Un jutjat decreta ordre d’allunyament i privació d’armes al Policia Nacional detingut en Paiporta

L’agent detingut havia amenaçat a la dona amb una pistola   | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 15.00 hores. El jutjat ha fixat una ordre d’allunyament i privació del dret de portar armes a l’agent de Policia Nacional detingut este dimecres en Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud.  L’home ha sigut detingut, presumptament, per amenaçar i lesionar a la seua parella, segons han informat fonts de l’Ajuntament de Paiporta. A més, al tractar-se d’un membre de la Policia Nacional, s’ha iniciat un procediment intern administratiu contra el suposat agressor.

 

Segons han informat fonts coneixedores del cas, el detingut hauria apuntat amb una arma de foc a la seua parella en un incident que va tindre lloc cap a les 12.20 hores d’este dimarts passat en un domicili del carrer d’Eslovènia del citat municipi.

 

El desplegament de mitjans posat en marxa per la Guàrdia Civil per a la detenció de l’agent de Policia Nacional, que presumptament estava armat, va cridar l’atenció dels veïns de la localitat. Les diligències policials per estos fets han sigut remeses als jutjats de Torrent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.