La Policia interposa 15 sancions en un kebab d’Alacant per incomplir la normativa

 

Agents de la Policia Nacional han interposat 15 sancions en un local de kebab d’Alacant al que van accedir després de comprovar l’existència de «multitud» de persones en el seu interior, en número superior a l’aforament establit. A  demés, no es respectava la distància de seguretat entre taules i els clients no portaven mascaretes, amb el que s’incomplia «de manera flagrant» la normativa enfront del coronavirus.

 

Els agents, seguint amb l’aplicació de la normativa establida en relació a les mesures sanitàries pel Covid-19, han intensificat els controls en locals tant d’oci nocturn com d’hostaleria, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

La Policia ha reforçat la presència policial en les zones d’oci de la ciutat, amb la finalitat de controlar que els establiments tant d’oci nocturn com d’hostaleria estiguen implicats en què la normativa establida s’estiga exercint de manera correcta i efectiva.

 

En este cas, agents de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana van observar un restaurant de menjar turc amb multitud de persones en el seu interior. En una inspecció del local van alçar un total de 15 actes de sanció als clients que allí es trobaven per no portar mascareta ni respectar la distància de seguretat a l’interior de l’establiment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.