La Policia deté un home per agredir a un menor davant de sa mare i la seua germana a València

Un home ha sigut detingut per presumptament agredir a un menor de catorze anys davant de sa mare i la seua germana. Segons ha informat la Policia Local de València, l'home convivia amb la mare del menor i els seus dos fills en comú, el xiquet agredit i la seua germana, fruit d'una relació anterior de la mare. Els fets es van produir ahir, dimarts a les 23.15 hores de la nit, quan una cridada al 092 va alertar d'una possible agressió en un barri de la capital. Els agents van acudir al domicili i es van entrevistar amb la mare del menut que vivia amb l'arrestat des de feia quatre anys. Va declarar als agents que recentment mostrava un comportament violent, que la insultava, trencava mobles i feia gest d'anar a agredir-la. Sobre els fets va indicar que havia sacsat al seu fill de 14 anys al qual no havia agredit mai però sí insultava repetides vegades. El menor es trobava plorant, molt nerviós i tremolós, així com la seua germana menuda. Els altres dos menors, fills en comú de la parella estaven dormint en una habitació contigua. A la mare i al seu fill se'ls va oferir assistència sanitària abans d'emportar-se a l'home detingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.