La Policia intervé en una casa de cites en Alacant a on hi hauria dones contagiades de coronavirus

 

Agents de la Policia Nacional han intervingut en una casa de cites en Alacant en la que es trobaven dones treballant que, pel que pareix, estaven contagiades de coronavirus. Els agents han tingut coneixement dels fets gràcies a la col·laboració ciutadana.

 

Després d’esclarir la situació, tot i que les implicades negaren estar contagiades, el dispositiu ha acabat amb la detenció d’una persona per estada irregular i cinc propostes d’infracció a la Llei d’estrangeria, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

De la mateixa manera, els efectius han alçat 20 sancions per incompliment de les distàncies de seguretat i ús obligatori de la mascareta, tant a les treballadores com als clients que allí es trobaven. A demés, la Policia ha interposat una acta per desobediència als agents de l’autoritat i sancions administratives als responsables del local per infringir la normativa de la Comunitat Autònoma en matèria d’obertura de locals i establiments públics.

 

Per això, la Policia Nacional ha sol·licitat la clausura del local i treballa amb Salut pública per a conéixer la possibilitat que alguna de les dones s’haguera saltat la quarantena, a demés de si les treballadores sexuals poguera ser víctima de tràfic.

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.