La Policia evita una nova baralla multitudinària de jóvens que s’havien citat en Paiporta

 

Les Policies Locals de Benetússer i Paiporta, dos localitats de la comarca de l’Horta (València), juntament amb efectius de la Guàrdia Civil, han conseguit evitar este diumenge per la vesprada una nova baralla multitudinària de jóvens que, en esta ocasió, s’havien citat a través de xarxes socials en el polígon de l’última d’estes localitats.

 

Les forces de seguretat han conseguit interceptar a participants, la majoria menors d’entre 14 i 17 anys i procedents de diferents municipis, fins i tot d’alguns tancats perimetralment en cap de setmana com València i Torrent.  Segons ha informat l’Ajuntament de Benetússer en un comunicat, les forces de seguretat han dispersat a desenes de jóvens procedents de diferents localitats que havien quedat per a participar en una baralla multitudinària en el polígon de Paiporta.

 

Alertats per un pare, policies locals de la demarcació i la Guàrdia Civil han activat un protocol de vigilància per a fer front a una reunió en la que tenien previst participar unes 200 persones, segons el consistori. Els adolescents, organitzats a través de xarxes socials com Instagram i Tik-Tok, han començat a arribat a partir de les 15.00 hores en xicotets grups procedents de localitats com València, Silla, Torrent o Paterna a través del tren de Rodalia i del metre, tot i el tancament perimetral que pesa sobre alguns d’aquests municipis per la pandèmia.

 

Han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre

En el procés de neutralització de la reunió, les forces de seguretat han identificat als participants per la vestimenta, en roig o negre, que els diferenciava per bàndols. Entre els jóvens interceptats es troben, majoritàriament, menors d’entre 14 a 17 anys.

 

En este sentit, s’elevarà un informe a la Mancomunitat de l’Horta Sud per a fomentar la cooperació entre les forces de seguretat «a l’hora de fer front a una creixent escalada de violència entre uns certs grups de jóvens». Anteriorment, es va haver d’intervindre en baralles organitzades en l’Eliana, Paterna o Mislata.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.