La Policia evita una nova baralla multitudinària de jóvens que s’havien citat en Paiporta

 

Les Policies Locals de Benetússer i Paiporta, dos localitats de la comarca de l’Horta (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil, han conseguit evitar este diumenge per la vesprada una nova baralla multitudinària de jóvens que, en esta ocasió, s’havien citat a través de xarxes socials en el polígon de l’última d’estes localitats.

 

Les forces de seguretat han conseguit interceptar a participants, la majoria menors d’entre 14 i 17 anys i procedents de diferents municipis, fins i tot d’alguns tancats perimetralment en cap de setmana com València i Torrent.  Segons ha informat l’Ajuntament de Benetússer en un comunicat, les forces de seguretat han dispersat a desenes de jóvens procedents de diferents localitats que havien quedat per a participar en una baralla multitudinària en el polígon de Paiporta.

 

Alertats per un pare, policies locals de la demarcació i la Guàrdia Civil han activat un protocol de vigilància per a fer front a una reunió en la que tenien previst participar unes 200 persones, segons el consistori. Els adolescents, organitzats a través de xarxes socials com Instagram i Tik-Tok, han començat a arribat a partir de les 15.00 hores en xicotets grups procedents de localitats com València, Silla, Torrent o Paterna a través del tren de Rodalia i del metre, tot i el tancament perimetral que pesa sobre alguns d’aquests municipis per la pandèmia.

 

Han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre

En el procés de neutralització de la reunió, les forces de seguretat han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre, que els diferenciava per bàndols. Entre els jóvens interceptats es troben, majoritàriament, menors d’entre 14 a 17 anys.

 

En este sentit, s’elevarà un informe a la Mancomunitat de l’Horta Sud per a fomentar la cooperació entre les forces de seguretat «a l’hora de fer front a una creixent escalada de violència entre uns certs grups de jóvens». Anteriorment, es va haver d’intervindre en baralles organitzades en l’Eliana, Paterna o Mislata.

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU