14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Investiguen una brutal pallissa a tres joves a un parc de Castelló

 

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir uns fets que van ocórrer en la matinada del passat dissabte, cap a les 02.00 hores. Segons consta en la denúncia, tres joves es trobaven en un parc de Castelló quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los i a posar-se violent.

 

Llavors, la xica es va alçar i va tractar de dissuadir al presumpte agressor, demanant que s’anara del parc, mentre els seus amics observaven l’escena. En un moment donat, els dos xics van veure com l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la.

 

En aqueix moment van aparéixer altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la baralla i van comenár a colpejar als dos denunciants. Tots dos van caure a terra, sent trepitjats pels cinc homes. Un d’ells va arribar a perdre el coneixement, segons consta en el comunicat de lesions.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, després de ser avisats, efectius policials i mitjans sanitaris, encara que els supòsits agressors ja havien fugit del parc. Un dels dos ferits va ser traslladat en una ambulància de Suport Vital Bàsic a un centre hospitalari de Castelló, amb múltiples ferides obertes en barbeta, frontal i occipital, i contusions i dolor mandibular amb limitació d’obertura bucal.

 

Cinc fractures facials

Així mateix, l’informe mèdic reflecteix que la víctima va patir una pèrdua de consciència d’uns cinc minuts i que, al seu trasllat a l’hospital, no recordava res del succeït. En total, els sanitaris van constatar que el jove presentava fins a cinc fractures facials.

 

En el cas de l’altre ferit, qui també va ser auxiliat en el Servei d’Urgències de l’Hospital General de Castelló, va patir un cefalohematoma i una ferida en el cuir cabellut que va requerir sutura.

 

Aquest dilluns al matí, les víctimes es van personar en la comissaria de la Policia Nacional per a interposar la corresponent denúncia contra els presumptes delinqüents. No obstant això, expliquen que els agents els van dir que anaven a haver d’esperar molta estona fins a poder tramitar-la perquè estaven molt ocupats.

 

«Ens van dir que tornàrem a la nit, a les 21.00 hores, que hi hauria menys i així ho vam fer. A pesar que no es veia moviment en comissaria, vam estar esperant quasi tres hores, amb malestar i lesions, abans que ens atengueren i no ens van permetre ni anar al bany», asseveren els denunciants, que esperen es trobe als autors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.