Investiguen una brutal pallissa a tres joves a un parc de Castelló

 

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir uns fets que van ocórrer en la matinada del passat dissabte, cap a les 02.00 hores. Segons consta en la denúncia, tres joves es trobaven en un parc de Castelló quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los i a posar-se violent.

 

Llavors, la xica es va alçar i va tractar de dissuadir al presumpte agressor, demanant que s’anara del parc, mentre els seus amics observaven l’escena. En un moment donat, els dos xics van veure com l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la.

 

En aqueix moment van aparéixer altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la baralla i van comenár a colpejar als dos denunciants. Tots dos van caure a terra, sent trepitjats pels cinc homes. Un d’ells va arribar a perdre el coneixement, segons consta en el comunicat de lesions.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, després de ser avisats, efectius policials i mitjans sanitaris, encara que els supòsits agressors ja havien fugit del parc. Un dels dos ferits va ser traslladat en una ambulància de Suport Vital Bàsic a un centre hospitalari de Castelló, amb múltiples ferides obertes en barbeta, frontal i occipital, i contusions i dolor mandibular amb limitació d’obertura bucal.

 

Cinc fractures facials

Així mateix, l’informe mèdic reflecteix que la víctima va patir una pèrdua de consciència d’uns cinc minuts i que, al seu trasllat a l’hospital, no recordava res del succeït. En total, els sanitaris van constatar que el jove presentava fins a cinc fractures facials.

 

En el cas de l’altre ferit, qui també va ser auxiliat en el Servei d’Urgències de l’Hospital General de Castelló, va patir un cefalohematoma i una ferida en el cuir cabellut que va requerir sutura.

 

Aquest dilluns al matí, les víctimes es van personar en la comissaria de la Policia Nacional per a interposar la corresponent denúncia contra els presumptes delinqüents. No obstant això, expliquen que els agents els van dir que anaven a haver d’esperar molta estona fins a poder tramitar-la perquè estaven molt ocupats.

 

«Ens van dir que tornàrem a la nit, a les 21.00 hores, que hi hauria menys i així ho vam fer. A pesar que no es veia moviment en comissaria, vam estar esperant quasi tres hores, amb malestar i lesions, abans que ens atengueren i no ens van permetre ni anar al bany», asseveren els denunciants, que esperen es trobe als autors.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.