Un home ha sigut detingut per presumptament agredir a un menor de catorze anys davant de sa mare i la seua germana. Segons ha informat la Policia Local de València, l'home convivia amb la mare del menor i els seus dos fills en comú, el xiquet agredit i la seua germana, fruit d'una relació anterior de la mare. Els fets es van produir ahir, dimarts a les 23.15 hores de la nit, quan una cridada al 092 va alertar d'una possible agressió en un barri de la capital. Els agents van acudir al domicili i es van entrevistar amb la mare del menut que vivia amb l'arrestat des de feia quatre anys. Va declarar als agents que recentment mostrava un comportament violent, que la insultava, trencava mobles i feia gest d'anar a agredir-la. Sobre els fets va indicar que havia sacsat al seu fill de 14 anys al qual no havia agredit mai però sí insultava repetides vegades. El menor es trobava plorant, molt nerviós i tremolós, així com la seua germana menuda. Els altres dos menors, fills en comú de la parella estaven dormint en una habitació contigua. A la mare i al seu fill se'ls va oferir assistència sanitària abans d'emportar-se a l'home detingut.
Últimes notícies
Successos
Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats
La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.
Oratge
Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus
Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.
Medi ambient
Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II
La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.
Economia
La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions
La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.
Medi ambient
La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs
La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.
Cultura
PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt
PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.
Comunitat Valenciana
125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero
Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.
Successos
Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera
El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.



