La Policia evita una nova baralla multitudinària de jóvens que s’havien citat en Paiporta

 

Les Policies Locals de Benetússer i Paiporta, dos localitats de la comarca de l’Horta (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil, han conseguit evitar este diumenge per la vesprada una nova baralla multitudinària de jóvens que, en esta ocasió, s’havien citat a través de xarxes socials en el polígon de l’última d’estes localitats.

 

Les forces de seguretat han conseguit interceptar a participants, la majoria menors d’entre 14 i 17 anys i procedents de diferents municipis, fins i tot d’alguns tancats perimetralment en cap de setmana com València i Torrent.  Segons ha informat l’Ajuntament de Benetússer en un comunicat, les forces de seguretat han dispersat a desenes de jóvens procedents de diferents localitats que havien quedat per a participar en una baralla multitudinària en el polígon de Paiporta.

 

Alertats per un pare, policies locals de la demarcació i la Guàrdia Civil han activat un protocol de vigilància per a fer front a una reunió en la que tenien previst participar unes 200 persones, segons el consistori. Els adolescents, organitzats a través de xarxes socials com Instagram i Tik-Tok, han començat a arribat a partir de les 15.00 hores en xicotets grups procedents de localitats com València, Silla, Torrent o Paterna a través del tren de Rodalia i del metre, tot i el tancament perimetral que pesa sobre alguns d’aquests municipis per la pandèmia.

 

Han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre

En el procés de neutralització de la reunió, les forces de seguretat han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre, que els diferenciava per bàndols. Entre els jóvens interceptats es troben, majoritàriament, menors d’entre 14 a 17 anys.

 

En este sentit, s’elevarà un informe a la Mancomunitat de l’Horta Sud per a fomentar la cooperació entre les forces de seguretat «a l’hora de fer front a una creixent escalada de violència entre uns certs grups de jóvens». Anteriorment, es va haver d’intervindre en baralles organitzades en l’Eliana, Paterna o Mislata.

Últimes notícies

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.

Nou detinguts a València i Saragossa per un entramat de tràfic amb 11 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha desarticulat una presumpta organització de tràfic de cocaïna entre València i Saragossa, amb nou detinguts i més d’11 quilos de droga intervinguts.