estaven dormint en una habitació contigua. A la mare i al seu fill se'ls va oferir assistència sanitària abans d'emportar-se a l'home detingut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.