Guàrdia Civil pega a una dona perquè els seus fills s’havien barallat en Castelló

Guàrdia Civil

Un agent de la Guàrdia Civil | Agències

 

Esta setmana passada, en una plaça de Castelló, en la comarca de la Plana Alta, una dona ha patit una agressió, presumptament, a mans d’un Guàrdia Civil fora de servici. Segons ha relatat la víctima, que ha denunciat a l’agent, tot va començar amb una discussió entre els xiquets dels dos implicats i va acabar amb un colp molt fort en la cara de la dona, que va perdre l’equilibri.

 

Segons avança ‘Mediterráneo’, esta setmana passada s’ha produït una agressió per part d’un agent de la Guàrdia Civil a una dona en una plaça del carrer d’Onda de la capital de la Plana Alta. Segons pareix, els xiquets dels dos afectats estaven jugant en un parc infantil, ja que són companys de classe. En un moment determinat, la filla de la víctima se li va acostar i li va dir que un xiquet li havia pegat.

 

Quan la mare va sentir la queixa, es va acostar al xiquet que suposadament li havia pegat i li va reprotxar el que havia fet. En sentir-ho, el xiquet li va contestar orgullós que ell feia «el que li donava la gana». Davant d’eixa resposta, la dona li va dir que «què li pareixerà a ton pare eixa contestació». I, en eixe moment, l’agent fora de servici i de mitjana edat se li va acostar a la dona i, sense dir-li res, li va pegar un colp fort a la cara.

 

Després d’eixa agressió, la víctima se’n va anar del lloc amb por per si patia una agressió pitjor i va acudir a un centre sanitari. Segons l’informe mèdic, la víctima tenia un eritema en la zona cervical i l’orella esquerra. Tot seguit, va acudir a una comissaria de la Policia Nacional i va presentar una denúncia per l’agressió que havia patit. Ara per ara, els agents han d’investigar els fets per si s’imputa alguna classe de delicte.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.