La Policia dissol una altra baralla amb 100 adolescents en un parc de Paterna

 

Organitzar una batalla campal entre dos grups, gravar-ho i pujar el millor vídeo possible a Instagram per a conseguir el màxim número de ‘m’agrada’, és la nova moda present en molts punts d’Espanya.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta moda s’ha instal·lat en la capital del Túria i la seua àrea metropolitana en els últims mesos. L’últim intent, perquè el va frustrar la Policia Nacional, es va produir este dissabte en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Tal com pareix, un centenar d’adolescents, d’entre 15 i 17 anys, va acudir a la convocatòria d’una baralla multitudinària de dos grups organitzada a través d’Instagram.

 

Identificaren a un centenar de xiquets

No obstant això, les autoritats van poder conèixer amb antelació esta activitat i ràpidament van posar en marxa un dispositiu especial, amb agents especialitzats en ordre públic de la unitat de prevenció i resposta (UPR), a demés de Policia Local i vigilants de Metrovalencia, que van evitar la quedada massiva.

 

En el dispositiu, els agents van identificar a un centenar de xiquets de 15 a 17 anys, procedents de municipis de Cheste, Manises o Tavernes Blanques, arribats en grups de huit o deu xavals.

 

Confiscades dos navalles i estupefaents

Tots els participants van arribar entre les 16.30 i les 17.00 hores d’este dissabte -la baralla estava convocada a les cinc de la vesprada-. En vore’ls arribar, els policies van instar als menors a donar-se la volta i tornar als seus punts d’origen. D’esta manera, la baralla multitudinària mai va arribar a celebrar-se.

 

A demés d’identificar-los, els agents van sancionar a uns quants d’ells, tant per infracció al decret autonòmic de mesures anticovid -per no portar mascareta o no fer un ús adequat d’ella- com per la llei de Seguretat Ciutadana a aquells als que se’ls va intervenir alguna arma prohibida. Dos persones portaven una navalla i altres algun tipus d’estupefaent, com marihuana.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.