Investiguen una brutal pallissa a tres joves a un parc de Castelló

 

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir uns fets que van ocórrer en la matinada del passat dissabte, cap a les 02.00 hores. Segons consta en la denúncia, tres joves es trobaven en un parc de Castelló quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los i a posar-se violent.

 

Llavors, la xica es va alçar i va tractar de dissuadir al presumpte agressor, demanant que s’anara del parc, mentre els seus amics observaven l’escena. En un moment donat, els dos xics van veure com l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la.

 

En aqueix moment van aparéixer altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la baralla i van comenár a colpejar als dos denunciants. Tots dos van caure a terra, sent trepitjats pels cinc homes. Un d’ells va arribar a perdre el coneixement, segons consta en el comunicat de lesions.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, després de ser avisats, efectius policials i mitjans sanitaris, encara que els supòsits agressors ja havien fugit del parc. Un dels dos ferits va ser traslladat en una ambulància de Suport Vital Bàsic a un centre hospitalari de Castelló, amb múltiples ferides obertes en barbeta, frontal i occipital, i contusions i dolor mandibular amb limitació d’obertura bucal.

 

Cinc fractures facials

Així mateix, l’informe mèdic reflecteix que la víctima va patir una pèrdua de consciència d’uns cinc minuts i que, al seu trasllat a l’hospital, no recordava res del succeït. En total, els sanitaris van constatar que el jove presentava fins a cinc fractures facials.

 

En el cas de l’altre ferit, qui també va ser auxiliat en el Servei d’Urgències de l’Hospital General de Castelló, va patir un cefalohematoma i una ferida en el cuir cabellut que va requerir sutura.

 

Aquest dilluns al matí, les víctimes es van personar en la comissaria de la Policia Nacional per a interposar la corresponent denúncia contra els presumptes delinqüents. No obstant això, expliquen que els agents els van dir que anaven a haver d’esperar molta estona fins a poder tramitar-la perquè estaven molt ocupats.

 

«Ens van dir que tornàrem a la nit, a les 21.00 hores, que hi hauria menys i així ho vam fer. A pesar que no es veia moviment en comissaria, vam estar esperant quasi tres hores, amb malestar i lesions, abans que ens atengueren i no ens van permetre ni anar al bany», asseveren els denunciants, que esperen es trobe als autors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.