La Policia dissol una altra baralla amb 100 adolescents en un parc de Paterna

 

Organitzar una batalla campal entre dos grups, gravar-ho i pujar el millor vídeo possible a Instagram per a conseguir el màxim número de ‘m’agrada’, és la nova moda present en molts punts d’Espanya.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta moda s’ha instal·lat en la capital del Túria i la seua àrea metropolitana en els últims mesos. L’últim intent, perquè el va frustrar la Policia Nacional, es va produir este dissabte en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Tal com pareix, un centenar d’adolescents, d’entre 15 i 17 anys, va acudir a la convocatòria d’una baralla multitudinària de dos grups organitzada a través d’Instagram.

 

Identificaren a un centenar de xiquets

No obstant això, les autoritats van poder conèixer amb antelació esta activitat i ràpidament van posar en marxa un dispositiu especial, amb agents especialitzats en ordre públic de la unitat de prevenció i resposta (UPR), a demés de Policia Local i vigilants de Metrovalencia, que van evitar la quedada massiva.

 

En el dispositiu, els agents van identificar a un centenar de xiquets de 15 a 17 anys, procedents de municipis de Cheste, Manises o Tavernes Blanques, arribats en grups de huit o deu xavals.

 

Confiscades dos navalles i estupefaents

Tots els participants van arribar entre les 16.30 i les 17.00 hores d’este dissabte -la baralla estava convocada a les cinc de la vesprada-. En vore’ls arribar, els policies van instar als menors a donar-se la volta i tornar als seus punts d’origen. D’esta manera, la baralla multitudinària mai va arribar a celebrar-se.

 

A demés d’identificar-los, els agents van sancionar a uns quants d’ells, tant per infracció al decret autonòmic de mesures anticovid -per no portar mascareta o no fer un ús adequat d’ella- com per la llei de Seguretat Ciutadana a aquells als que se’ls va intervenir alguna arma prohibida. Dos persones portaven una navalla i altres algun tipus d’estupefaent, com marihuana.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.