15 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

La Policia evita una nova baralla multitudinària de jóvens que s’havien citat en Paiporta

 

Les Policies Locals de Benetússer i Paiporta, dos localitats de la comarca de l’Horta (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil, han conseguit evitar este diumenge per la vesprada una nova baralla multitudinària de jóvens que, en esta ocasió, s’havien citat a través de xarxes socials en el polígon de l’última d’estes localitats.

 

Les forces de seguretat han conseguit interceptar a participants, la majoria menors d’entre 14 i 17 anys i procedents de diferents municipis, fins i tot d’alguns tancats perimetralment en cap de setmana com València i Torrent.  Segons ha informat l’Ajuntament de Benetússer en un comunicat, les forces de seguretat han dispersat a desenes de jóvens procedents de diferents localitats que havien quedat per a participar en una baralla multitudinària en el polígon de Paiporta.

 

Alertats per un pare, policies locals de la demarcació i la Guàrdia Civil han activat un protocol de vigilància per a fer front a una reunió en la que tenien previst participar unes 200 persones, segons el consistori. Els adolescents, organitzats a través de xarxes socials com Instagram i Tik-Tok, han començat a arribat a partir de les 15.00 hores en xicotets grups procedents de localitats com València, Silla, Torrent o Paterna a través del tren de Rodalia i del metre, tot i el tancament perimetral que pesa sobre alguns d’aquests municipis per la pandèmia.

 

Han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre

En el procés de neutralització de la reunió, les forces de seguretat han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre, que els diferenciava per bàndols. Entre els jóvens interceptats es troben, majoritàriament, menors d’entre 14 a 17 anys.

 

En este sentit, s’elevarà un informe a la Mancomunitat de l’Horta Sud per a fomentar la cooperació entre les forces de seguretat «a l’hora de fer front a una creixent escalada de violència entre uns certs grups de jóvens». Anteriorment, es va haver d’intervindre en baralles organitzades en l’Eliana, Paterna o Mislata.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.