La Policia dissol una altra baralla amb 100 adolescents en un parc de Paterna

 

Organitzar una batalla campal entre dos grups, gravar-ho i pujar el millor vídeo possible a Instagram per a conseguir el màxim número de ‘m’agrada’, és la nova moda present en molts punts d’Espanya.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta moda s’ha instal·lat en la capital del Túria i la seua àrea metropolitana en els últims mesos. L’últim intent, perquè el va frustrar la Policia Nacional, es va produir este dissabte en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Tal com pareix, un centenar d’adolescents, d’entre 15 i 17 anys, va acudir a la convocatòria d’una baralla multitudinària de dos grups organitzada a través d’Instagram.

 

Identificaren a un centenar de xiquets

No obstant això, les autoritats van poder conèixer amb antelació esta activitat i ràpidament van posar en marxa un dispositiu especial, amb agents especialitzats en ordre públic de la unitat de prevenció i resposta (UPR), a demés de Policia Local i vigilants de Metrovalencia, que van evitar la quedada massiva.

 

En el dispositiu, els agents van identificar a un centenar de xiquets de 15 a 17 anys, procedents de municipis de Cheste, Manises o Tavernes Blanques, arribats en grups de huit o deu xavals.

 

Confiscades dos navalles i estupefaents

Tots els participants van arribar entre les 16.30 i les 17.00 hores d’este dissabte -la baralla estava convocada a les cinc de la vesprada-. En vore’ls arribar, els policies van instar als menors a donar-se la volta i tornar als seus punts d’origen. D’esta manera, la baralla multitudinària mai va arribar a celebrar-se.

 

A demés d’identificar-los, els agents van sancionar a uns quants d’ells, tant per infracció al decret autonòmic de mesures anticovid -per no portar mascareta o no fer un ús adequat d’ella- com per la llei de Seguretat Ciutadana a aquells als que se’ls va intervenir alguna arma prohibida. Dos persones portaven una navalla i altres algun tipus d’estupefaent, com marihuana.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.