18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Un jutjat decreta ordre d’allunyament i privació d’armes al Policia Nacional detingut en Paiporta

L’agent detingut havia amenaçat a la dona amb una pistola   | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 15.00 hores. El jutjat ha fixat una ordre d’allunyament i privació del dret de portar armes a l’agent de Policia Nacional detingut este dimecres en Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud.  L’home ha sigut detingut, presumptament, per amenaçar i lesionar a la seua parella, segons han informat fonts de l’Ajuntament de Paiporta. A més, al tractar-se d’un membre de la Policia Nacional, s’ha iniciat un procediment intern administratiu contra el suposat agressor.

 

Segons han informat fonts coneixedores del cas, el detingut hauria apuntat amb una arma de foc a la seua parella en un incident que va tindre lloc cap a les 12.20 hores d’este dimarts passat en un domicili del carrer d’Eslovènia del citat municipi.

 

El desplegament de mitjans posat en marxa per la Guàrdia Civil per a la detenció de l’agent de Policia Nacional, que presumptament estava armat, va cridar l’atenció dels veïns de la localitat. Les diligències policials per estos fets han sigut remeses als jutjats de Torrent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Felip VI apel·la a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El monarca ha defés la cooperació i la dimensió europea per a enfortir el sistema científic i tecnològic, en un acte dels Premis Rei Jaume I.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt de la resignació i la paràlisi

El rei ha defés que la universitat sosté el pensament crític i la conversa pública, claus per a la democràcia i el progrés. L'acte ha obert el curs 2025/2026 a la Universitat de València, en el seu 525 aniversari.

Un mort i una ferida després de xocar un cotxe contra una paret en el centre de València

Un home de 88 anys ha mort i una dona de 81 ha resultat ferida després que un cotxe haja col·lidit contra una paret al carrer Palau. El CICU ha coordinat la resposta després de l'avís rebut a les 11.00.

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes en els Premis Rei Jaume I

Catalá ha reivindicat la ciència i la coordinació institucional per a minimitzar els danys de futures catàstrofes en la 37a edició dels Premis Rei Jaume I. Boluda ha demanat baixar la crispació, un Pacte per la Ciència i major compromís empresarial.

Condemnada a 6 anys per intentar matar al seu bebé en calar foc al bressol

L'Audiència Provincial ha condemnat a una dona a 6 anys de presó per incendi en concurs amb assassinat en grau de temptativa després de calar foc al bressol de la seua filla de quatre mesos. La pena incorpora prohibició d'acostament durant deu anys i és recurrible.

Els premiats Rei Jaume I han reivindicat transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent, en nom dels guardonats, ha defés una mirada integradora per a afrontar els grans desafiaments i ha demanat apostar per la ciència. La cerimònia s'ha celebrat en la Llotja de València, presidida per Felip VI.

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.