Guàrdia Civil pega a una dona perquè els seus fills s’havien barallat en Castelló

Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil | Agències

 

Esta setmana passada, en una plaça de Castelló, en la comarca de la Plana Alta, una dona ha patit una agressió, presumptament, a mans d’un Guàrdia Civil fora de servici. Segons ha relatat la víctima, que ha denunciat a l’agent, tot va començar amb una discussió entre els xiquets dels dos implicats i va acabar amb un colp molt fort en la cara de la dona, que va perdre l’equilibri.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, esta setmana passada s’ha produït una agressió per part d’un agent de la Guàrdia Civil a una dona en una plaça del carrer d’Onda de la capital de la Plana Alta. Segons pareix, els xiquets dels dos afectats estaven jugant en un parc infantil, ja que són companys de classe. En un moment determinat, la filla de la víctima se li va acostar i li va dir que un xiquet li havia pegat.

 

Quan la mare va sentir la queixa, es va acostar al xiquet que suposadament li havia pegat i li va reprotxar el que havia fet. En sentir-ho, el xiquet li va contestar orgullós que ell feia «el que li donava la gana». Davant d’eixa resposta, la dona li va dir que «què li pareixerà a ton pare eixa contestació». I, en eixe moment, l’agent fora de servici i de mitjana edat se li va acostar a la dona i, sense dir-li res, li va pegar un colp fort a la cara.

 

Després d’eixa agressió, la víctima se’n va anar del lloc amb por per si patia una agressió pitjor i va acudir a un centre sanitari. Segons l’informe mèdic, la víctima tenia un eritema en la zona cervical i l’orella esquerra. Tot seguit, va acudir a una comissaria de la Policia Nacional i va presentar una denúncia per l’agressió que havia patit. Ara per ara, els agents han d’investigar els fets per si s’imputa alguna classe de delicte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.