10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

La Policia Local d’Elda salva la vida d’un home que anava a tirar-se d’un pont

 

Este dilluns, cap a les 22.00 hores, la Policia Local d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha pogut salvar la vida d’un home, de 41 anys, que anava a tirar-se del pont de la Llibertat. 

 

Segons explica ‘Información’, alguns conductors que el vegeren en el lloc alertaren a diferents patrulles d’agents. El suïcida es trobava en la part de fora del pont, mentres cridava mostrant una actitud de desesperació.

 

L’home no volia parlar amb els agents, però va demanar la presència del pastor de l’església evangèlica a la que pertany per a confessar-se abans de morir. Però a l’arribada d’este, també es va negar a parlar i estava molt alterat.

 

En arrimar-se el pastor i de forma ràpida, els agents van conseguir subjectar-lo des de fora i posar-lo fora de perill, encara que va oferir alguna resistència. Altres policies van agarrar als seus companys, estirant d’ells i van conseguir salvar la vida de l’home, que va ser traslladat a la Unitat de Psiquiatria de l’Hospital General Universitari d’Elda.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.