Investiguen una brutal pallissa a tres joves a un parc de Castelló

 

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir uns fets que van ocórrer en la matinada del passat dissabte, cap a les 02.00 hores. Segons consta en la denúncia, tres joves es trobaven en un parc de Castelló quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los i a posar-se violent.

 

Llavors, la xica es va alçar i va tractar de dissuadir al presumpte agressor, demanant que s’anara del parc, mentre els seus amics observaven l’escena. En un moment donat, els dos xics van veure com l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la.

 

En aqueix moment van aparéixer altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la baralla i van comenár a colpejar als dos denunciants. Tots dos van caure a terra, sent trepitjats pels cinc homes. Un d’ells va arribar a perdre el coneixement, segons consta en el comunicat de lesions.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, després de ser avisats, efectius policials i mitjans sanitaris, encara que els supòsits agressors ja havien fugit del parc. Un dels dos ferits va ser traslladat en una ambulància de Suport Vital Bàsic a un centre hospitalari de Castelló, amb múltiples ferides obertes en barbeta, frontal i occipital, i contusions i dolor mandibular amb limitació d’obertura bucal.

 

Cinc fractures facials

Així mateix, l’informe mèdic reflecteix que la víctima va patir una pèrdua de consciència d’uns cinc minuts i que, al seu trasllat a l’hospital, no recordava res del succeït. En total, els sanitaris van constatar que el jove presentava fins a cinc fractures facials.

 

En el cas de l’altre ferit, qui també va ser auxiliat en el Servei d’Urgències de l’Hospital General de Castelló, va patir un cefalohematoma i una ferida en el cuir cabellut que va requerir sutura.

 

Aquest dilluns al matí, les víctimes es van personar en la comissaria de la Policia Nacional per a interposar la corresponent denúncia contra els presumptes delinqüents. No obstant això, expliquen que els agents els van dir que anaven a haver d’esperar molta estona fins a poder tramitar-la perquè estaven molt ocupats.

 

«Ens van dir que tornàrem a la nit, a les 21.00 hores, que hi hauria menys i així ho vam fer. A pesar que no es veia moviment en comissaria, vam estar esperant quasi tres hores, amb malestar i lesions, abans que ens atengueren i no ens van permetre ni anar al bany», asseveren els denunciants, que esperen es trobe als autors.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per ruixats intensos al sud de València i litoral d’Alacant

Aemet ha activat este dijous l’avís taronja per pluges molt intenses al litoral d’Alacant i sud de la província de València, amb fins a 60 l/m2 en una hora i tempestes amb granís.

Metrovalencia reprén el servici en totes les línies després de les fortes pluges

Metrovalencia ha reobert este dijous al matí totes les línies de metro i tramvia després de suspendre el servici per les fortes pluges, encara amb incidències puntuals. També s’han registrat problemes en diverses línies de Rodalia a la província de València.

Preemergencia per risc d’inundacions en el Magre, Baix Túria i diversos barrancs

Emergències de la Generalitat ha activat la preemergencia hidrològica de nivell groc al Magre, Baix Túria, Poyo-Saleta, Carraixet-Calderona i a la zona de barrancs de l’Albufera. S’insta els ajuntaments a activar els seus plans davant el risc d’inundacions i a reforçar la vigilància en punts crítics.

Paiporta i Aldaia aguanten 60 l/m² en una hora sense danys greus però amb el record de la dana

Paiporta i Aldaia han registrat 60 litres per metre quadrat en una hora sense incidències greus, però amb el temor encara present després de la dana de 2024. Les obres en barrancs, clavegueram i escorrentia han funcionat però els veïns continuen en alerta.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a la costa d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 120 l/m2 en dotze hores a la costa d’Alacant i sud de València, amb altres avisos taronja i grocs per precipitacions i tempestats en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Les fortes pluges col·lapsen el trànsit a València i deixen 85 l/m² en mitja hora a L’Eliana

Les pluges intenses i les tronades han obligat a reduir la velocitat en diverses vies de l’àrea de València i han deixat fins a 85 l/m² en L’Eliana en només mitja hora, amb avís taronja activat per Aemet.

Tancat l’Aeroport de València per inundacions després de fortes pluges

L’Aeroport de València, situat a Manises, ha tancat per inundacions a les instal·lacions després de fortes pluges a la província. Emergències ha activat la situació 1 del Pla Especial d’Inundacions i ha enviat un avís Es-Alert a la població.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen metro i aeroport i tornen la por a la dana

Un front de tempestes molt intenses ha inundat carrers i túnels de València i l’àrea metropolitana, ha obligat a tancar el metro i l’aeroport de Manises i ha fet reviure la por a la dana de 2024, amb prop de 500 incidents però sense danys personals greus fins ara.