La Policia Local d’Elda salva la vida d’un home que anava a tirar-se d’un pont

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha pogut salvar la vida d’un home, de 41 anys, que anava a tirar-se del pont de la Llibertat. 

 

Segons explica ‘Información’, alguns conductors que el vegeren en el lloc alertaren a diferents patrulles d’agents. El suïcida es trobava en la part de fora del pont, mentres cridava mostrant una actitud de desesperació.

 

L’home no volia parlar amb els agents, però va demanar la presència del pastor de l’església evangèlica a la que pertany per a confessar-se abans de morir. Però a l’arribada d’este, també es va negar a parlar i estava molt alterat.

 

En arrimar-se el pastor i de forma ràpida, els agents van conseguir subjectar-lo des de fora i posar-lo fora de perill, encara que va oferir alguna resistència. Altres policies van agarrar als seus companys, estirant d’ells i van conseguir salvar la vida de l’home, que va ser traslladat a la Unitat de Psiquiatria de l’Hospital General Universitari d’Elda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.

Lafuente alerta que la polarització política bloqueja l’avanç de la societat

El president de la CEV, Vicente Lafuente, advertix que la polarització política frena acords clau per a l'economia i reclama diàleg, cessions i grans pactes d'Estat.

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.