La Policia dissol una altra baralla amb 100 adolescents en un parc de Paterna

 

Organitzar una batalla campal entre dos grups, gravar-ho i pujar el millor vídeo possible a Instagram per a conseguir el màxim número de ‘m’agrada’, és la nova moda present en molts punts d’Espanya.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, esta moda s’ha instal·lat en la capital del Túria i la seua àrea metropolitana en els últims mesos. L’últim intent, perquè el va frustrar la Policia Nacional, es va produir este dissabte en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Tal com pareix, un centenar d’adolescents, d’entre 15 i 17 anys, va acudir a la convocatòria d’una baralla multitudinària de dos grups organitzada a través d’Instagram.

 

Identificaren a un centenar de xiquets

No obstant això, les autoritats van poder conèixer amb antelació esta activitat i ràpidament van posar en marxa un dispositiu especial, amb agents especialitzats en ordre públic de la unitat de prevenció i resposta (UPR), a demés de Policia Local i vigilants de Metrovalencia, que van evitar la quedada massiva.

 

En el dispositiu, els agents van identificar a un centenar de xiquets de 15 a 17 anys, procedents de municipis de Cheste, Manises o Tavernes Blanques, arribats en grups de huit o deu xavals.

 

Confiscades dos navalles i estupefaents

Tots els participants van arribar entre les 16.30 i les 17.00 hores d’este dissabte -la baralla estava convocada a les cinc de la vesprada-. En vore’ls arribar, els policies van instar als menors a donar-se la volta i tornar als seus punts d’origen. D’esta manera, la baralla multitudinària mai va arribar a celebrar-se.

 

A demés d’identificar-los, els agents van sancionar a uns quants d’ells, tant per infracció al decret autonòmic de mesures anticovid -per no portar mascareta o no fer un ús adequat d’ella- com per la llei de Seguretat Ciutadana a aquells als que se’ls va intervenir alguna arma prohibida. Dos persones portaven una navalla i altres algun tipus d’estupefaent, com marihuana.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.