La Policia Foral alerta que és delicte segons el Codi Penal difondre imatges de la violació de ‘La Manada’

 

La Policia Foral ha alertat de la «difusió massiva», a través de les xarxes socials, de fotogrames de la suposada violació grupal ocorreguda pel grup conegut com La Manada durant els sanfermines de 2016, la qual cosa constitueix un delicte contra la intimitat. A través del seu compte de Twitter, la Policia Foral es fa ressò de la divulgació de les citades imatges i adverteix als qui les difonen que «adquireixen responsabilitat penal per delicte contra la intimitat, arreplegat l'article 197.7 del Codi Penal».

Eixes imatges podrien haver sigut extretes del sumari del cas jutjat en l'Audiència Provincial de Navarra el passat mes de novembre, en el qual cinc joves sevillans han sigut jutjats per la suposada violació en grup d'una jove madrilenya en un portal de la capital durant les festes de San Fermín. 

 

Els fets van ser gravats pels acusats en uns vídeos que van ser visionats durant el judici celebrat a porta tancada, excepte en les dos últimes sessions, corresponents a les conclusions, que van ser obertes al públic.

Una de les sessions a porta tancada es va dedicar a analitzar set vídeos en total amb una durada global de 96 segons, a més de dos fotografies. El cas es troba a l'espera que es dicte sentència.

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.