10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La Policia intervé en una casa de cites en Alacant a on hi hauria dones contagiades de coronavirus

 

Agents de la Policia Nacional han intervingut en una casa de cites en Alacant en la que es trobaven dones treballant que, pel que pareix, estaven contagiades de coronavirus. Els agents han tingut coneixement dels fets gràcies a la col·laboració ciutadana.

 

Després d’esclarir la situació, tot i que les implicades negaren estar contagiades, el dispositiu ha acabat amb la detenció d’una persona per estada irregular i cinc propostes d’infracció a la Llei d’estrangeria, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

De la mateixa manera, els efectius han alçat 20 sancions per incompliment de les distàncies de seguretat i ús obligatori de la mascareta, tant a les treballadores com als clients que allí es trobaven. A demés, la Policia ha interposat una acta per desobediència als agents de l’autoritat i sancions administratives als responsables del local per infringir la normativa de la Comunitat Autònoma en matèria d’obertura de locals i establiments públics.

 

Per això, la Policia Nacional ha sol·licitat la clausura del local i treballa amb Salut pública per a conéixer la possibilitat que alguna de les dones s’haguera saltat la quarantena, a demés de si les treballadores sexuals poguera ser víctima de tràfic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.