Un home ha sigut detingut per presumptament agredir a un menor de catorze anys davant de sa mare i la seua germana. Segons ha informat la Policia Local de València, l'home convivia amb la mare del menor i els seus dos fills en comú, el xiquet agredit i la seua germana, fruit d'una relació anterior de la mare. Els fets es van produir ahir, dimarts a les 23.15 hores de la nit, quan una cridada al 092 va alertar d'una possible agressió en un barri de la capital. Els agents van acudir al domicili i es van entrevistar amb la mare del menut que vivia amb l'arrestat des de feia quatre anys. Va declarar als agents que recentment mostrava un comportament violent, que la insultava, trencava mobles i feia gest d'anar a agredir-la. Sobre els fets va indicar que havia sacsat al seu fill de 14 anys al qual no havia agredit mai però sí insultava repetides vegades. El menor es trobava plorant, molt nerviós i tremolós, així com la seua germana menuda. Els altres dos menors, fills en comú de la parella estaven dormint en una habitació contigua. A la mare i al seu fill se'ls va oferir assistència sanitària abans d'emportar-se a l'home detingut.
Últimes notícies
Política
Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció
Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.
Salut
Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi
Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.
Social
L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista
L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.
Economia
La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides
L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.
Successos
Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet
Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.
Espanya
Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat
La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.
Successos
Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi
L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.
Salut
Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat
Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.






