La Policia evita una nova baralla multitudinària de jóvens que s’havien citat en Paiporta

 

Les Policies Locals de Benetússer i Paiporta, dos localitats de la comarca de l’Horta (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil, han conseguit evitar este diumenge per la vesprada una nova baralla multitudinària de jóvens que, en esta ocasió, s’havien citat a través de xarxes socials en el polígon de l’última d’estes localitats.

 

Les forces de seguretat han conseguit interceptar a participants, la majoria menors d’entre 14 i 17 anys i procedents de diferents municipis, fins i tot d’alguns tancats perimetralment en cap de setmana com València i Torrent.  Segons ha informat l’Ajuntament de Benetússer en un comunicat, les forces de seguretat han dispersat a desenes de jóvens procedents de diferents localitats que havien quedat per a participar en una baralla multitudinària en el polígon de Paiporta.

 

Alertats per un pare, policies locals de la demarcació i la Guàrdia Civil han activat un protocol de vigilància per a fer front a una reunió en la que tenien previst participar unes 200 persones, segons el consistori. Els adolescents, organitzats a través de xarxes socials com Instagram i Tik-Tok, han començat a arribat a partir de les 15.00 hores en xicotets grups procedents de localitats com València, Silla, Torrent o Paterna a través del tren de Rodalia i del metre, tot i el tancament perimetral que pesa sobre alguns d’aquests municipis per la pandèmia.

 

Han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre

En el procés de neutralització de la reunió, les forces de seguretat han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre, que els diferenciava per bàndols. Entre els jóvens interceptats es troben, majoritàriament, menors d’entre 14 a 17 anys.

 

En este sentit, s’elevarà un informe a la Mancomunitat de l’Horta Sud per a fomentar la cooperació entre les forces de seguretat «a l’hora de fer front a una creixent escalada de violència entre uns certs grups de jóvens». Anteriorment, es va haver d’intervindre en baralles organitzades en l’Eliana, Paterna o Mislata.

Anuncios

Últimes notícies

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.