Investiguen una brutal pallissa a tres joves a un parc de Castelló

 

La Policia Nacional ha obert una investigació per a esclarir uns fets que van ocórrer en la matinada del passat dissabte, cap a les 02.00 hores. Segons consta en la denúncia, tres joves es trobaven en un parc de Castelló quan, segons el seu relat, va aparéixer un jove d’origen romanés que va començar a insultar-los i a posar-se violent.

 

Llavors, la xica es va alçar i va tractar de dissuadir al presumpte agressor, demanant que s’anara del parc, mentre els seus amics observaven l’escena. En un moment donat, els dos xics van veure com l’atacant va començar a pegar a la dona, per la qual cosa els seus dos amics es van acostar per a ajudar-la.

 

En aqueix moment van aparéixer altres amics del jove romanés, els qui es van sumar a la baralla i van comenár a colpejar als dos denunciants. Tots dos van caure a terra, sent trepitjats pels cinc homes. Un d’ells va arribar a perdre el coneixement, segons consta en el comunicat de lesions.

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar, després de ser avisats, efectius policials i mitjans sanitaris, encara que els supòsits agressors ja havien fugit del parc. Un dels dos ferits va ser traslladat en una ambulància de Suport Vital Bàsic a un centre hospitalari de Castelló, amb múltiples ferides obertes en barbeta, frontal i occipital, i contusions i dolor mandibular amb limitació d’obertura bucal.

 

Cinc fractures facials

Així mateix, l’informe mèdic reflecteix que la víctima va patir una pèrdua de consciència d’uns cinc minuts i que, al seu trasllat a l’hospital, no recordava res del succeït. En total, els sanitaris van constatar que el jove presentava fins a cinc fractures facials.

 

En el cas de l’altre ferit, qui també va ser auxiliat en el Servei d’Urgències de l’Hospital General de Castelló, va patir un cefalohematoma i una ferida en el cuir cabellut que va requerir sutura.

 

Aquest dilluns al matí, les víctimes es van personar en la comissaria de la Policia Nacional per a interposar la corresponent denúncia contra els presumptes delinqüents. No obstant això, expliquen que els agents els van dir que anaven a haver d’esperar molta estona fins a poder tramitar-la perquè estaven molt ocupats.

 

«Ens van dir que tornàrem a la nit, a les 21.00 hores, que hi hauria menys i així ho vam fer. A pesar que no es veia moviment en comissaria, vam estar esperant quasi tres hores, amb malestar i lesions, abans que ens atengueren i no ens van permetre ni anar al bany», asseveren els denunciants, que esperen es trobe als autors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.