La Policia intervé en una casa de cites en Alacant a on hi hauria dones contagiades de coronavirus

 

Agents de la Policia Nacional han intervingut en una casa de cites en Alacant en la que es trobaven dones treballant que, pel que pareix, estaven contagiades de coronavirus. Els agents han tingut coneixement dels fets gràcies a la col·laboració ciutadana.

 

Després d’esclarir la situació, tot i que les implicades negaren estar contagiades, el dispositiu ha acabat amb la detenció d’una persona per estada irregular i cinc propostes d’infracció a la Llei d’estrangeria, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

De la mateixa manera, els efectius han alçat 20 sancions per incompliment de les distàncies de seguretat i ús obligatori de la mascareta, tant a les treballadores com als clients que allí es trobaven. A demés, la Policia ha interposat una acta per desobediència als agents de l’autoritat i sancions administratives als responsables del local per infringir la normativa de la Comunitat Autònoma en matèria d’obertura de locals i establiments públics.

 

Per això, la Policia Nacional ha sol·licitat la clausura del local i treballa amb Salut pública per a conéixer la possibilitat que alguna de les dones s’haguera saltat la quarantena, a demés de si les treballadores sexuals poguera ser víctima de tràfic.

Últimes notícies

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.