La Policia intervé en una casa de cites en Alacant a on hi hauria dones contagiades de coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han intervingut en una casa de cites en Alacant en la que es trobaven dones treballant que, pel que pareix, estaven contagiades de coronavirus. Els agents han tingut coneixement dels fets gràcies a la col·laboració ciutadana.   Després d’esclarir la situació, tot i que les implicades negaren estar contagiades, el […]

 

Agents de la Policia Nacional han intervingut en una casa de cites en Alacant en la que es trobaven dones treballant que, pel que pareix, estaven contagiades de coronavirus. Els agents han tingut coneixement dels fets gràcies a la col·laboració ciutadana.

 

Després d’esclarir la situació, tot i que les implicades negaren estar contagiades, el dispositiu ha acabat amb la detenció d’una persona per estada irregular i cinc propostes d’infracció a la Llei d’estrangeria, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

De la mateixa manera, els efectius han alçat 20 sancions per incompliment de les distàncies de seguretat i ús obligatori de la mascareta, tant a les treballadores com als clients que allí es trobaven. A demés, la Policia ha interposat una acta per desobediència als agents de l’autoritat i sancions administratives als responsables del local per infringir la normativa de la Comunitat Autònoma en matèria d’obertura de locals i establiments públics.

 

Per això, la Policia Nacional ha sol·licitat la clausura del local i treballa amb Salut pública per a conéixer la possibilitat que alguna de les dones s’haguera saltat la quarantena, a demés de si les treballadores sexuals poguera ser víctima de tràfic.

Últimes notícies

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.

Elx troba un capitell andalusí dels segles X i XI als Banys Àrabs

Les excavacions als Banys Àrabs d’Elx han recuperat un capitell andalusí dels segles X i XI i un fust de pedra calcària. Les peces s’estudien al MAHE.

Morant alerta del coste de desacreditar la ciencia y la investigación

Diana Morant ha reivindicat a Vitoria la ciència davant del negacionisme i ha advertit dels efectes de retallar la investigació i perdre talent.