La Policia intervé en una casa de cites en Alacant a on hi hauria dones contagiades de coronavirus

 

Agents de la Policia Nacional han intervingut en una casa de cites en Alacant en la que es trobaven dones treballant que, pel que pareix, estaven contagiades de coronavirus. Els agents han tingut coneixement dels fets gràcies a la col·laboració ciutadana.

 

Després d’esclarir la situació, tot i que les implicades negaren estar contagiades, el dispositiu ha acabat amb la detenció d’una persona per estada irregular i cinc propostes d’infracció a la Llei d’estrangeria, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

De la mateixa manera, els efectius han alçat 20 sancions per incompliment de les distàncies de seguretat i ús obligatori de la mascareta, tant a les treballadores com als clients que allí es trobaven. A demés, la Policia ha interposat una acta per desobediència als agents de l’autoritat i sancions administratives als responsables del local per infringir la normativa de la Comunitat Autònoma en matèria d’obertura de locals i establiments públics.

 

Per això, la Policia Nacional ha sol·licitat la clausura del local i treballa amb Salut pública per a conéixer la possibilitat que alguna de les dones s’haguera saltat la quarantena, a demés de si les treballadores sexuals poguera ser víctima de tràfic.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.