Un jutjat decreta ordre d’allunyament i privació d’armes al Policia Nacional detingut en Paiporta

L’agent detingut havia amenaçat a la dona amb una pistola   | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 15.00 hores. El jutjat ha fixat una ordre d’allunyament i privació del dret de portar armes a l’agent de Policia Nacional detingut este dimecres en Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud.  L’home ha sigut detingut, presumptament, per amenaçar i lesionar a la seua parella, segons han informat fonts de l’Ajuntament de Paiporta. A més, al tractar-se d’un membre de la Policia Nacional, s’ha iniciat un procediment intern administratiu contra el suposat agressor.

 

Segons han informat fonts coneixedores del cas, el detingut hauria apuntat amb una arma de foc a la seua parella en un incident que va tindre lloc cap a les 12.20 hores d’este dimarts passat en un domicili del carrer d’Eslovènia del citat municipi.

 

El desplegament de mitjans posat en marxa per la Guàrdia Civil per a la detenció de l’agent de Policia Nacional, que presumptament estava armat, va cridar l’atenció dels veïns de la localitat. Les diligències policials per estos fets han sigut remeses als jutjats de Torrent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.