Guàrdia Civil pega a una dona perquè els seus fills s’havien barallat en Castelló

Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil | Agències

 

Esta setmana passada, en una plaça de Castelló, en la comarca de la Plana Alta, una dona ha patit una agressió, presumptament, a mans d’un Guàrdia Civil fora de servici. Segons ha relatat la víctima, que ha denunciat a l’agent, tot va començar amb una discussió entre els xiquets dels dos implicats i va acabar amb un colp molt fort en la cara de la dona, que va perdre l’equilibri.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, esta setmana passada s’ha produït una agressió per part d’un agent de la Guàrdia Civil a una dona en una plaça del carrer d’Onda de la capital de la Plana Alta. Segons pareix, els xiquets dels dos afectats estaven jugant en un parc infantil, ja que són companys de classe. En un moment determinat, la filla de la víctima se li va acostar i li va dir que un xiquet li havia pegat.

 

Quan la mare va sentir la queixa, es va acostar al xiquet que suposadament li havia pegat i li va reprotxar el que havia fet. En sentir-ho, el xiquet li va contestar orgullós que ell feia «el que li donava la gana». Davant d’eixa resposta, la dona li va dir que «què li pareixerà a ton pare eixa contestació». I, en eixe moment, l’agent fora de servici i de mitjana edat se li va acostar a la dona i, sense dir-li res, li va pegar un colp fort a la cara.

 

Després d’eixa agressió, la víctima se’n va anar del lloc amb por per si patia una agressió pitjor i va acudir a un centre sanitari. Segons l’informe mèdic, la víctima tenia un eritema en la zona cervical i l’orella esquerra. Tot seguit, va acudir a una comissaria de la Policia Nacional i va presentar una denúncia per l’agressió que havia patit. Ara per ara, els agents han d’investigar els fets per si s’imputa alguna classe de delicte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.